Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"FlipMeister zei: De leesbaarheid van uwe topics/post zal drastisch verbeteren wanneer er meer aandacht wordt besteedt aan de spelling, interpunctie en verzorging van uw werk. Nog een fijne dag verder. PS: Voordat er hier overal wordt geschreeuwd dat mijn post onzinnig is bedoel ik er meer dat ik zijn vraag niet uit de tekst kan halen Klik om te vergroten... Heb dislectie, sorry hoor"
"die jongen waar ik het over had is ook een buitenlander, een zuid-koreaan maar echt van formaat, een echte sumo beer :d"
"maar het is denk ik toch een beetje moeilijk om als belg ff te gaan zeggen dat al je wiet gestolen is, niet? zeker als je een paar grammetjes teveel bij hebt Ik moet er wel bij zeggen, de tweede keer dat hij het meemaakte waren ze niet met 6 maar met z'n twee, en toen is het voor die jongens niet zo goed afgelopen, 1 gebroken scheenbeen en de andere z'n neus gebroken i love it."
"blijkt dat het niet je beste vrienden zijn he"
""
"en heeft een vieze bittere smaak"
"Heeft iemand ervaring met xanax retard, ik heb hier een doosje liggen. Zoals jullie wel zullen weten werkt retard trager, het is ook een grotere tablet als een gewone van 2mg, nu vroeg ik me af als ik het verpulver krijg ik dan dezelfde rush als bij de gewone omdat ie dan in kleinere stukjes is. Greetz"
"BillyBilo zei: ik kauw ze altijd gewoon kapot. wat weg slikken met lauw water, want het plakt gigantisch. Klik om te vergroten... hoeveel neem jij dan?"
"Solidius zei: Retard! :') Klik om te vergroten... ik weet het klint stom als je het int engels uitspreekt"
"Telkens een vriend van me (min chul een ware sumo uitziende koreaan) de shop buitenwandeld staat er een groepje marrokanen (niets tegen marrokanen) hem op te wachten, zodanig dat hij alles wat hij gekocht heeft kan afgeven. meestal gaat hij naar roosendaal. Nog iemand ervaring mee?"