Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZware down na ephedra!

Zware down na ephedra!

3 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey mensen,

ik ben alweer een jaartje niet op dit forum geweest, maar ik zoek bij deze even wat support. Ik heb gister een normaal avondje uit gehad; Bier, roken en 3 ephedras. Dit is nooit een probleem geweest, maar gister was het echt wazig en vandaag nog steeds! Ik heb normaal nergens last van de volgende ochtend. Ik nam juist ephedra's omdat dat niet zo sterk is, maar op een of andere manier deed het gister wat anders. Ik ben om 12 uur gestopt met drinken omdat ik al voelde dat het een beetje hard ging en heb alleen nog maar water gedronken dus daar kan het niet aan liggen.

Ik voel nu nog duizelingen, mijn zicht is een beetje wazig en moet steeds bijstellen, mijn hart gaat wat harder dan normaal en het allerwazigste is dat het lijkt of ik de hele tijd allemaal stoffigheid ruik :confused: , maar echt heel extreem. (Nee mijn neus zit niet dicht, mijn huis is schoon en ik heb niet per ongeluk gesnoven gister :grin: )

Ik voel een beetje verpauperd nu dus en ik wil graag vragen of iemand van jullie dit ook wel eens heeft gehad van ephedra, of dat jullie misschien tips hebben om het de volgende keer te voorkomen, of liever nog wat tips om het nu wat minder te maken! Ik kan zo echt niet studeren :(

alvast bedankt
A
AutsiderLid
01-01-2024, 00:00
#2
is het oude Ephedra? of recent gekocht?

Zijn het caps? staat er Witte wilgenbast in de ingredienten?
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ephedra: tot 3 dagen. Ephedra is tot maximaal 72 uur in je bloed te zien. Daarna blijven de afbraakstoffen nog drie dagen in je urine zitten.

Waarschijnlijk één van de redenen dat je de dagen erna nog wazig was.
Ik ken het gevoel zelf ook... vooral de dag erna ben ik nog helemaal opgepept.

Daarnaast is het gebruik van 3 caps ook best wel wat! =)

Het gaat uiteraard allemaal wel weer over.... volgende keer wat rustiger aan doen dags! :beer:

Cheers!


Oh, and welcome back! :wink:
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#4
FF update:

Ik ben er achter waar de "stoffigheid" vandaan komt. Nadat ik vorige week op een dag 's avonds niks gegeten had en ziek veel gerookt, had ik de volgende dag ongeveer hetzelfde gevoel. Dus voor de volgende keer: meer eten, minder roken:grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."