01-01-2024, 00:00#2probeer t uit. in de vriezer vormen zich in elk geval geen ziektekiemen, of schimmels die je niet wilt hebben. koop wel een paar gedroogde dingetjes, voor als t niet werkt, en je wil je avond niet laten verpesten
01-01-2024, 00:00#3 Dr.Zoidberg zei: nog goed na 2 maanden ? Klik om te vergroten... Heb 't zelf niet geprobeerd, maar ben er 98% zeker van dat het goed moet gaan. Rustig laten ontdooien, niet in de magnetron ofzo.