Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe bewaar ik pep het beste?

Hoe bewaar ik pep het beste?

18 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
K
Klaas VaakLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb een wat grotere hoeveelheid pep besteld. Ik weet dat speed het beste koel bewaard wordt maar wat kan ik het beste doen??? en hoe moet ik het verpakken?

groet Klaas
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#2
In de vriezer in een zakje waar geen lucht aan kan.
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#3
In je neus :wave:
K
Klaas VaakLid
01-01-2024, 00:00
#4
El Retro zei:
In de vriezer in een zakje waar geen lucht aan kan.
Klik om te vergroten...

bedankt!!! ik wist nog niet dat het in de vriezer moest.
gewoon in diepvries zakken of gewoon normale drugs zakjes ofzo
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#5
in een air sealed bag lijkt mij het best ivb met vocht.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#6
zoekt en gij zult vinden:

Zoeken --> Speed bewaren ---> informatie vergaren :openmouth:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Psycho_Chrono zei:
in een air sealed bag lijkt mij het best ivb met vocht.
Klik om te vergroten...
als het in de vriezer zit gaat er niks verdampen lijkt me...
idd gewoon in de vriezer,boeit niet wat voor zak!!
al neem je de verpakking van u wc papier :wink: :grin: :wave:
D
DanjaLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik heb nu ong een grammetje in airsealed zakje steken kan ik dat een week gewoon in me achterzak beware?
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
El Retro zei:
In de vriezer in een zakje waar geen lucht aan kan.
Klik om te vergroten...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
Danja zei:
ik heb nu ong een grammetje in airsealed zakje steken kan ik dat een week gewoon in me achterzak beware?
Klik om te vergroten...

Dat kan! Vanmiddag het laatste beetje opgemaakt van pep van een paar weken terug, werkte nog prima! :grin:

Edit: Heeft al die tijd gewoon in mn portemonnee gezeten.
T
TofkeThe1Lid
01-01-2024, 00:00
#11
opbergen

Ik alsek grote hoeveelheden heb neem ik een doos die tot +-, -40 ° kan allez is overt alggemeen ni nodig is rap weg asek eens heb, en ja dan gewoon in plastiek zakjes in doos steken of met tss laagje in doos leggen, en om te ontdooien best nacht vodien op bord leggen, of effe 10 sec'n microwave as zer direct achter kome wel deksel effe paar minuten ioplate want grote hoeveelheden vervliege dan of ja de geur is best wel mmmmmmmm :wave:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: opbergen

TofkeThe1 zei:
Ik alsek grote hoeveelheden heb neem ik een doos die tot +-, -40 ° kan allez is overt alggemeen ni nodig is rap weg asek eens heb, en ja dan gewoon in plastiek zakjes in doos steken of met tss laagje in doos leggen, en om te ontdooien best nacht vodien op bord leggen, of effe 10 sec'n microwave as zer direct achter kome wel deksel effe paar minuten ioplate want grote hoeveelheden vervliege dan of ja de geur is best wel mmmmmmmm :wave:
Klik om te vergroten...

D
DanjaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Haha nu vind ik het even kut dat ik Belg ben.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik dus ook.
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik gaf laatst 2 kenissen van me 2 lijnen speed die al 2 tot 3 weken ongekoeld bij mij thuis lagen.. in het begin hoorde ik ze klagen dat het weinig was enzo... totdat ze er van snoven. Ze hebben me minstens 3 keer bedankt en gzegd dat het heerlijk was. Het kan dus wel. :P
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Goanaut zei:
Ik gaf laatst 2 kenissen van me 2 lijnen speed die al 2 tot 3 weken ongekoeld bij mij thuis lagen.. in het begin hoorde ik ze klagen dat het weinig was enzo... totdat ze er van snoven. Ze hebben me minstens 3 keer bedankt en gzegd dat het heerlijk was. Het kan dus wel. :P
Klik om te vergroten...

Het kan ook :wink: Ligt ook aan de kwaliteit en hoe je het bewaard buiten de vriezer. Ik heb het gewoon in me snow seal zitten met een luchtdicht zakje erom heen. Ik kan het namelijk niet thuis in de vriezer leggen.

De enigste drugs die bij mij om een of andere vage reden niet goed bewaarde was me keta :( snap het nog steeds niet maarja.

:wave:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#17
Fishhead07 zei:
Ik kan het namelijk niet thuis in de vriezer leggen.

:wave:
Klik om te vergroten...

Als je nog thuis woont kan je best je zakje bij een pak kipnuggets erbij proppen ofzo, mijn DMT kristallen hebben ook een nachtje tussen de zakken friet en bevroren kip gelegen :)
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Delirium zei:
In je neus :wave:
Klik om te vergroten...

My thoughts :P
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#19
DreamWeaver zei:
Fishhead07 zei:
Ik kan het namelijk niet thuis in de vriezer leggen.

:wave:
Klik om te vergroten...

Als je nog thuis woont kan je best je zakje bij een pak kipnuggets erbij proppen ofzo, mijn DMT kristallen hebben ook een nachtje tussen de zakken friet en bevroren kip gelegen :)
Klik om te vergroten...

Ja en dan gaat me moeder lekker kipnuggets bakken :P Ik bewaar het koel en droog uit de zon in me pony pack met daarom heen een luchtdicht zakje. Beter kan ik het niet bewaren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."