Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed: Effectief of recreatief?

Speed: Effectief of recreatief?

11 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
l
lj_bobLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoihoi!

Vraagje: Gebruiken jullie speed effectief (na lange nacht toch ff beter presteren op werk oid) of recreatief (lekker lang dansen)

Gr B
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik gebruik het vooral recreatief, maar heb het ook wel eens effectief gedaan, bijvoorbeeld als je er maandag ochtend na flink doorhalen achterkomt dat je drie toetsen moet maken over de hele dag verspreid :P
d
deamoniqueLid
01-01-2024, 00:00
#3
vanochtend:effectief
vannacht met een vriendinnetje:recreatief

:mrgreen:
l
lj_bobLid
01-01-2024, 00:00
#4
Haha.. wil niet weten wat er allemaal met jou en dat vriendinnetje is gebeurd :P
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#5
heb het maar een paar keer recreatief gebruikt, en een tijd effectief om de week door te komen en toch te kunnen presteren (dat moest wel weer door dat recreatieve gebruik in het weekend :wink:)
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mijn mening; duidelijk niet recreatief. Er zijn veel leukere drugs die je recreatief kan gebruiken. :rolleyes: Maarja, veel heb ik niet te zeggen met 'al' mijn speed-ervaringen. :rolleyes:
T
TeQLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gebruik het recreatief :) Maar meestal plak je er dan alweer een dagje "effectief" achteraan. Dus altijd in de gaten houden dat effectief er niet in sluipt :wink: Je kan alles net zo goed zonder tenslotte.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Is beide heel goed mogelijk, dus waarom niet.
l
lj_bobLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja je hebt gelijk :)
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Je haalt effectief en recreatief door elkaar in je bump van 12 jaar.
C
CX717Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Na een hele week om kwart voor 5 op te staan wil je vrijdag wel kunnen feesten zonder om te vallen... beide dus. :P
D
DetraidLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nooit recreatief gaan. Dan gaat de speed je dagelijksleven in sluipen ookal denk je dat het wel meevalt.
Dat extra beetje energie zodat je die ene taak makkelijker kunt volbrengen dat is een van de grootste fouten die je kunt maken. Voor je het weet heb je voor die andere taak eigenlijk ook nog wel wat 'Zelfverzekerheid' nodig of focus. And so on.

Hou speed voor zover je kunt op een laag pitje en alleen in het weekend of speciale gelegenheden.
Eenmaal recreatief liefhebber is mentaal bijna niet omkeerbaar. Lichamelijk is het niet zo zeer een probleem alleen als je de speed voor lief neemt zul je hem altijd in je achterhoofd houden. Heb speed voor lief genomen en ben er altijd mee bezig wat ik ook aan het doen ben. Heb het misbruikt en ik zal altijd de drang blijven houden om toe toegeven aan deze overheerlijke substancie.
Zelfs al kick ik af ben ik bang dat het mentaal altijd in me achterhoofd zal mee blijven spelen omdat het je op het eerste gezicht alleen maar positieve dingen bied.. Als je merkt dat je tolerantie opbouwt of te wel steeds meer nodig hebt dan ben je al richting de gevarenzone aan het gaan. Voor je het weet is dat 100mg bommetje niet meer zo effectief en heb je voor het gewenste effect wel richting 400-500MG nodig. Hoi speed abuser 1#

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."