Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hej ben er al onderwerp over begonnen maar misschien is dit betere plek voor mijn vraag, heb al meerdere keren paddo's gekweekt. ik deed dit altijd op de zolder van mijn vriendin, en ze groeide altijd goed. nu heb ik net een nieuwe gekocht, 12 u onder water gezet, water afgegoten en terug op zolder (in de zak) gezet. maar omdat het de afgelope weke nog niet zo warm was (vorige zijn gelede van vorige zomer) willen ze niet groeien. het is nu meer dan 14 geleden en er was nog niets te zien. nu heb ik het doosje terug dicht gedaan en mee genomen naar mij thuis waar het warmer is. moet ik ze nu eerst terug 12 u onder water zetten of zet ik ze gewoon zo ? en bij deze kweekset (een andere dan mijn vorige) moet je geen water in de zak doen, kan ik dit niet beter wel doen voor de luchtvochtigheid? bedankt"
"je 's avonds na je slaapwel jointje ligt na te denke en plots vergeet over wat je aan het denken was, echt in een paar seconde tijd."
"pawelonius zei: Ik heb zelf ook problemen om het te begrijpen, maar volgens mij draait het allemaal uiteindelijk om geld. Het zijn economische redenen die het huidige drugsbeleid hebben gemaakt. En het paddoverbod komt bijvoorbeeld door de druk die werd uitgeoefend op nederland door andere landen, met name Frankrijk denk ik. Klik om te vergroten... maar de overheid verdient massa's door de verkoop van tabak en alchol.. dus zou er voor hun toch enkel meer geld binnen komen ? paddo's.. nog zo iets gecreëerd door de natuur verboden door de overheid.."
"Joint-Evangelist zei: ik zou het alleen maar dom vinden, we kennen de vrijheid, we hebben hem al geproefd, we hebben er voor gevochten!! en dan zouden ze het af pakken... nee tuurlijk niet als ze dat willen doen moeten ze eerst maar eens de criminaliteit totaal neutraliseren, anders verdwijnd het wietgebruik gewoon ondergronds en komt er zo weer criminaliteit naar boven(dealers, etc(je kent het wel)) Klik om te vergroten... idd en ik snap niet dat ze ondertusse nog niet beseffen dat wat je verbied alleen maar meer gewilt is (vooral voor de jeugt dan) een legale hande is toch beter dan een illigale ? maar zo slim zijn ze blijkbaar niet"
"13 weed 14 pille 15, coke, kristal md, ghb,speed 16 paddo's k vind zelf da k er te vroeg aan begone ben maar lsd tripkes hou ik om naar uit t kijken en over te denken tot in 35 en ofzo"
"het was zaaaaaalig"
"hoe noeme julie stoned zijn ? hier in antwerpen ; (potten)daaarm (potten)dre pot toe en zoizo nog een paar, waar ik nu niet kan opkomen :P en het smoren zelf ? smoren chillen paffe .........."
"binnen een paar jaar kan je wss nergens meer in nederland weed kopen. de sluiting van deze cofeeshops is nog maar het begin.. waarom doen ze zo moelijk ovr een plant die al eeuwen voor de beschaving was ? de natuur heeft die plant gemaakt. wie zijn wij om dat verboden te maken ? een fucking PLANT alchol kan je op 16 (volgends de wet dan) eender waar kopen, in een frietuur in de nachtwinkel in de supermarkt .. terwijl alchol volgens mij een veel zwaardere drug is dan weed. ik snap het fucking probleem niet en zou dat zoo graag eens tegen de wereld (of gewoon belgie en nederland ) zeggen maar dat kan niet. weed heeft mij een chiller persoon gemaakt, het boeit mij niet meer wat mensen van me denken, smorende mensen zijn over het algemeen (zeker niet allemaal) toch iets vredelievender enzo dan mensen die bv heel drinken ? maar daar heeft de overheid geen probleem mee.. ik snap het niet echt niet."
"haha droeg ze zoude beter nen dikke J gaan knalle ipv zich met zone zever bezig te houden"
"toet J'ke porro"