De laatste tijd als ik heb gebruikt, krijg ik na een tijdje last van mn maag. Ook al heb ik goed gegeten, het gebeurt nu steeds vaker. Hebben meer mensen hier last van? Kan het aan de kwaliteit van de coke liggen?
#3
DSVM zei:
Heb daar ook vaak last van. Soms voel je je er gewoon slecht door,en dan helpt alleen nog maar vinger in de keel,of gaan liggen. In mijn geval.