Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is fijn om te doen als je geen gezelschap hebt..

Wat is fijn om te doen als je geen gezelschap hebt..

11 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ach , ook de jointjes bouw je ook wel weer af, en dan is het weer lang leve de pret. Zolang je maar je je hoofd erbij gebruikt.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Haal het dan niet in huis :wink:

Beperk dat soort drugs voor speciale gelegenheden zoals feestjes etc...als je dan toch coke oid wil nemen.
Als je thuis in je uppie begint te gebruiken zit je al een stapje te ver als je't mij vraagt.
D
DevilWishLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pandan zei:
Heb de tekst iets leesbaarder gemaakt voordat ik het had goedgekeurd. Volgende keer gewoon wat spaties en kortere zinnen, was nogal onleesbaar.
Klik om te vergroten...
Hahah excuses volgende keer zal ik nuchter zijn als ik een bericht plaats :flushed:
D
DevilWishLid
01-01-2024, 00:00
#4
heyy allemaal, ik heb een vraagske, ik gebruik af en toe coke maar de laatste tijd door de omstandigheden ben ik altijd alleen als ik het doe en dus ook thuis.

De probleem is ik voel me geweldig, ik heb energie enal, maar ik verveel me gewoon ik weet nie wat te doen, de enigste wat ik tot nu toe heb gevonden is muziek luisteren als er geen is word ik gek zelfs :openmouth: Maar voor de rest weet ik niet wat te doen. Een film kijken is geen optie ik word direkt terug moe na half uurke en ben ik altijd in slaap gevallen voor de film gedaan is. Ik wil gewoon kunnen chillen, ik kan morgen uitslapen, laatste keertje niet werken en dan weet ik niet wat te doen dat verpest mijn nacht een beetje :/

Ik ben een wiet gebruiker das mijn passie, maar ik prefereer om niet te roken als ik snuif alhoewel iedereen die ik ken doet het graag, maar bij mij is het heel raar als ik ene heb gepakt en ene ga roken onmiddellijk erna dan ben ik gewoon begaaid. Het is gedaan met de andere effect en dan is da weg gegooid geld dus liever ook niet blowen.

En jaa dus dank u iedereen die mijn vervelende verhaal heeft gelezen, iemand ideeën wat ik kan doen?
Btw ik ben een meisje, dus geen sport spellekes opnoemen fzo :))) thankss peace & love
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb de tekst iets leesbaarder gemaakt voordat ik het had goedgekeurd. Volgende keer gewoon wat spaties en kortere zinnen, was nogal onleesbaar.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
Een gouden raad die ik je geef:

Blijf van de coke af als je alleen bent, rook dan gewoon lekker wiet.
D
DevilWishLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat wil ik ook wel zelf, maar is moeilijk als het hier voor mijn neus ligt :confused:
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Als het je al te moeilijk is als het voor je ligt nijgt het alweer deftig naar een verslaving. Maar heb je geen vrienden om bij rond te hangen dan ?
D
DevilWishLid
01-01-2024, 00:00
#9
Niet zo laat nee ,mijn vriend is momenteel niet bij mij ik heb fatale dingen aan mijn kop, ik ga niet veel buiten omdat ik veel werk en ook altijd iets moet regelen echt constant. Ik heb 2 goeie vrienden ik ga elke dag met hun chillen ma we roken gewoon samen ze doen het niet, ik pak wel ene voor ik buiten ga, bij hun is dat fijn en als ik thuis kom wil ik automatisch nog ene en ja daarom eh dan ben ik alleen..
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#10
:wink: klinkt als een heel bekend probleem. Ik kan je in dat geval alleen adviseren veel muziek te luisteren, en chatruimtes kunnen ook vrij tof zijn.

Alleen zijn is maar half zo erg. Maar sluit jezelf niet compleet af. Iets wat ik zelf wel heb gedaan en nog altijd spijt van heb. blijf wel onder de mensen , dit remt ook je coke gebruik iets. Je bent domweg meer bezig.
D
DevilWishLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb het weg gehaald van mijn huis, nu al 3 dagen niks gedaan, wel eraan gedacht en veel te vaak, ma gewoon nu 2-3 j's rollen per dag en het gaat wel, wel beetje aant afkicken maar ik kan er mee leven ,heb er zelf voor gekozen dus klagen ga ik zeker niet doen : :wave:
h
henkdevriesLid
01-01-2024, 00:00
#12
Goed bezig man, vol houden!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."