joint draaien voor beginners
![:)]()
;
*Koop wiet/hasj, tip, bigvloei, tabak (sigaretten/shag)
*pak een tip; vouw de 2 hoekjes naar elkaar toe en rol de tip op tot ongeveer de helft en scheur de rest af.
*pak een bigvloei leg em zo neer dat je plakrand aan de bovenkant (naar jou toe) zit.
* leg je tip aan de rechter/linker kant wat jij het makkelijkste vind.
*sprokkel de wirrie/assie totdat er GEEN grote toppen meer in zitten.
* doe een halve/hele sigaret bij de wirrie/assie en mix het door elkaar.
*gooi de wirrie/assie(met de tabak erdoorheen gemixet) op de vloei.
*verdeel de wirrie/assie goed bij de tip minder dan bij de top natuurlijk.
*hou je ene hand bij de tip en de andere hand vanaf de tip naar de top en draai de vloei er via de tip in.
*draai em totdat de plakrand er nog net bovenuit steekt.
*lik de plakrand en plak het van de top naar de tip aan elkaar.
*hou de joint tussen je duim en wijs en middelvinger en tik de joint op een harde ondergrond bijv. een tafel ofzo totdat de joint goed aangestampt is en strak is of je gebruikt de filter van een sigaret en daarmee duw je het aan maar niet te hard anders hijst je joint niet(goed) of dan scheurt je vloei
*pak een aansteker/lucifer/vuurtje als er vloei uitsteekt bij de tip brand het dan weg en steek je joint aan en geniet van je space
**TIP!, als je joint slap is/blijft na het aanstampen bijv. je joint hangt en beetje duw de tip er wat verder in niet TE ver maar totdat ie recht blijft staan.