#1
Gelukkig heb ik een andere ervaring. 2x crack gedaan, vond er geen reet aan. Lijntje coke deed beter werk (helaas wel tot een verslaving geleid 5 jaar lang, gelukkig vanaf gekomen).
Wil je coke koken of kook coken?Hoe kook ik coke uit met maagzout
Je bent ook dom als je aan die zooi gaat rokenCrack Cocaïne
Wie: ik en 2 vrienden
Waar: bij een maat thuis
Tijdstip: dinsdag in de avond
Het begon allemaal met een onschuldig grammetje cocaïne dat werd uitgekookt met ammoniak op een lepel zodat het hard werd en gerookt kon worden.
Het metalenpijpje werd klaargemaakt. Assen van sigaretten werden bijgehouden om het in het pijpje te steken waarop dan het brokje crack kwam te liggen.
Het pijpje ging rond...
Ik nam mijn teug door de vlam van de aansteker er niet meteen bovenop te houden. Rustig begon het brokje te smelten waarna als het er volledig loperig uit zag je de vlam recht in de pijp laat vloeien totdat alles verbrand was.
Je houd de rook zo lang als mogelijk binnen waarna je het zachtjes "al puffend" uitblaast.
Je proeft meteen een voor mij als aangename en lekkere smaak in je mond. Binnen 5 a 10 seconden voel je een fijn gevoel door je lichaam. Je voelt je enorm gelukkig en euforisch. Je 5 zintuigen werken op volle toeren. Je lip tintelt door de verdovende werking van de cocaïne.
Na zo'n 5minuten begint de extreme crack high te zakken. Je gedachten vormen meer en meer naar het negatieve toe. Je wordt ontzettend ongeduldig en wil opnieuw die crack hit voelen en ervaren. Je weet geen blijf met jezelf en hoe je je het beste moet gedragen.
Wanneer alles op is komt de craving en zucht ernaar ontzettend hard toe.
De een speelt wat met zijn vingers. De ander kijkt doelloos voor zich uit. Alle 3 belanden we uiteindelijk met een apatische blik op het oneindige des levens. Daarna beginnen de plannetjes. Hoe kunnen we aan geld geraken. De een belt naar familieleden om daar geld aan te vragen. Dit lukt een keer maar valt meestal tegen en is maar voor kleinere bedragen.
We herhalen dit gebeuren een aantal keer.
Dit bleek niet het einde. De zucht naar die ene hit die maar zo'n 5minuten zijn volle effect heeft, blijft achter zich vragen. Uiteindelijk besluit een van ons zijn Iphone 7 te verkopen. Dit is niet volledig naar de wens van de dealer maar er komt een akkoord. Voor een zakje van 0,3g wordt de gsm die meer als 100euro waard is verkocht.
Alles voor die hit crack die je steeds weer opnieuw probeert te behalen en voelen. De comedown is enorm psychologisch en absoluut niet te onderschatten. Enorm verslavend goedje...
Probeer de rollen eens om te draaien. Hoe zou jij het vinden als een vriend, familielid of dergelijke mensen vanuit je directe omgeving dit van jou vraagt, zonder dat je weet dat het voor crack is, maar de aap uiteindelijk toch uit de mouw komt?Alle 3 belanden we uiteindelijk met een apatische blik op het oneindige des levens. Daarna beginnen de plannetjes. Hoe kunnen we aan geld geraken. De een belt naar familieleden om daar geld aan te vragen. Dit lukt een keer maar valt meestal tegen en is maar voor kleinere bedragen.
Wat is hier nu dom aan? Ik ben 31jaar en heb in meerdere opnames gezeten omdat ik sinds mijn 16jaar drugs gebruik om te ontsnappen aan de realiteit. Is dat dom? Nee, dat is eerder triest en dat weet ik. Ok vroeg hier niet voor een veroordeling. Ik wenste dit gewoon te delen.Je bent ook dom als je aan die zooi gaat roken
Ik ben 31jaar en 10jaar verslaafd geweest aan drugs in het voornaam ketamine wat ik iv inspoot. Ik wou gewoon een ervaring delen. Ik ben bekend genoeg met de meeste klassieke drugs alsook de designer drugs.Oei...
Zoals ik het lees heeft dit veel weg van een beginnende verslaving. Probeer om dit spul links te laten liggen. Om, nou ja, je zei het zelf al:
Probeer de rollen eens om te draaien. Hoe zou jij het vinden als een vriend, familielid of dergelijke mensen vanuit je directe omgeving dit van jou vraagt, zonder dat je weet dat het voor crack is, maar de aap uiteindelijk toch uit de mouw komt?
Niet leuk hé?
Dus zit het maar even uit, duurt vaak een paar weken na zo'n enkele keer, maar dat moet nog wel te doen zijn. En als de craving te heftig is, kan je nog een hulpmiddel, N-Acetylcysteïne genaamd, overwegen om de scherpe randjes daar van af te halen. Verder is wilskracht de sleutel!
Ik wens je veel succes en sterkte de komende tijd! 💪![]()
Uitgerekend jij zou dat dan toch moeten weten?Ik ben 31jaar en 10jaar verslaafd geweest aan drugs in het voornaam ketamine wat ik iv inspoot. Ik wou gewoon een ervaring delen. Ik ben bekend genoeg met de meeste klassieke drugs alsook de designer drugs.
Juist!Ga nou niet aan de meth, maar kortdurende drugs waar je steeds bijpakt zijn de pest. Zie 3mmc. Op zich niet vreselijk, maar sommigen herdoseren tot ze er letterlijk dood bij neervallen.
Wat is hier dom aan? Dit vraag je, maar een zin later geef je al het antwoord. Ik zal er gewoon mee ophouden. Alles wat je denkt te kunnen vinden in het roken van crack gaat deze drug je onmogelijk geven. Dank voor het delen. Maar ik heb wel meelij met je.Wat is hier nu dom aan? Ik ben 31jaar en heb in meerdere opnames gezeten omdat ik sinds mijn 16jaar drugs gebruik om te ontsnappen aan de realiteit. Is dat dom? Nee, dat is eerder triest en dat weet ik. Ok vroeg hier niet voor een veroordeling. Ik wenste dit gewoon te delen.
Ja het is zeker triest maar als je zo iets plaats kan je verwachten dat mensen gaan oordelenWat is hier nu dom aan? Ik ben 31jaar en heb in meerdere opnames gezeten omdat ik sinds mijn 16jaar drugs gebruik om te ontsnappen aan de realiteit. Is dat dom? Nee, dat is eerder triest en dat weet ik. Ok vroeg hier niet voor een veroordeling. Ik wenste dit gewoon te delen.
Hoe kook ik coke uit met maagzout ?Ook dokters hebben daar geen oplossing of antwoord op. Dat moet je zelf ontdekken
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."