#1
Nou wie gaat waarheen?
Ik ga 100% zeker naar Lowlands, daar is geen twijfel over mogelijk.
Waarschijnlijk ga ik ook wel naar Pinkpop, aangezien Linkin Park en Muse (
) komen.
Wacken is nog niet helemaal zeker, maar is zeker ook wel kans op!
Ik ga 100% zeker naar Lowlands, daar is geen twijfel over mogelijk.
Waarschijnlijk ga ik ook wel naar Pinkpop, aangezien Linkin Park en Muse (
Wacken is nog niet helemaal zeker, maar is zeker ook wel kans op!

