#1
Los van de wat ongebruikelijke contactoproep, al is die vanuit een goeie vibe gedaan...Ben al zo blij als ik lekker relaxt met mezelf trip haha.. Met iemand die ik goed ken, vertrouw en zelfde frequentie zit.. zelden en ja misschien.. maar een tripafspraak met een vreemde? Hmm nee.