Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"(Ik ben DrugsDealertje) Bedankt voor je reactie beeb! Dat waardeer ik. Alleen van die testcentra's is er geen 1 echt in de buurt, ergens in zeeland moet het zijn, liefst dicht bij goes. Grtz"
"Ik maak gewoon altijd een M-tipje. En jij?"
"Een mattie van mij die vertelde dat hij laatst aan het blowen was in het park, en dat hij een boete had gekregen van 60 euro omdat hij een jointje alleen aan het DRAAIEN was! Hij moest z'n jointje op de grond gooien en kapot trappen. Respectloos ofniet dan? Dus junkieboys, als er popo komt gewoon wegrennen"
"Hoi, Voor het eerst een balkon plantje aan het groeien. Hij ziet er nu zo uit: https://static.afbeeldinguploaden.nl/16 ... lD7BSk.jpg https://static.afbeeldinguploaden.nl/16 ... eBaMSZ.jpg Zoals je ziet is het blad een beetje aangetast. Ik had gelezen dat er dan een klein larfje in zit, en je deze eruit moet halen. Kan alleen nergens een larf vinden dus ik ga er van uit dat deze er nu wel uit is. Mijn vraag is, hebben jullie nuttige tips, adviezen, wat ik het beste kan doen om dit plantje zo optimaal te laten groeien? Alvast dank!"
"Melchior zei: Het is echt al jaren geleden dat ik wiet heb gekweekt maar ik meen dat dit betekend teveel voedingsstoffen in verhouding met het water of dat ie te weinig water heeft. Durf er niet me hand in het vuur voor te steken. Klik om te vergroten... Ik heb geen voedingsstoffen gebruikt en ik geef m'n plantje volgens mij niet teveel of te weinig water. Denk dus dat het daar niet aan ligt"
"JackHerrer zei: Wat zijn het toch mooie plantjes Helaas zelf nog nooit gekweekt. Ik kan je hierbij niet helpen. In ieder geval succes ermee! Klik om te vergroten... Dankjewel. In ieder geval bedankt voor je reactie. Ik hoop op meer reactiessss"
"Koop Crystal Meth inplaats van cocaïne, een goede vervanger en zeker niet verslavend!~ Sterkte"
"Beste, Ik zoek professionele hulp om te stoppen met blowen. Het punt is dat ik 17 ben en mijn ouders hier niks van mogen weten. 'Is professionele hulp wel nodig en overdrijf je niet een beetje?' hoor ik u denken. Het antwoord is nee. Ik blow vanaf mijn 13e, en vanaf mijn 14e blow ik dagelijks 1, 2, 3 + jointjes. Ook heeft dit wietgebruik negatieve gevolgen voor mijn groeiproces. Ik wil maar niet doorgroeien. Daarnaast veranderd mijn karakter en 'attitude' door het wietgebruik. Weet iemand een instantie, instelling, kliniek, psycholoog, etc. waar ik als 17 jarige anoniem terecht kan om van mijn verslaving af te komen? DS"
"Ik haal bij een dealer op straat, ik betaal precies 7 euro en 20 cent per gram, en de wiet is van hoge kwaliteit. Ik heb geluk lees ik. Maar ontopic: Ja, je kunt in de shop in nederland 1,5 gr halen. Maar geloof niet dat jou dealers dat rechtstreeks uit de shop hebben, waarschijnlijk is het gewoon eigen kweek en maken ze lekker winst op je"
"1,3 gram honolulu"