Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"volgens mij is het gewoon goede speed :P 'rillingen' in je hoofd krijgen is overigens perfect normaal. ik vind het een leuk gevoel."
"donderdag met 1 dollar biljetje gedaan wat ik enkele jaren geleden kreeg van een aziatisch amerikaans meisje op een festival zat echt een heel verhaal aan vast"
"ik heb nu ong een grammetje in airsealed zakje steken kan ik dat een week gewoon in me achterzak beware?"
"Haha nu vind ik het even kut dat ik Belg ben."
"DreamWeaver zei: Niet doen tijdens je examens. Slaap is essentieel om goed te scoren, pep helpt niet. Gebruik het maar voor de feesten na je examens Klik om te vergroten... Ik snap dat je de knaap goede raad wil geven, maar ga alsjeblieft geen dingen vertellen die absoluut niet waar zijn. Pep verbetert de concentratie en zorgt wel degelijk (bij een heel erg groot percentage) voor betere resultaten wanneer er word gebruikt tijdens de examenperiode. Of dit goed is, is een andere zaak. Ikzelf heb hiervan gebruik gemaakt en mijn resultaten zijn ook echt wel verbeterd. Ik raad aan het toch niet te doen, omdat het gedacht alleen al dat je pep nodig hebt om goed te scoren, fout is. Laat het geen "deel van jezelf" worden en gebruik het alleen voor het plezier! BTW, als je net begint met speed is 3 gram voor 5 dagen echt wel veel. Pas op met wat je doet."
"wat ik meestal doe als ik 's morgens na xtc gebruik nog grote fahren heb (pupillen) en ik moet ergens naartoe, dan pak ik mijn bureaulamp, doe m aan voor een paar seconden, kijk er recht in, doe m weer uit en dat zou normaal je pupillen heel wat sneller klein moeten krijgen. note dat dit na xtc gebruik is, bij speed weet ik niet of het zal helpen al veronderstel ik van wel. althans bij mij werkt het goed, succes ermee"
"Vandaag heb ik voor het eerst speed gekocht (heb al gebruikt) maar ben nog redelijk newbie met deze shit dus heb enkele vraagjes. Ik heb 10 euro betaald en heb naar verluid net iets meer als 1 gram gekregen. Goede prijs of te duur? Het is natte speed, dus die ga ik zo meteen drogen met de tips die ik heb gevonden in andere topics (ja iemand die de search functie gebruikt, olé!). Nu, het is misschien een stomme vraag, maar hoeveel lijntjes kan je ongeveer leggen met 1 gram? Ik leg ze altijd ong 10 cm. Voor het drogen, hoe haal ik de speed het beste uit het zakje? Het plakt namelijk tegen het plastic aan en ik wil zo weinig mogelijk verliezen uiteraard. alvast bedankt"
"Mwa, klinkt opzich niet zo vreemd, omdat degene waar ik het van gekocht heb hetzelfde aanraadde. maar toen ik hier op het forum de andere topics las over het drogen van speed, merkte ik op dat niemand dat opgaf als oplossing."
"Het is uiteindelijk gelukt met het drogen, heb het fijngekapt en een dikke lijn gesnoven gister rond 8 uur. Ik heb vannacht geen oog dicht gedaan, en de high is nog steeds niet helemaal weg. Volgens mij zijn de eerste paar keren dat je pep snuift de meest intense!"
"Ja 's avonds. haha, was het maar waar dat het zo lang duurde."