Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben van mening dat ik als ik een heel stuk minder dat ik het best in mijn dagelijks routine kan houden. Er zijn toch ook zat mensen die een paar jointjes roken om alle stress te verwerken. Ik heb gewoon een klein zetje nodig."
"Deze topic had ik eerder moeten tegenkomen Heb me toetsenbord al afgewerkt op dit forum. Dacht om eerlijk te zijn dat een van de weinige was die dit deed. Nuchter heb ik wel gedachte maar niet de behoefte om ze te delen. Onder invloed zet ik al mijn gedachten direct om en schrijf achter elkaar door."
"Ik heb ondervonden dat wanneer ik speed gebruik. En daarna lorazepam dat ik meteen de kaakverschijnselen kwijt ben en het gespannen gevoel. Top combinatie - Detraid"
"Niet zo zeer heel gespannen maar heel onrustig dat is speed ik weet het alleen de kaakverschijnselen zijn een valkuil. Dan ziet iedereen het meteen. En de lorezepam zorgt ervoor dat ik relaxed overkom wel heel druk maar dat is oké."
"En haal gemiddeld 3/7 door per week dus neem wel aardig wat."
"Ik neem maximaal tot mij 2g per dag."
"Ik doe het niet veel hoor. Als ik bijv onverwachts naar de winkel moet maar je kunt het duidelijk aflezen, dan is het wel heel fijn. Het is niet alsof ik elke keer als ik strak sta een benzo neem. En de kaakverschijnselen die wel meevallen dan ben ik er zeker gevoelig voor want het valt niet mee."
"Ik heb ondertussen ook wel een flinke tolerantie opgebouwd maarja niet iets om trots op te zijn ofso. Sta jij van die halve gram dan ook echt strak?"
"Ligt er aan hoelang ik al wakker ben. Nu 3 dagen wakker heb dan af en toe momenten dat een lijn maar een uur aanhoud. Dan gaat het rap. Klopt maar woon nog bij m'n ouders neem af en toe iets te overmoedig de laatste bom nog om 3uur En als ik in de spiegel zie dat ik dat het te overduidelijk is. Dan kan ik mezelf weer vertonen na een benzo. Neem er ook wat als ik te lang wakker ben speed helpt mij. juist benzo verslaving af.. Want ik slikde hiervoor elke dag voor meerdere jaren 2,5 om te slapen. En nu alleen als het echt nodig is."
"Ik weet dat je gelijk hebt maar ik zie geen andere mogelijkheid voor nu. Aangezien ik al genoeg geprobeerd heb. En geen steek verder ben gekomen."