heyy allemaal, ik heb een vraagske, ik gebruik af en toe coke maar de laatste tijd door de omstandigheden ben ik altijd alleen als ik het doe en dus ook thuis.
De probleem is ik voel me geweldig, ik heb energie enal, maar ik verveel me gewoon ik weet nie wat te doen, de enigste wat ik tot nu toe heb gevonden is muziek luisteren als er geen is word ik gek zelfs
![:openmouth:]()
Maar voor de rest weet ik niet wat te doen. Een film kijken is geen optie ik word direkt terug moe na half uurke en ben ik altijd in slaap gevallen voor de film gedaan is. Ik wil gewoon kunnen chillen, ik kan morgen uitslapen, laatste keertje niet werken en dan weet ik niet wat te doen dat verpest mijn nacht een beetje :/
Ik ben een wiet gebruiker das mijn passie, maar ik prefereer om niet te roken als ik snuif alhoewel iedereen die ik ken doet het graag, maar bij mij is het heel raar als ik ene heb gepakt en ene ga roken onmiddellijk erna dan ben ik gewoon begaaid. Het is gedaan met de andere effect en dan is da weg gegooid geld dus liever ook niet blowen.
En jaa dus dank u iedereen die mijn vervelende verhaal heeft gelezen, iemand ideeën wat ik kan doen?
Btw ik ben een meisje, dus geen sport spellekes opnoemen fzo
![:)]()
)) thankss peace & love