Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"happy b-day hoffman Nog meer goeie uitvindingen"
"DJ Nosferatu - Cocaine, LSD, XTC"
"Hier Bij ons krijg je ze gewoon in de drogisterij en heten Caffeine tabletjes"
"Waarheen"
"Ik ben het overwegen om eens speed te proberen maar ben bang dat ik een hartaanval krijg ofzo"
"Ik vind het niet echt een style het is meer wannabee hardcore"
"11 jaar ... Ik wist nauwelijks wat wiet was .En ja ik kan me er nauwelijks wat van herinneren is 5 jaar geleden"
"Ik denk dat je beter niet aan slechte dingen moet denken of aan herinneringen want meestal ga je er dan veel dieper op in"
"Ik haal gewoon bij een elegale thuisdealster 5 euro de gram maar als je grote hoeveelheiden koopt is er wel wat extras bij"
"Peukje erbij?"