Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWonderland 2010 Open Air Festival [20-22.08.2010]

Wonderland 2010 Open Air Festival [20-22.08.2010]

9 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#1


Entry

40€ zzgl. 5€ Müllpfand
pro Person an der Abendkasse!

VVK-Ticket 35€ inkl. Müllpfand plus Versand.

Presale Tickets available!

Zum Vorverkauf hier klicken...

Einlass ab 18 Jahren (nur mit Ausweis)!

NO KIDS / NO DOGS Please

Travel

Waldfrieden Wunderland - Bergstr. 32 - 32351 Stemwede-Wehdem - Germany

next Train Station Lemförde (between Osnabrück and Bremen)
FREE SHUTTLE BUS (Lemförde -> Waldfrieden)

Infos

* Free Camping Area
* Free Shuttle Bus
* Free Parking Area

* Organic Food Shops
* Clean Toilets
* Beautiful Nature
* Nice People
* and more...

FREE YOUR MIND & RESPECT YOUR NATURE !


more details coming soon..
----------------------------------------------------------------------------------

Wie gaat er ook heen? :grin:
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben zeer zeker van de partij ! . toffe party.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als ik vervoer heb, maar nee. Helaasch.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Drientje zei:
Als ik vervoer heb, maar nee. Helaasch.
Klik om te vergroten...
Je kan met ons mee in de camper?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
pascal828 zei:
Drientje zei:
Als ik vervoer heb, maar nee. Helaasch.
Klik om te vergroten...
Je kan met ons mee in de camper?
Klik om te vergroten...
DAT zou wel errug vet zijn.

Maar ik ken je niet eens. Wel lief dat je me uitnodigt maar zou je dat niet eerst overleggen met de mensen waar jij mee gaat?
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ziet er wel aantrekkelijk uit,
zou dr zeker wel heen willen maar wordt em waarschijnlijk niet qua vervoer.

Plus, Goa Gil Open Air heeft meer prioriteit, en dat is al onzeker zelfs.
D
DRUGSBUGSLid
01-01-2024, 00:00
#7
het was zaaaaaalig :hearteyes:
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Drientje zei:
pascal828 zei:
Drientje zei:
Als ik vervoer heb, maar nee. Helaasch.
Klik om te vergroten...
Je kan met ons mee in de camper?
Klik om te vergroten...
DAT zou wel errug vet zijn.

Maar ik ken je niet eens. Wel lief dat je me uitnodigt maar zou je dat niet eerst overleggen met de mensen waar jij mee gaat?
Klik om te vergroten...
Nog gegaan met hem? :)
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ivoos zei:
Nog gegaan met hem? :)
Klik om te vergroten...
Nee, de anderen zijn naar Boom gegaan. :P
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#10
DRUGSBUGS zei:
het was zaaaaaalig :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Het was idd helemaal te gek !
Alleen erg jammer van het laatste uurtje buiten :tongueout:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."