#1
Yow gasten,
Ik vraag me wel al een aardige tijd wat af, namelijk hoe cocaïne en crack aanvoelen.
De interesse hiernaar is niet omdat ik het zelf wil gebruiken. Hier heb ik geen behoefte aan, mede dankzij het feit dat het ontzettend duur is en ik mij al ontzettend kan vermaken nuchter, dronken of onder invloed van andere soorten drugs. Ook is bekend dat het vrij verslavend kan zijn en er een behoefte kan ontstaan onder invloed van alcohol. Nou ben ik absoluut niet bang om verslaafd te raken, want ik heb een ijzersterke discipline, maar het zou sonde zijn minder te kunnen genieten van een feest omdat je graag coke erbij wilt. Ik zou alleen een keertje gebruiken, als ik bijvoorbeeld een snuifje van iemand anders mag nemen. Crack zou ik sowieso nooit aan beginnen en de reden hiervan lijkt me vanzelfsprekend (ontiegelijk verslavend).
Wel vraag ik me heel erg af hoe het aan zou voelen. Dit omdat ik sowieso in de verslavingszorg wil werken en drugs gewoon erg interessant vind.
Wat voel je echt als je een snuif hebt genomen? Ik weet wat de effecten zijn, zoals: een egoboost, energie, euforie, ongeremd, opgefokt, meer behoefte aan sociaal contact en uiteraard een verhoogd libido. Maar hoe ervaar je dit echt? Ik had bij xtc ook heel goed gelezen wat de effecten zijn, maar uiteindelijk voelde het heel anders aan dan verwacht.
Wat voel je bijvoorbeeld lichamelijk bij coke? Wat is echt het gevoel van binnen, als je je daar volledig op zou focussen.
Is het misschien voor mij in te beelden door het te vergelijken met gevoelens die ontstaan na bijvoorbeeld het sporten, of veel caffeïne, of misschien vergelijkbaar met xtc/truffels/wiet/hasj/kanna/kratom/alcohol of wat voor een gevoel ik me ook maar in kan beelden. Of is cocaïne echt heel uniek in z'n gevoel?
Ik ben gewoon erg nieuwsgierig. Het beste is natuurlijk om het een keer te gebruiken, maar ik ben er nou niet echt naar opzoek en vind het niet verstandig om daar geld aan uit te geven.
Ook ben ik nieuwsgierig naar hoe je dit zou ervaren met crack, als je dat ooit hebt gebruikt.
Thanks alvast als je reageert.
Peace
Ik vraag me wel al een aardige tijd wat af, namelijk hoe cocaïne en crack aanvoelen.
De interesse hiernaar is niet omdat ik het zelf wil gebruiken. Hier heb ik geen behoefte aan, mede dankzij het feit dat het ontzettend duur is en ik mij al ontzettend kan vermaken nuchter, dronken of onder invloed van andere soorten drugs. Ook is bekend dat het vrij verslavend kan zijn en er een behoefte kan ontstaan onder invloed van alcohol. Nou ben ik absoluut niet bang om verslaafd te raken, want ik heb een ijzersterke discipline, maar het zou sonde zijn minder te kunnen genieten van een feest omdat je graag coke erbij wilt. Ik zou alleen een keertje gebruiken, als ik bijvoorbeeld een snuifje van iemand anders mag nemen. Crack zou ik sowieso nooit aan beginnen en de reden hiervan lijkt me vanzelfsprekend (ontiegelijk verslavend).
Wel vraag ik me heel erg af hoe het aan zou voelen. Dit omdat ik sowieso in de verslavingszorg wil werken en drugs gewoon erg interessant vind.
Wat voel je echt als je een snuif hebt genomen? Ik weet wat de effecten zijn, zoals: een egoboost, energie, euforie, ongeremd, opgefokt, meer behoefte aan sociaal contact en uiteraard een verhoogd libido. Maar hoe ervaar je dit echt? Ik had bij xtc ook heel goed gelezen wat de effecten zijn, maar uiteindelijk voelde het heel anders aan dan verwacht.
Wat voel je bijvoorbeeld lichamelijk bij coke? Wat is echt het gevoel van binnen, als je je daar volledig op zou focussen.
Is het misschien voor mij in te beelden door het te vergelijken met gevoelens die ontstaan na bijvoorbeeld het sporten, of veel caffeïne, of misschien vergelijkbaar met xtc/truffels/wiet/hasj/kanna/kratom/alcohol of wat voor een gevoel ik me ook maar in kan beelden. Of is cocaïne echt heel uniek in z'n gevoel?
Ik ben gewoon erg nieuwsgierig. Het beste is natuurlijk om het een keer te gebruiken, maar ik ben er nou niet echt naar opzoek en vind het niet verstandig om daar geld aan uit te geven.
Ook ben ik nieuwsgierig naar hoe je dit zou ervaren met crack, als je dat ooit hebt gebruikt.
Thanks alvast als je reageert.
Peace

