Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"FF update: Ik ben er achter waar de "stoffigheid" vandaan komt. Nadat ik vorige week op een dag 's avonds niks gegeten had en ziek veel gerookt, had ik de volgende dag ongeveer hetzelfde gevoel. Dus voor de volgende keer: meer eten, minder roken"
"a'dam weet ik niet, maar niet ver er vandaan in haarlem de state of mind.....goed advies en heel heel goed spul qua paddo's"
"Nog nooit van gehoord, weet wel dat het de Griekse god van de wijn is(een zeer belangrijke god dus!!!)"
"volgende week in patronaat PENDULUM en Black Sun Empire? enige haarlemmers aaanwezig?"
"Ik denk dat veel mensen hier radiohead met het album "Kid A" erg kunnen waarderen, ik in ieder geval wel. Met asl favo nummer "Idioteque""
"voor de afteraars onder jullie; "diep in de nacht" van de huilende rappers, een te grappig nummer, kan je checken op www.myspace.com/dehuilenderappers"
"waarschijnlijk Sziget dit jaar idd, en maybe LL, ( dat kan namelijk net aan allebei), btw Sziget is een festival in Hongarije met 60 podia meer dan 1000 acts, duurt volgens mij 8 dagen ofzo en kost 100,- of 180 als je in een herberg wil slapen. Grote internationale en kleine lokale bandjes worden gecombineerd en je vind er als het goed is zo'n beetje alle muziekvormen maar niet zo veel dj's."
"Patronaat kom ik denk et meest,zoals blijkbaar velen hier! 15 december Ed Rush& Optical en natuurlijk oud & nieuw!!! verder vind ik Tivoli en de melkweg wel vet, Ruigoord was 2 weken geleden ook echt vet."
"Lowlands!!!!!!!!woohoow hopelijk: Defqon, als iemand hier ervaringen mee heeft, lijkt het me heel leuk om dat te horen! volgend jaar misschien : SUN&Bass, kent iemand dit of is iemand er wel eens naartoe geweest?"
"Hey mensen, ik ben alweer een jaartje niet op dit forum geweest, maar ik zoek bij deze even wat support. Ik heb gister een normaal avondje uit gehad; Bier, roken en 3 ephedras. Dit is nooit een probleem geweest, maar gister was het echt wazig en vandaag nog steeds! Ik heb normaal nergens last van de volgende ochtend. Ik nam juist ephedra's omdat dat niet zo sterk is, maar op een of andere manier deed het gister wat anders. Ik ben om 12 uur gestopt met drinken omdat ik al voelde dat het een beetje hard ging en heb alleen nog maar water gedronken dus daar kan het niet aan liggen. Ik voel nu nog duizelingen, mijn zicht is een beetje wazig en moet steeds bijstellen, mijn hart gaat wat harder dan normaal en het allerwazigste is dat het lijkt of ik de hele tijd allemaal stoffigheid ruik , maar echt heel extreem. (Nee mijn neus zit niet dicht, mijn huis is schoon en ik heb niet per ongeluk gesnoven gister ) Ik voel een beetje verpauperd nu dus en ik wil graag vragen of iemand van jullie dit ook wel eens heeft gehad van ephedra, of dat jullie misschien tips hebben om het de volgende keer te voorkomen, of liever nog wat tips om het nu wat minder te maken! Ik kan zo echt niet studeren alvast bedankt"