Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar vier jij Kerst en oud op nieuw?

Waar vier jij Kerst en oud op nieuw?

15 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#1
Toch nog op de Noordpool. Wie had dat 20 jaar geleden nou nou nog kunnen denken. Dat zouden , dacht men toen, zeker Beach parties zijn. Nederland zou niet bezig zijn, of Europa, met het voorbereiden van een oorlog tegen Rusland maar met het voeren van oorlog tegen de zeespiegel. Maar soit....😜
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Waar vier jij Kerst en oud op nieuw?

Of je nu je kaken laat schaatsen, je hakken blauw stampt, je adamsappel onderdompelt in champagne, je als een hardwerkende stukadoor de binnenkant van je neus stuct of je helemaal nuchter blijft ....

Geniet er vooral van, maak er wat van komende feestdagen!
J
JonkomanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jij ook !
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wij gaan eerste Kerstdag bij bonusdochter thuis ff op visite en gourmetten bij mijn schoonfamilie. Tweede Kerstdag en Oud en Nieuw gewoon samen thuis. Alleen wat alcohol, verder geen drugs dit jaar ook al was dat normaal juist de uitgelezen mogelijkheid vanwege 2 weken vakantie. Maar omdat ik al zo aan het kwakkelen ben met mijn gezondheid besloten om niks te gaan gebruiken verderπŸ‘

Fijne feestdagen iedereen!πŸŽ„πŸŽ†
J
JonkomanLid
01-01-2024, 00:00
#5
MyLittlePonyPack zei:
Wij gaan eerste Kerstdag bij bonusdochter thuis ff op visite en gourmetten bij mijn schoonfamilie. Tweede Kerstdag en Oud en Nieuw gewoon samen thuis. Alleen wat alcohol, verder geen drugs dit jaar ook al was dat normaal juist de uitgelezen mogelijkheid vanwege 2 weken vakantie. Maar omdat ik al zo aan het kwakkelen ben met mijn gezondheid besloten om niks te gaan gebruiken verderπŸ‘

Fijne feestdagen iedereen!πŸŽ„πŸŽ†
Klik om te vergroten...
En wat gebruikte je zoal ?
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kerstdagen aan het werk. Oud en nieuw bij vrienden vieren.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jonkoman zei:
En wat gebruikte je zoal ?
Klik om te vergroten...

Samen vooral uppers zoals pep, coke, 4-mmc en xtc. Vooral pep was laatste paar jaar wel echt alleen iets geworden voor in de zomervakantie of kerstvakantie vanwege hersteltijd met onze leeftijd. Maar dat kan ik mn lichaam nu echt niet aan doen. Heb net nierstenen gehad en nu flinke griep. Dus moet echt ff geen drugs doen voorlopig.
J
JonkomanLid
01-01-2024, 00:00
#8
MyLittlePonyPack zei:
Samen vooral uppers zoals pep, coke, 4-mmc en xtc. Vooral pep was laatste paar jaar wel echt alleen iets geworden voor in de zomervakantie of kerstvakantie vanwege hersteltijd met onze leeftijd. Maar dat kan ik mn lichaam nu echt niet aan doen. Heb net nierstenen gehad en nu flinke griep. Dus moet echt ff geen drugs doen voorlopig.
Klik om te vergroten...
Gelijk heb je goed voor je lichaam zorgen. Is er nog veel echt 4m te krijgen ?
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jonkoman zei:
Jij ook !
Klik om te vergroten...

Thanks.

Hier op de kerstdagen kerstdiner met familie/vrienden.
En oud op nieuw met het gezin en een schoonfamilielid.
Niet teveel gekke dingen, toch beetje gezelligheid proberen te maken.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jonkoman zei:
Gelijk heb je goed voor je lichaam zorgen. Is er nog veel echt 4m te krijgen ?
Klik om te vergroten...

Ja 4-mmc wel, 3-mmc is allemaal 2-mmc of wat anders tegenwoordig
J
JonkomanLid
01-01-2024, 00:00
#11
MyLittlePonyPack zei:
Ja 4-mmc wel, 3-mmc is allemaal 2-mmc of wat anders tegenwoordig
Klik om te vergroten...
Ben benieuwd. Heb een dealer die verkoopt (3mmc) wat het dus niet is. En 4 mmc
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#12
De laatste decennia doe ik hier allemaal niet zoveel mee. Vroeger heb ik wel lekker met vrienden oud en nieuw gevierd met veel drank, drugs en feestjes in kraakpanden en alternatieve clubs.

Tegenwoordig wil ik deze periode het liefst zo rustig mogelijk allemaal. Vooral oud en nieuw houd ik lekker rustig.

Het liefst zou ik gewoon op tijd naar bed gaan. Ik zie de lol er ook niet van om tot de jaarwisseling wakker te blijven. Soms neem ik een bescheiden dosis 3-MMC of MDMA om toch wat langer gezellig door te kunnen gaan.

Was 31 december maar een 'normale' dag, denk ik weleens.

Ook word ik veel melancholischer in de decembermaand met kerst en de jaarwisseling dan ik normaal al ben.
G
GorengLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kerstdagen met familie as usual. Ik merk dat ik tegenwoordig meer waarde hecht aan die dagen dan vroeger.. In de familie zitten inmiddels aardig wat mensen op leeftijd en er is een nieuwe generatie. Ik kan er nu echt van genieten om iedereen zo samen te zien, wij hebben verder ook geen vetes in de familie gelukkig, dus het zijn echt fijne dagen. Maar goed ik word zelf ook gewoon wat ouder en sentimenteler πŸ₯²

Wat O&N betreft: sinds 2018 zit ik eigenlijk ieder jaar thuis met alleen m'n vriendin en dat bevalt ons prima, ik vind O&N niet zo bijzonder meer. Dat was vroeger wel anders, toen betrof het standaard dikke huisfeestjes met veel champagne en vuurwerk, bij ons thuis of bij vrienden.

We spelen nu echter met 't idee om weer eens een bescheiden O&N huisfeestje te geven πŸ˜‹ For old times sake
D
DoorLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik vier het een nachtje eerder: Lekker in de spa (Sanadome) van 30 op 31. Lekker met een wijntje.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Door zei:
Ik vier het een nachtje eerder: Lekker in de spa (Sanadome) van 30 op 31. Lekker met een wijntje.
Klik om te vergroten...

Mag je daar dan de hele nacht zwemmen?
Wel bijzondere en relaxte jaarafsluiting
D
DoorLid
01-01-2024, 00:00
#16
:wink: Arrangementje met 2 dagen toegang. Wel tof, ze hebben een behandeling van 45 min in woestijnzand, waarin ze zonsopgang tot zonsondergang nabootsen, wel heel mooi zo aan het einde van dit jaar. En lekker warm

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."