Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voel je onder invloed van cocaïne?

Wat voel je onder invloed van cocaïne?

17 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
S
SmokenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Yow gasten,

Ik vraag me wel al een aardige tijd wat af, namelijk hoe cocaïne en crack aanvoelen.

De interesse hiernaar is niet omdat ik het zelf wil gebruiken. Hier heb ik geen behoefte aan, mede dankzij het feit dat het ontzettend duur is en ik mij al ontzettend kan vermaken nuchter, dronken of onder invloed van andere soorten drugs. Ook is bekend dat het vrij verslavend kan zijn en er een behoefte kan ontstaan onder invloed van alcohol. Nou ben ik absoluut niet bang om verslaafd te raken, want ik heb een ijzersterke discipline, maar het zou sonde zijn minder te kunnen genieten van een feest omdat je graag coke erbij wilt. Ik zou alleen een keertje gebruiken, als ik bijvoorbeeld een snuifje van iemand anders mag nemen. Crack zou ik sowieso nooit aan beginnen en de reden hiervan lijkt me vanzelfsprekend (ontiegelijk verslavend).

Wel vraag ik me heel erg af hoe het aan zou voelen. Dit omdat ik sowieso in de verslavingszorg wil werken en drugs gewoon erg interessant vind.

Wat voel je echt als je een snuif hebt genomen? Ik weet wat de effecten zijn, zoals: een egoboost, energie, euforie, ongeremd, opgefokt, meer behoefte aan sociaal contact en uiteraard een verhoogd libido. Maar hoe ervaar je dit echt? Ik had bij xtc ook heel goed gelezen wat de effecten zijn, maar uiteindelijk voelde het heel anders aan dan verwacht.
Wat voel je bijvoorbeeld lichamelijk bij coke? Wat is echt het gevoel van binnen, als je je daar volledig op zou focussen.

Is het misschien voor mij in te beelden door het te vergelijken met gevoelens die ontstaan na bijvoorbeeld het sporten, of veel caffeïne, of misschien vergelijkbaar met xtc/truffels/wiet/hasj/kanna/kratom/alcohol of wat voor een gevoel ik me ook maar in kan beelden. Of is cocaïne echt heel uniek in z'n gevoel?

Ik ben gewoon erg nieuwsgierig. Het beste is natuurlijk om het een keer te gebruiken, maar ik ben er nou niet echt naar opzoek en vind het niet verstandig om daar geld aan uit te geven.

Ook ben ik nieuwsgierig naar hoe je dit zou ervaren met crack, als je dat ooit hebt gebruikt.

Thanks alvast als je reageert.

Peace
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb het zelf nog nooit gebruikt, maar ik denk dat je echt niet gaat weten hoe het écht is, tenzij je het een keer gebruikt. Wat je zegt, met xtc en ook met andere drugs die ik zelf wel heb geprobeerd las ik mezelf hartstikke goed in en wist ik -zo goed als- wat ik moest verwachten, en toch is het echte ervaren van het gevoel niet voor te stellen tot het moment dat je het voelt. Als ik een lange tijd tussen m'n xtc-gebruik inlaat, dan wéét ik hoe het is uit mijn herinneringen dus ik weet wat ik kan verwachten, en toch, na zo'n lange tijd ben ik dan toch weer een beetje overweldigd en blijkbaar toch half vergeten hoe het voelde. Dus het is sowieso lastig voor te stellen, zelfs als je het wel gedaan hebt. Nu ik op dit moment moe ben vind ik het ook best lastig voor te stellen dat ik me morgenavond klaarwakker ga voelen onder invloed van speed, snapje?

Ik zou genoegen nemen met de feitenkennis die je over de drugs hebt denk ik. Ik bedoel; ik ben ook echt wel benieuwd naar het gevoel dat heroïne je geeft maar dat ga ik ook niet uitproberen. :P
S
SmokenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja, ik snap helemaal wat je bedoeld.
Naja, dan weet ik wat mij te doen staat.... :tearsofjoy:

Als ik het tegenkom doen dan, anders niet.

En sowieso nooit heroïne enzo. Toch denk ik dat ik daar wel een redelijk beeld van kan hebben... ik heb wel eens kratom gebruikt en waarschijnlijk dat gevoel keer 100 ofzo.
P
Pieter210Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Smoken zei:
Ja, ik snap helemaal wat je bedoeld.
Naja, dan weet ik wat mij te doen staat.... :tearsofjoy:

Als ik het tegenkom doen dan, anders niet.

En sowieso nooit heroïne enzo. Toch denk ik dat ik daar wel een redelijk beeld van kan hebben... ik heb wel eens kratom gebruikt en waarschijnlijk dat gevoel keer 100 ofzo.
Klik om te vergroten...
Hoe beviel de kratom?
S
SmokenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Pieter210 zei:
Hoe beviel de kratom?
Klik om te vergroten...

Is facking lekker man. Heel ontspannend en euforisch, met een lichte energie. Niet echt spacend in je hoofd, maar vooral heel lichamelijk. Aanrader.
Tis wel smerig en daarom juist raad ik af om het als thee te drinken, maar beter gewoon in één keer een hap nemen en wegspoelen met water.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vond kratom echt niets aan.
S
SmokenLid
01-01-2024, 00:00
#7
ZERO- zei:
Ik vond kratom echt niets aan.
Klik om te vergroten...

Waarom niet? Het is facking relaxed, of ben jij meer van het trippen, want dan is er zeker niks aan nee.
P
Pieter210Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Smoken zei:
Pieter210 zei:
Hoe beviel de kratom?
Klik om te vergroten...

Is facking lekker man. Heel ontspannend en euforisch, met een lichte energie. Niet echt spacend in je hoofd, maar vooral heel lichamelijk. Aanrader.
Tis wel smerig en daarom juist raad ik af om het als thee te drinken, maar beter gewoon in één keer een hap nemen en wegspoelen met water.
Klik om te vergroten...
Bedankt voor de tip! :)

Kun je dit gewoon bij de smartshop kopen? Of heb je een andere tip waar ze echt goede kratom verkopen?
S
SmokenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je kan het kopen in de smartshop, maar dat is erg duur. De site van Azarius heb je wel veel keuze, dus dan zou ik dat aanraden. Of via een gozer hier op DF. Hij verkoopt het ook. Kratomjunkie heet ie volgens mij.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik voelde me licht aangeschoten en een beetje melig en dat was het?
S
SmokenLid
01-01-2024, 00:00
#11
ZERO- zei:
Ik voelde me licht aangeschoten en een beetje melig en dat was het?
Klik om te vergroten...

Das toch leuk. Dat had ik ook, plus dat ik me facking relaxd voelde en eigenlijk alles wel best vond.
D
DevilWishLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bij mij was het wel gelijk ze het op internet omschrijven. De energie, euforie, ik heb een grijns op mijn kop maar ik heb geen reden om blij te zijn, libido gaat omhoog, ge zijt prikkelbaarder dan normaal en voelt alles veel intenser. Uw hartkloppingen versnellen, uw pupillen worden groter, ge voelt u goed en zelfzeker. Bepaalde mensen krijgen het heel warm daarvan zelfs zweten enz, maar ik heb dat niet als het koud is heb ik het nog altijd koud, alleen mijn handen zweten heel fel dan en dat is echt ambetant. En het is inderdaad heel snel verslavend (psychisch), na de eerste zijt ge al aan't denken aan de volgende - zo fijn. Daarom beter inderdaad niet aan beginnen.
Ik hoop dat ik niks ben vergeten en dat ik u heb geholpen :))
:wave:
D
DevilWishLid
01-01-2024, 00:00
#13
Trouwens ben een meisje :)) ma ben blij dat ik geholpen heb :))
S
SmokenLid
01-01-2024, 00:00
#14
DevilWish zei:
Trouwens ben een meisje :)) ma ben blij dat ik geholpen heb :))
Klik om te vergroten...

Okay, thanks meisje :grin:
f
foreverinspaceLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hahaha, heb net 2de lijntje binnengegooit, some good shit fuck man !!!
Morgen Uitgaan in ANTWERPEN :rock:
en wow mn mond zo verdoofd nadat ik de restjes weglikte O_O
:grin:
P
Pieter210Lid
01-01-2024, 00:00
#16
foreverinspace zei:
Hahaha, heb net 2de lijntje binnengegooit, some good shit fuck man !!!
Morgen Uitgaan in ANTWERPEN :rock:
en wow mn mond zo verdoofd nadat ik de restjes weglikte O_O
:grin:
Klik om te vergroten...
:rockband:
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#17
foreverinspace zei:
Morgen Uitgaan in ANTWERPEN :rock:

:grin:
Klik om te vergroten...

Antwerpen is zo moeilijk chill.
S
SmokenLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja thanx man, dit maakt het nog iets duidelijker. Het brengt nog meer mee dan verwacht.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."