Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hangt inderdaad van jezelf af. Als je met weinig begint en het niet weer eerder dan 1 week later gebruikt kan je het onder controle houden. Als je weet van je eigen dat je zulke dingen graag hebt en niet zo geïnteresseerd zijt in gevolgen, ga je blijven gaan en dan is het wel zeer verslavend ja.. Mijn eigen ervaring is redelijk erg. Als je begint en blijft gaan maar echt dagen en nachten lang ga je eraan kapot en wil je nog meer en nog meer om het zelfde effect te hebben.. Beste is, niet eraan beginnen, ik kan er nog altijd niet vanaf blijven. Doordat ben ik zelfs niet meer een wiet roker terwijl ik van 5 gr per dag kwam en kon me geen dag zonder wiet voorstellen... Zegt genoeg denk ik. ."
"Bennie_Kook zei: Uit 1 gram haal je (in het begin) 20 goeie, fijne, dunne, lange lijntjes. Later wordt dat (iets) minder, en het ligt natuurlijk ook aan je dealer. Gewoon echt goed fijn maken, en 20 moet te doen zijn. En daarmee zit je in het begin zeer zeker wel een hele nacht, van 8 's avonds tot 8 's ochtends. Rustig aan. Had in het begin, na maanden geen gebruik, ook echt genoeg aan een halve. Pak nu makkelijk 2/3, maar als ik naar de andere dealer ga kan soms 1 al meer dan genoeg zijn. Verschilt per keer. Probeer niet groot over te komen naar de rest van de groep, neem in het begin 1/2 lijnen, en wacht een kwartier. Luister naar je lichaam. Het kan nl. echt wel verkeerd vallen, dat je in het begin ietsie teveel pakt en nokkie nokkie gaat. Of juist later op de avond ineens teveel bijpakt. Coke, altijd rustig aan mee blijven doen! Klik om te vergroten... Inderdaad, klopt volledig. Behalve die 20 lijntjes dat heb ik ook niet in begin kunnen uithalen"
"Dat heeft iedereen zo'n beetje met coke volgens mij, je denkt er aan als je drinkt de meeste denken er aan als de eerste lijntje al op is. Wat ik je kan aanraden is even volledig van afblijven en erna als je sterke karakter hebt kan je het weer ff doen en weer ff laten Het is me gelukt na 1 maand redelijk veel gebruik te stoppen volledig en het was moeilijk zeker, maar het ging - denk zo, ik heb geen geld voor da spul of ik kan het van niemand regelen ook al is het niet zo, bedenk uw eigen dingen wat u daar van kan laten afblijven Dat lukt. Succes"
"Pandan zei: Heb de tekst iets leesbaarder gemaakt voordat ik het had goedgekeurd. Volgende keer gewoon wat spaties en kortere zinnen, was nogal onleesbaar. Klik om te vergroten... Hahah excuses volgende keer zal ik nuchter zijn als ik een bericht plaats"
"heyy allemaal, ik heb een vraagske, ik gebruik af en toe coke maar de laatste tijd door de omstandigheden ben ik altijd alleen als ik het doe en dus ook thuis. De probleem is ik voel me geweldig, ik heb energie enal, maar ik verveel me gewoon ik weet nie wat te doen, de enigste wat ik tot nu toe heb gevonden is muziek luisteren als er geen is word ik gek zelfs Maar voor de rest weet ik niet wat te doen. Een film kijken is geen optie ik word direkt terug moe na half uurke en ben ik altijd in slaap gevallen voor de film gedaan is. Ik wil gewoon kunnen chillen, ik kan morgen uitslapen, laatste keertje niet werken en dan weet ik niet wat te doen dat verpest mijn nacht een beetje :/ Ik ben een wiet gebruiker das mijn passie, maar ik prefereer om niet te roken als ik snuif alhoewel iedereen die ik ken doet het graag, maar bij mij is het heel raar als ik ene heb gepakt en ene ga roken onmiddellijk erna dan ben ik gewoon begaaid. Het is gedaan met de andere effect en dan is da weg gegooid geld dus liever ook niet blowen. En jaa dus dank u iedereen die mijn vervelende verhaal heeft gelezen, iemand ideeën wat ik kan doen? Btw ik ben een meisje, dus geen sport spellekes opnoemen fzo )) thankss peace & love"
"Dat wil ik ook wel zelf, maar is moeilijk als het hier voor mijn neus ligt"
"Niet zo laat nee ,mijn vriend is momenteel niet bij mij ik heb fatale dingen aan mijn kop, ik ga niet veel buiten omdat ik veel werk en ook altijd iets moet regelen echt constant. Ik heb 2 goeie vrienden ik ga elke dag met hun chillen ma we roken gewoon samen ze doen het niet, ik pak wel ene voor ik buiten ga, bij hun is dat fijn en als ik thuis kom wil ik automatisch nog ene en ja daarom eh dan ben ik alleen.."
"Ik heb het weg gehaald van mijn huis, nu al 3 dagen niks gedaan, wel eraan gedacht en veel te vaak, ma gewoon nu 2-3 j's rollen per dag en het gaat wel, wel beetje aant afkicken maar ik kan er mee leven ,heb er zelf voor gekozen dus klagen ga ik zeker niet doen :"
"Bij mij was het wel gelijk ze het op internet omschrijven. De energie, euforie, ik heb een grijns op mijn kop maar ik heb geen reden om blij te zijn, libido gaat omhoog, ge zijt prikkelbaarder dan normaal en voelt alles veel intenser. Uw hartkloppingen versnellen, uw pupillen worden groter, ge voelt u goed en zelfzeker. Bepaalde mensen krijgen het heel warm daarvan zelfs zweten enz, maar ik heb dat niet als het koud is heb ik het nog altijd koud, alleen mijn handen zweten heel fel dan en dat is echt ambetant. En het is inderdaad heel snel verslavend (psychisch), na de eerste zijt ge al aan't denken aan de volgende - zo fijn. Daarom beter inderdaad niet aan beginnen. Ik hoop dat ik niks ben vergeten en dat ik u heb geholpen )"
"Trouwens ben een meisje ) ma ben blij dat ik geholpen heb )"