Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswonderland

wonderland

5 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
D
DRUGSBUGSLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik zal t wat voller maken :)
D
DRUGSBUGSLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik was met mijn vriendin dze zomer op wonderland (goa festival)
mijn verhaal gaat ver dag 2,
in de middag had ik een pilletje genome waar ik eigelijk alleen maar moe van werd,
genoten van de muziek en de sfeer in een hang mat.
lekker romantisch doen kusjes geven en zo.
s' avonds iets gegeten en daarna paddo's.
mijn eerste keer, en daar zaten we dan in de auto op de schroomies te bijten.
eerst voelde ik niet zoveel maar na een tijdje verscheen er een glimach op mijn gezicht die de hele avond zou blijve.
echt zo'n lach die zo goed voelde en ik denk dat iedereen die al eens paddo's heeft gepakt weet waar over ik het heb. :P
echt aan t trippe was ik niet maar alles was verward en door elkaar geschud,
mijn vriendin keek naar een jongen en achter hem liep iemand met een hoedje en ze dacht ff dat da hoedje zijn haar was. en ik zag iemand iets weg gooien en ineens bleek het iemand anders te zijn, moelijk om op te schrijven :P heel vaag maar wel leuk :tearsofjoy:
ik was mij ook meer bewust van alles rond mij, ik had alles gezien, volgde iedereen tegelijk, alles was leuk om naar te kijken. de deco,de mensen, bomen,...
en met momenten voelden mijn benen heel zwaar.
als ik ff ging zitten leek t alsof ik aande grond was geplakt.

's nachts nam ik een slokje ghb, maar ik nam een beetje teveel wand na een tijd begon ik in slaap te vallen.
het begon heel leuk, ik zat echt in een roes en alles ging heel vloeiend en simpel,
ik was helemaal gelukkig en wou dansen maar mijn lichaam viel weg.
voor ik t wist hing ik half op de grond :rolleyes:
ik heb nog een uur langsde kant liggen slapen terwijl ik echt nie door had dat ik was gaan liggen.
heel raar ik werd wakker en had niet door dat ik had geslapen :rolleyes:
ik tege mijn vriendin ; kheb presies een stuk van de nacht gemist, zij ; je hebt ook een uur geslapen :P

toen ik wakker werd nog ff gedanst en nog een lijntje speed genomen (ik had t daarvoor al eens gzegt maar echt NOOIT MEER ik haat da spul :rolleyes: )

amper iets van gevoelt buite een beetje opgefuckt. nog steeds wa slaperig van de ghb.

paar uur later maar eens gaan slapen.
zalig geslapen :)

alles vegezelt met lekkere jointjes natuurlijk.

leuke ervaring zelfs het in slaap vallen was leuk :grin:

:stoned:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#3
Niet echt een report..
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#4
beetje leeg report, het is meer een samenvatting van de avond wat je ook zo kan typen in een sms bericht, beetje oppervlakkig, blijven proberen dus!

peace
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het is idd een beetje een schraal verslag. Probeer er wat meer feeling in te doen, over hoe je de dingen ervoer en zag. Op zich heb je een mooie setting met leuke shizzle, dus doe er wat mee :beer:
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik was daar ook afgelopen jaar. was een puik feesje. Heb er ook een report van gemaakt:
Code:
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=23045

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."