Ik vind dit een dubieuze oproep. Trippen is iets heel persoonlijks en zou je niet met een vreemde moeten doen. Helemaal niet in een afgelegen caravan. Serial Killer vibes much.
Rare man jij hahahaHallo medegebruikers
Ik ben op zoek naar iemand die samen wil trippen en lekker gebruiken..
Ben zelf nu aan de lsd is 2de keer voor mij gister voor het eerst en nog nog lekker verder aan het gaan.
ik kom uit overijssel haaksbergen om precies te zijn heb daar een caravan gekocht lekker vrijstaand.
zelf ben ik overal erg makkelijk in en sta ik nergens raar van te kijken je mag doen hier waar je je lekker bij voelt
verder vraag maar raak
gr
Dennis 32j
Helemaal met je eensIk vind dit een dubieuze oproep. Trippen is iets heel persoonlijks en zou je niet met een vreemde moeten doen. Helemaal niet in een afgelegen caravan. Serial Killer vibes much.
nou dan eerst maar een mcdonaldsje pakken haha eten we eerst ff een kipje 6 met bbq wegHoi @chilldude ik kan me goed voorstellen dat je een keer samen met iemand anders wilt trippen. Ik vind dat zelf ook fijner dan alleen. Maar juist omdat trippen zoiets persoonlijks is en je er zo kwetsbaar van kunt worden, zullen er niet veel mensen ingaan op zo’n direct verzoek.
ik denk dat je meer kans maakt als je mensen eerst wat beter leert kennen live of online en dan eens samen een biertje of koffie gaat drinken. Als het dan supergoed klikt kun je altijd nog samen gaan trippen…
Staat je caravan daar op de parkeerplaats zeker?nou dan eerst maar een mcdonaldsje pakken haha eten we eerst ff een kipje 6 met bbq weg
'Kip-' N-Trip'Staat je caravan daar op de parkeerplaats zeker?
edit: En dan een fel geel knipperend neon sign boven het koepelvormig dubbele deurtje:
'Kip-' N-Trip'
@Laramonjour Kip 6 klinkt wel goednou dan eerst maar een mcdonaldsje pakken haha eten we eerst ff een kipje 6 met bbq weg
Heerlijk een plekje buitennee tis een sta caravan staat op een camping
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."