Eergisteren heb ik voor het eerst salvia gerookt! Het was een super leuke ervaring
Ik zal even vertellen hoe het ging. Ik heb het samen met mijn vriend gedaan. We hadden geen wiet meer maar hadden eigenlijk wel zin aan wat en ik had nog mega oude salvia liggen. Echt al wel 5 jaar oud ofzo. Onder het motto baadt het niet dan schaadt het niet hebben we het gerookt. Ik heb veel gelezen dat mensen de eerste keer weinig effect merken en daardoor verwachtten we er weinig van. We rookten in een simpel waterpijpje een 10x extract. Ik had totaal geen effect verwacht maar man wat hakte het er in! Eerst nam mijn vriend een volle hijs. Het roken ging prima. Dikke teug nemen en ca. halve minuut inhouden. We hadden ond erop voorbereid dat we telkens snel nadat we de rook uit bliezen weer een nieuwe teug zouden nemen maar na 2x was niet meer nodig!
![:grin:]()
Jeetje prachtig gevoel. Mijn vriend wilde meteen gaan liggen. Hij vertelde later dat een soort muur van lucht hem tegen de grond aan drukte. 1 kant van zijn gezichtsveld was wazig en golvend vertelde hij. Ik zat op een stoel en werd in het begin ook wazig. Later ging ik terug in de tijd. De woonkamer was een besneeuwde omgeving. Echt zo'n mooi winter landschapje. Door de kamer liepen mensen. Ik was jong en ik was met mijn ouders en mijn broer. Het was bij het huis waar we een aantal jaren geleden woonden. Wel heel vaag allemaal. Later was dat een beetje over en hebben we ons ontzettend zitten verbazen over het effect van salvia. We lagen samen op bed en op de laptop speelden we een relaxte minimal mix. De muziek was magisch mooi. Ik lag op mijn rug en was vreselijk hard aan het nadenken in welke afspeellijst het nummer dat ik hoorde ook alweer stond. Na een tijdje had ik besloten dat het nummer in de ene afspeellijst stond maar toen ik ging kijken bleek het toch de andere te zijn. Hierover was ik vreselijk verbaasd. Echt extreem. Mijn vriend zei dat ik ontzettend verschrikt naar de laptop zat te kijken. Dit realiseerde ik mij zelf ook en dat vond ik toen erg stom. Even later lagen we samen op bed naar de muziek te luisteren. Mijn vriend streelde wat over mijn armen en mijn rug. Dit was echt fantastisch! Ik beleefde de aanrakingen vreselijk intens
![:hearteyes:]()
Echt zo mooi.
Tussendoor moesten we veel lachen. Vreselijk hard schaterlachen. Met name de het kijken naar de hoe de ander zn trip beleefde vonden we erg komisch.
Mijn vriend heeft in zn trip een gesprek gevoerd met het bed. Naast het bed lag nog een ander bed in stukken dat nog in elkaar geschroefd moet worden. Hij zei: Hé bed! Wat doe je daar? Oh liggen? Aah nice! Met het andere bed? Ohoh sorry hoor we gaan al.. En toen moesten we vreselijk lachen omdat het bed samen met het bed in bed wilde liggen maar dat kon natuurlijk niet..
Dit alles duurde een klein half uurtje. Tijdens de trip was de tijd erg vaag. Ik zei na ongeveer 5 minuten (dat ik terug in de tijd was) dat het leek alsof het al 2 dagen was. Maar soms ging de tijd ook erg snel.
Met de tijd nam het effect een beetje af en hebben we nog een beetje rustig gelegen en over onze trip gepraat. Beide waren we super te pas en ook de volgdende dag nergens last van. Ook geen sloom gevoel of wat dan ook.
Salvia bedankt!
We gaan binnenkort nog wel proberen of we van nog meer roken van een 20x extract nog verder weg kunnen komen.
Ik zou het iedereen aanraden! Jammer dat het niet voor iedereen dit effect heeft.. Gewoon proberen zou ik zeggen!
