Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Thinking is difficult, that’s why most people judge. - Carl Jung"
"Lijkt mij een gevalletje hoe het mycileum door het substraat is gegroeid. Dat ziet eruit alsof dat een beetje ongelijkmatig gegaan is. Voor je opbrengst maakt het wellicht wat uit, maar daar is niets aan te doen. Wellicht dat de volgende flushes wel wat gelijkmatiger worden?"
"Ik heb een zwager die zwaar alcolist was. Een low key alcoholist bestaat niet. Je kan echt beter proberen aan je problemen te werken of gewoon pijn te lijden."
"Yes, please."
"Ik wil ook graag in de discord groep. DM aub"
"Ja, ik had ook een batch die naar 2 jaar in een weckpot zaten nog dezelfde potentie hadden. Ik droog ze met een werkplaatsverwarmer. Die zet ik dan iets warmer dan 30 graden. Binnen 24 uur kurkdroog. Daarna gelijk de weckpot in."
"Die vliesjes van de golden teacher springen al open. Je moet ze eigenlijk oogsten voordat die vliesjes openspringen. Aan de slag :P Wel een mooie bos trouwens. Ik haal meestal 3-4 flushes uit zo'n paddo kweekset. Laatst dacht ik, die is echt op. Had ik hem in een hoek gesmeten. Ging ik een week later kijken, stond die weer vol."
"Wat: n,n-DMT 40mg (ongeveer +- 30mg gebruikt) Vorige week heb ik een Pulsar APX Volt Vaporizer gekocht. Zie foto. Heb ik afgelopen zaterdag eens een dikke test gegeven. Ik had al verschillende malen DMT proberen te roken met een DMT / oil burner pijp en ook zelf een Gordo Dream Maker gemaakt. Uiteindelijk waren dat wel redelijk sobere trips. Een paar geometrische vormen met CEV en dat was het wel. Ik wilde de breakthrough hebben en eens bekijken hoe diep dat rabbithole was. Ik was samen bij een vriend thuis. Ik wist nog niet zeker of ik die avond er wel klaar voor was. Maar eigenlijk ben je er nooit echt klaar voor. Terrence McKenna vertelde dat zelfs na 50x je er nog niet klaar voor bent. Dat heb ik maar ter harte genomen. Ik heb de vaporizer gevuld met 40mg DMT. Hij zat tot het randje vol. Ik heb hem op 3.2V gezet. Ik had ergens op Reddit gelezen dat je dan eerst een paar keer een puls moet geven om de DMT te smelten. Dat had ik gedaan. De DMT kromp toen tot een vloeistof van ongeveer een vijfde. Ik heb een 10 keer diep adem gehaald, zodat ik genoeg zuurstuf en dat ik rustig rustig kon inhaleren en de damp in mijn longen kon houden. En al voordat ik kon uitblazen, gebeurde het. Dit had ik echt nooit verwacht. Ik kreeg binnen 2 seconden die breakthrough. Ik zat met mijn ogen open. Ik was in een compleet andere wereld. En wat ik allemaal gezien hebt is met geen pen te beschrijven. (Daar heb ik nog wat meer ervaring voor nodig). De trip piekte zo'n 5 minuten, schat ik. Ik had de vaporizer aan het begin van de trip snel neergezet en tijdens de piek kwam ik af en toe weer teug in de kamer. Ik zag wel de vaporizer, maar leek wel in een andere dimensie te bestaan. Ik zag een soort oscillerend psychedelisch effect optreden tussen fel groen en fel paars. Al met al een echt ongelofelijk handige en simpele tool om die breakthrough te krijgen. En het was een zeer overweldigende ervaring, maar zeer positief te noemen. Ik voel mij eigenlijk heel lekker chill deze week en ik denk dat dat ook te maken heeft met dat ik dit al heel lang graag wilde en dat dat nu eindelijk gelukt is. En als je naar de vaporizer kijkt, dan lijkt de trip wel erg daar op. Dit is de spaceman uitvoering."
"n8wachT zei: Bekijk bijlage 45474Bekijk bijlage 45476Bekijk bijlage 45475 Klik om te vergroten... Die blauwe punisher staat op de pillen gevaren lijst. Weet ff niet meer wat daarbij stond"
"@Niel Denk er ook even over na om zelf ook wat onderzoek te doen. Ervaren gebruikers van XTC gaan uit van een dosis van 1-1,5 mg per kilo lichaamsgewicht. Dat is voor iemand van 70 kilo één pil van 70-105 mg MDMA. Beginnende gebruikers kunnen beter met een halve dosis beginnen. Een dosering is alleen te berekenen als je je pil hebt laten testen: alleen dan weet je hoeveel MDMA er ongeveer in je pil zit. Uitgebreidere informatie hierover kun je krijgen via een testservice. Kijk hier voor adressen van testservices. Ik zou herdoseren even achterwege laten. Ikzelf heb ook de laatste keer supplementen erbij genomen en ik had de volgende dag nergens last van. Zie hier En hou een periode van tenminste 3 maanden aan voor de volgende trip. Veel plezier!"