#1
Als je gewend bent aan benzo's en je slikt dan een 10tal redomexjes van 25mg neemt dan ga je, ik bedoel dan ga je goed.
Het vreemde is als je die redomex appart zou nemen gebeurt er gewoon niets.
Was even een tip die ik kwijt wow
even zeggen wat redomex is:
Substantie behorend tot de groep van de tricyclsiche antidepressiva.
Het werkzame bestanddeel van dit geneesmiddel heeft een specifiek effect op bepaalde hersengebieden; het werkt stemmingverbeterend.
Het is een soort spierontspanner, pijnstiller en antidepressiva, de antidepressieve werking treed pas op na 2 a 4 weken inname.
Het vreemde is als je die redomex appart zou nemen gebeurt er gewoon niets.
Was even een tip die ik kwijt wow
even zeggen wat redomex is:
Substantie behorend tot de groep van de tricyclsiche antidepressiva.
Het werkzame bestanddeel van dit geneesmiddel heeft een specifiek effect op bepaalde hersengebieden; het werkt stemmingverbeterend.
Het is een soort spierontspanner, pijnstiller en antidepressiva, de antidepressieve werking treed pas op na 2 a 4 weken inname.