Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswie wil samen keer trippen

wie wil samen keer trippen

11 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Los van de wat ongebruikelijke contactoproep, al is die vanuit een goeie vibe gedaan...Ben al zo blij als ik lekker relaxt met mezelf trip haha.. Met iemand die ik goed ken, vertrouw en zelfde frequentie zit.. zelden en ja misschien.. maar een tripafspraak met een vreemde? Hmm nee.
c
chilldudeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo medegebruikers

Ik ben op zoek naar iemand die samen wil trippen en lekker gebruiken..
Ben zelf nu aan de lsd is 2de keer voor mij gister voor het eerst en nog nog lekker verder aan het gaan.
ik kom uit overijssel haaksbergen om precies te zijn heb daar een caravan gekocht lekker vrijstaand.
zelf ben ik overal erg makkelijk in en sta ik nergens raar van te kijken je mag doen hier waar je je lekker bij voelt
verder vraag maar raak

gr

Dennis 32j
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vind dit een dubieuze oproep. Trippen is iets heel persoonlijks en zou je niet met een vreemde moeten doen. Helemaal niet in een afgelegen caravan. Serial Killer vibes much.
D
Dior-laLid
01-01-2024, 00:00
#4
chilldude zei:
Hallo medegebruikers

Ik ben op zoek naar iemand die samen wil trippen en lekker gebruiken..
Ben zelf nu aan de lsd is 2de keer voor mij gister voor het eerst en nog nog lekker verder aan het gaan.
ik kom uit overijssel haaksbergen om precies te zijn heb daar een caravan gekocht lekker vrijstaand.
zelf ben ik overal erg makkelijk in en sta ik nergens raar van te kijken je mag doen hier waar je je lekker bij voelt
verder vraag maar raak

gr

Dennis 32j
Klik om te vergroten...
Rare man jij hahaha
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#5
FredKroket zei:
Ik vind dit een dubieuze oproep. Trippen is iets heel persoonlijks en zou je niet met een vreemde moeten doen. Helemaal niet in een afgelegen caravan. Serial Killer vibes much.
Klik om te vergroten...
Helemaal met je eens
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoi @chilldude ik kan me goed voorstellen dat je een keer samen met iemand anders wilt trippen. Ik vind dat zelf ook fijner dan alleen. Maar juist omdat trippen zoiets persoonlijks is en je er zo kwetsbaar van kunt worden, zullen er niet veel mensen ingaan op zo’n direct verzoek.

ik denk dat je meer kans maakt als je mensen eerst wat beter leert kennen live of online en dan eens samen een biertje of koffie gaat drinken. Als het dan supergoed klikt kun je altijd nog samen gaan trippen…
c
chilldudeLid
01-01-2024, 00:00
#7
haha grappige reacties moet zeggen gister dat ik è keer deed kende ik ook 2 personen niet die erbij waren ben zelfs nog trippend de winkel in gegaan of zou ik dan slechte zegels gehad hebben ofzo
wat zijn jullie ervaringen ermee dan wat doe je dan zoal alleen
c
chilldudeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Eik zei:
Hoi @chilldude ik kan me goed voorstellen dat je een keer samen met iemand anders wilt trippen. Ik vind dat zelf ook fijner dan alleen. Maar juist omdat trippen zoiets persoonlijks is en je er zo kwetsbaar van kunt worden, zullen er niet veel mensen ingaan op zo’n direct verzoek.

ik denk dat je meer kans maakt als je mensen eerst wat beter leert kennen live of online en dan eens samen een biertje of koffie gaat drinken. Als het dan supergoed klikt kun je altijd nog samen gaan trippen…
Klik om te vergroten...
nou dan eerst maar een mcdonaldsje pakken haha eten we eerst ff een kipje 6 met bbq weg
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#9
chilldude zei:
nou dan eerst maar een mcdonaldsje pakken haha eten we eerst ff een kipje 6 met bbq weg
Klik om te vergroten...
Staat je caravan daar op de parkeerplaats zeker?

edit: En dan een fel geel knipperend neon sign boven het koepelvormig dubbele deurtje:

'Kip-' N-Trip'
c
chilldudeLid
01-01-2024, 00:00
#10
djiego zei:
Staat je caravan daar op de parkeerplaats zeker?

edit: En dan een fel geel knipperend neon sign boven het koepelvormig dubbele deurtje:

'Kip-' N-Trip'
Klik om te vergroten...
'Kip-' N-Trip':hearteyes:

nee tis een sta caravan staat op een camping :sunglasses:
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#11
chilldude zei:
nou dan eerst maar een mcdonaldsje pakken haha eten we eerst ff een kipje 6 met bbq weg
Klik om te vergroten...
@Laramonjour Kip 6 klinkt wel goed
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#12
chilldude zei:
nee tis een sta caravan staat op een camping
Klik om te vergroten...
Heerlijk een plekje buiten :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."