Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal Ik heb nogal vaak dat ik moeilijk in slaap kom en hierdoor mijn werk eronder gaat lijden. Dit gebeurd misschien 3 a 4 keer in de maand door verneukt slaapritme of gewoon stress voor de volgende dag. Vaak slaap ik dan maximaal 3 uurtjes waardoor ik bijv. er als een zombie uitzie tijdens een belangrijk gesprek. Ik dacht zelf aan temazepam,maar daar schijn je iets van 8 uur slaap minimaal nodig voor te hebben. Zijn er geen inslapers die geen bijwerkingen hebben. Als ik eenmaal slaap,dan blijf ik ook in slaap. En ik heb wel wat mensen gevonden die via internet versturen... doen de meeste het opdezelfde manier? grtz, dsvm"
"Ik vind alcohol soms kut soms fijn. Ten eerste kom ik moeilijk dronken door bier. Na 6 bier is het al kotsen of vol zitten door te veel koolzuur. Meestal ga ik daardoor aan de sterke drank. Het dronken zijn vind ik zeer prettig. Alleen als je naar huis gaat is kut. Je bent dan nog dronken,en je zou willlen dat het dronken nu over is,dat je fatsoendelijk kan slapen. Want als ik ga slapen terwijl ik dronken ben.... En de dag erna is ook gewoon klote. Ik dacht altijd dat alcohol de leukste drugs was,maar sinds coke,xtc, weet ik wel beter. Geen kater zoals bij alcohol."
"Hoezo verbieden? Omdat er enkele mensen zijn die bij problemen meteen naar de drugs/alcohol grijpen? En ja,ik weet ook wat problemen zijn,maar je weet zelf dat als je aan de fles gaat,of coke, dat je dan zeker verslaafd eraan raakt. Of zitten er soms 2 personen in 1 persoon. Eentje die je na de fles laat grijpen of eentje die het niet wil. Volgens mij niet. Want je bepaald zelf wat je neemt,niet de bier/wisky/coke brouwers."
"Hallo, Ik ben 17 jaar en wil eens uitproberen wat Coke is. Wat ik ervan lees is dat het een perfecte drugs is,alleen het negatieve is dat je er zeer snel aan verslaafd raak. Door dat laatste twijfel ik wel een beetje,maar dan denk ik weer van 'ik leef maar 1x'. Joints doe ik af en toe,en soms een hele tijd niet,dus daar ben ik niet aan verslaafd. Nouja,kan 25 Eur voor een halve gram krijgen. en wil die dan eerst laten testen(Of zit dat wel goed tegenwoordig? Dus niet dat ik TL-lamp in mun neus heb,waardoor ik tussen 6 planken kom te liggen ) En de eerste keer,kan ik dan het beste met nog een persoon? of maakt dat niks uit? Gegroet, DS"
"Bedankt voor jullie antwoorden. Ik ben toch tot conclusie gekomen dat ik coke op dit moment nog maar niet probeer,want ik krijg soms nu al gedachten van,ow,en als ik moet werken dan pak ik een lijntje,etc. Dus ik denk niet dat dat zou goedkomen. En ik heb een redelijk budget,dus ik zou niet weten of mezelf in hand zou kunnen houden na de 1ste keer. Die waarschijnlijk heel fijn zou zijn,en ik er steeds meer van zou willen nemen. Maja,ik ga nu wel eens speed proberen..."
"Een lijntje sos wil do the trick."
"Huisarts"
"Topic is meer dan een jaar oud,geen last meer van."
"Tijdens mijn eerste joint heb ik dat wel een beetje gehad. Na teveel gerookt te hebben schijnbaar egt wazig. Mensen die ik tegenkwam,en door liepen,die liepen even verderop weer achter mij aan. En later waren ze weer weg enzo. Eerste keer best creapy,maar wel lache. Ik weet nu wel in iedergeval dat ik nooit paddos ga eten,word ik helemaal gek."
"Hallo, Ik moet een half jaar anti depressivia slikken. Een half jaar zonder XTC is nog wel vol te houden.(Liever niet,maargoed). Maar na dat half jaar kan ik weer xtc slikken zonder kans op serotine syndroom? Of kan ik na anti depressivia nooit meer xtc nemen? Want dan neem ik die anti depressivia dus niet. Mijn problemen zijn niet door xtc gekomen,en na 2 dagen ben ik er weer bovenop van de xtc. En is het mogelijk om xtc te nemen tijdens het half jaar. Wel in mindere mate. Halfje ofzo. Ik denk niet dat de doktor hier een objectief bericht over kan geven. Drugs zijn immers altijd slecht. Zie drugsinfo.nl. Als ik daar lees,dan zou ik na een half pilletje al dood zijn. alvast bedankt voor ieders reactie"