Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"lol damn ;P dit is toch echt een wonderpil he. om 7 uur 2de genomen , kheb nu al 70 procent perfect met details enal in men hoofd kunne rammen, nog 30 procent te gaan ^^ morgen wordt een eitje."
"ik ben nu aant studeren voor men examen hardware morgen, en gebruik ook rilatine, improved 30mg, gekregen van vriend en die werken wel redelijk lange tijd door. Maar ik merk nu al dat ik een nachtje door moet gaan trekken voor het af te krijgen, maar om wakker te blijven de ganse nacht zal ik wss 1 moeten bijnemen ofzo. is dit aangeraden ? want allee, men zegt wel dat veel mensen vanalles vergete als men te weinig slaap heeft, maar als ik het 1 nachtje doe, sinds ik morgen na examen ga slapen, weet ik meestal meer dan als ik ben ga slapen omdat het dan nog perfect is opgeslagen in men korte termijn geheugen. is het aangeraden om nog 1 bij te nemen later ?"
"<3"
"heb ook nog zon fototje hier ^^ , kwas wel retebezweet majaah :P"
"hehe , kon er nix aan doen =(. twas nogal warm daarbinnen door overbevolking, + twaren wel goeie ^^ ( driehoekige mitsus ) ."
"ik ga morgen naar sensation black hier in antwerpen . Kzou zeggen doe wat ik doe :P . begin van de avond een pil . paar jointjes derop en rond 4 uur wa pep gebruiken voor de laatste uurtjes keihard te gaan , tis handig want ge zijt gewoon wakker opt einde van de avond maar niet keihard meer aant trippe :P , vind het mooi afbouwend werkern zo."
"nicotine , wiet & paddooooo's ;D"
"cunt zei: de algemeen bekende blauwe mitsu's 3hoekig. heb ook blauwe rond mitsu's gehad maar was maar de helft zo goed ofzo (naar mijn gevoel..) Klik om te vergroten... net hetzelfde gehad, de driehoekige waren heel intens, en beste die ik ooit gehad heb . Op reverze hadden we de blauwe ronde mitsus , en ik vond die precies ook maar half zo goed."
"Drientje zei: pretender zei: inferno brothers- slave to the rave(1994) Klik om te vergroten... DAT IS ECHT ZO'N FUCKING VET NUMMER!!!! Ik hoorde het voor het eerst toen ik in mijn bed lag te luisteren naar Harder Mach 3 van Gizmo. Had een pilletje op omdat ik me dood verveelde en had nog nooit zulke vette muziek gehoord!!! X Klik om te vergroten... :| eerste keer dak da gehoord heb nu . omfg ? hoe goed is dat ! . en ik maar denken dat alle goeie bass muziek nu pas uitgekomen was . LIES :P !"
"DreamWeaver zei: Robdebob zei: Ik heb laatst een operatie gehad en ik moet zeggen dat morfine wel errug relaxd spul is. Je wordt er heerlijk mellow van, lekker warm gevoel, geen pijn meer. Ik heb drie keer een shot gekregen maar al na de eerste shot betrapte ik mezelf erop dat ik zei dat ik meer pijn had dan ik eigenlijk had om nog een shot te krijgen Klik om te vergroten... Picture this: Een morfinepomp waarmee je een shot krijgt als je op een knop ramt, direct in je bloedbaan door je infuus. Resultaat: DreamWeaver die als een malloot de ganse dag op die knop aan het rammen is. Morfine is fijn, maar je mist wel de flash van heroïne, vandaar mijn keuze voor bruin. Klik om te vergroten... hebk ook gehad , net voor men 18de verjaardag zwaar in het ziekenhuis gelegen , aan de morfinepomp . Enigste spijtige is die stomme begrenzer he ! maar was wel chill"