Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Met kerst een snufje keta gehad en op oudejaar 80mg 4fmp en alcohol"
"pandalicious zei: ik heb die verstrooidheid al mijn ganse leven, volledig hetzelfde. gsm uur vergeten, sleutels zoeken, vergetn waarom ik in een kamer ben... niks met drugs te maken als het er natuurlijk maar gekomen is na het gebruik, kan je zelf wel uitvissen hoe het komt, niet? Klik om te vergroten... Precies, heb ik ook wel eens gehad lang voor ik drugs gebruikte. En van dat xtc zo schadelijk is zoals iemand zegt is ook gewoon complete onzin. Dit is enkel bij zeer overmatig gebruik en na een jaar te stoppen werkt je brein terug normaal. Bij het enkel recreatief gebruiken van xtc is je brein terug normaal aan het functioneren na 6u. Onzin dus dat het zo schadelijk is. Ik zou toch wel proberen een beetje te minderen naar 1x per maand. Niet dat ik denk dat 1x 2/3 weken noodzakelijk slecht is maar je speelt beter op zeker. Bijna alle dagen weed roken is veel problematischer vind ik."
"Nieuwsgierig ben ik wel maar ook angstig naar de "boze en kwade" harddrugs. Nou alleszins tot ik via een BBC Horizon documentaire op mijn neus geduwd kreeg dat Alcohol en Tabak gewoon vele malen schadelijker zijn dan een pilletje XTC. Dat deed de deur open voor mij. Ik sta nog steeds niet open voor andere drugs soorten. Die echt zwaar hallucinerende drugs schrikken me nog steeds af omdat ik voel dat mn gemoedstoestand soms naar de negatieve kant toegaat dus ik heb erg schrik dat als ik zoiets zou gebruiken dat ik in een erg kwade trip terecht kom. Wat ik dus absoluut wel wou en waarom ik het dan ook tot op heden 1x geprobeerd heb (jammer genoeg was het mcpp rotzooi) is omdat het me zo ontzettend heerlijk lijkt dat gevoel van samenhorendheid en iedereen graag zien en met iedereen willen praten en samen dansen. Vandaar dat ik dat pilletje op Black heb geprobeerd. Ik zal het niet snel thuis gebruiken, maar op het volgende grote feest hoop ik het opnieuw te proberen, maar dan wel mdma of niets (indien geen mdma ga ik gewoon het grote boze bier zuipen )"
"Tussen 1 en 5, mag wel eens weer een keertje bijkomen is alweer veel te lang geleden (als in meer als een jaar...). Heb een vaste relatie gehad van 7j en een lelijk dikkerdje geworden, nu 1.5j terug vrijgezel en terug een nette jongen met een gezond gewicht maar veel te verlegen dus komt er niet zo snel van"
"PatrickBateman zei: Hoewel ik bij het lezen van 'mc' inderdaad dacht aan 'methcathinone' of '4-methylmethcathinone' (mephedrone) is die prijs is in elk geval véél te hoog voor mephedrone. Laten testen dus, hoewel dat in België wellicht wat lastig gaat. Beter nog laat je het gewoon zitten en zoek je naar wat anders. Dealers zeggen zoveel.. en waarom zou je iets nemen waarvan je geen flauw benul hebt wat het is? Klik om te vergroten... In België liggen zowiezo de prijzen een stuk hoger dan in Nederland hoor Enkel bij speed/coke/ghb (de courante drugs dus) denk ik dat je rond dezelfde prijs zit, maar alles gaande van xtc/keta/rc's zijn hier stukken duurder door moeilijke verkrijgbaarheid."
"westergas zei: Bored zei: Overigens klinkt een halve week naar de klote zijn van 500 mg op een avond wel overdreven. Misschien ben je er erg gevoelig voor. Maar ik denk dat dit eerder te wijten valt aan uitdroging, slaapgebrek en te weinig eten? Geldt voor de meeste drugs waar mensen hun leven door verkloten, het is uiteindelijk de levensstijl waar ze aan onderdoor gaan. Klik om te vergroten... Nee ik leid geen junkie levensstijl maar kan ook totaal niet tegen MDMA (en ik vond meph zéér veel op MDMA lijken) Waarschijnlijk voel ik me lichamelijk ook niet best omdat ik gewoon tegen een depressie aan zit na een avondje hard gaan. Dat is ook de reden dat ik me in de research chems aan het verdiepen ben...wil wel drugs maar niet altijd zin in coke (daar kan ik weer wel tegen...) Naaaahh misschien wel een goede reden om er helemaal mee te kappen...als de nadelen zo groot worden/zijn.... Klik om te vergroten... Misschien moet je eens kijken om MDMA te gebruiken met een gewijzigd voedingsschema met supplementen voor/tijdens en na gebruik. Anyway je spreekt wel zelf al van het tegen een depressie aanzitten en dan is denk ik het enigste goede advies om een tijd van alle drugs af te blijven tot je jezelf geestelijk terug top voelt. En uiteraard niet overdrijven met iets. Zowiezo is MDMA toch wel 1 van de minder schadelijke drugs in tegenstelling tot coke."
"DrippTone zei: Natuur onder de LSD of paddo's = Natuur onder de 2c-B = Persoonlijk zou ik liever naar een feestje gaan, maar ik zou zeggen probeer het, and let us know. Klik om te vergroten... Lichte dosis voor op een feestje zoals de 15mg waarover het ging, maar bij zwaardere dosissen van +20mg : Natuur"
"DrippTone zei: Qocaïne zei: Koninginnendag gaan we weer aan de 2c-b! 30mg, kan niet w88... de laatste keer was prachtig! (Alweer zo'n twee jaar geleden!) Klik om te vergroten... Ga je het snuiven, slikken of pluggen? Veel plezier man. Klik om te vergroten... 30mg snuiven of pluggen Dat lijkt me wat te hard gaan dan. Dat is al een aardig mooie dosis voor te slikken."
"Al een aantal keer 4-FMP gebruikt in verschillende settings, wisselend van 130mg in een pretpark, tot 150mg op een feest in combo met 2cb en nu laatst 80mg tijdens een avondje stappen. Ondanks dat elke keer wel leuk was gaat mijn voorkeur sterk naar de 80mg dosis. Heerlijk helder, uiterlijk niets van aan te merken, geen spannende spieren, toch een lekker lichte rush en tintelingen, en gewoon lekker los. Absoluut geen druppel alcohol erbij nodig. Volgende keer ga ik nog eens wat minder proberen en eens zien of 70 of 60mg nog steeds zo goed bevalt (Ik weeg 85kg)"
"Niet verslaafd geraken en geen al te grote gezondheidsproblemen veroorzaken door gebruik van drugs (niet meer als maandelijks mdma bv.)."