Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEngelse melkboer verkocht wiet aan bejaarde klanten

Engelse melkboer verkocht wiet aan bejaarde klanten

16 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
Way to go mindgamer :grin:

ontopic:
't Is en blijft tegen de wet in, dus straffen is een plicht tegenover de Engelse samenleving.
c
croppLid
255 gram in 3 weken, way to go!
P
PipstothePoXLid
Uitgegeven: 6 februari 2009 19:06
Laatst gewijzigd: 6 februari 2009 20:26
BURNLEY - Een Britse melkboer heeft zijn bejaarde klanten maandenlang meer verkocht dan alleen maar melk en yoghurt.

De 72-jarige man uit de stad Burnley dealde ook cannabis. Vrijdag werd hij daarvoor veroordeeld tot 36 weken voorwaardelijke celstraf.

De man was het handeltje naar eigen zeggen begonnen om de ouderdomskwaaltjes van zijn klanten te verzachten.

Die hadden volgens de aanklager ongeveer drie weken nodig om een levering van 255 gram op te roken; omgerekend komt dat neer op ongeveer tien joints per dag.

Mond-tot-mondreclame

Door mond-tot-mondreclame breidde de melkboer zijn klantenkring steeds verder uit. De oudste gebruiker zou 92 jaar oud zijn geweest.

In juli vorig jaar viel de dealende melkboer door de mand. In een krat in zijn wagen vond de politie o
3
3970Lid
Hulde voor deze bejaarde, hij bekommert zich om zijn (oudere) medemens! :tearsofjoy:
a
acidboyLid
Jammer, tzou legaal moeten zijn voor die oudjes om lekker te kunnen smoken.
p
psychopsychedelicLid
wat een bullshit, er zat een goede wil achter
arme bejaarde moeten nu oversteken voor n sticky
J
JokkelshizzleLid
dat is 12 gram per dag.................... :stoned:
S
SarzLid
PipstothePoX zei:
Uitgegeven: 6 februari 2009 19:06
Laatst gewijzigd: 6 februari 2009 20:26
BURNLEY - Een Britse melkboer heeft zijn bejaarde klanten maandenlang meer verkocht dan alleen maar melk en yoghurt.

De 72-jarige man uit de stad Burnley dealde ook cannabis. Vrijdag werd hij daarvoor veroordeeld tot 36 weken voorwaardelijke celstraf.

De man was het handeltje naar eigen zeggen begonnen om de ouderdomskwaaltjes van zijn klanten te verzachten.

Die hadden volgens de aanklager ongeveer drie weken nodig om een levering van 255 gram op te roken; omgerekend komt dat neer op ongeveer tien joints per dag.

Mond-tot-mondreclame

Door mond-tot-mondreclame breidde de melkboer zijn klantenkring steeds verder uit. De oudste gebruiker zou 92 jaar oud zijn geweest.

In juli vorig jaar viel de dealende melkboer door de mand. In een krat in zijn wagen vond de politie o
Klik om te vergroten...

Dat moeten dikke jonko's geweest zijn dan.. :stoned:
I
ImmortalTechLid
Meer dan een gram per joint en dan nog 10 ervan roken ook :openmouth: Dat doe ik die oudjes niet na..
Lullig dat je daarvoor de cel in moet.. Ik vind dat vooral mensen op die leeftijd toch zelf wel kunnen/mogen beslissen of ze wiet roken of niet.

Trouwens ban even al die accounts die al die gare kutreclame in topics gooien. :angry:
M
MindgamerLid
Godverdomme, sterf met die kut tyfus spam godverdomme kut! Wat is dat steeds een geouwehoer zeg, word daar schijt en godverdomme schijt ziek van! Sterf stomme nerdige kut jood met je hoerige bril op je lompe kanker kop! Als jij in je doodskist ligt te rotten, dan steek ik hem in brand en pis ik de brand niet uit god, godverredomme!!
D
DJzerLid
Mindgamer zei:
Godverdomme, sterf met die kut tyfus spam godverdomme kut! Wat is dat steeds een geouwehoer zeg, word daar schijt en godverdomme schijt ziek van! Sterf stomme nerdige kut jood met je hoerige bril op je lompe kanker kop! Als jij in je doodskist ligt te rotten, dan steek ik hem in brand en pis ik de brand niet uit god, godverredomme!!
Klik om te vergroten...

http://wso.williams.edu/orgs/peerh/stress/relax.htmlRelax :tongueout:
P
PipstothePoXLid
Mindgamer zei:
Klik om te vergroten...
-100
S
SarzLid
Mindgamer zei:
Klik om te vergroten...

+100
F
Flip TripLid
Mindgamer zei:
Klik om te vergroten...

erg effectief bots uitschelden, haha

Blijft natuurlijk irritant.
E
ExtisiLid
Die ouderen van tegenwoordig. :rolleyes:
c
croppLid
psychopsychedelic zei:
wat een bullshit, er zat een goede wil achter
arme bejaarde moeten nu oversteken voor n sticky
Klik om te vergroten...

whaahahah
L
Lid 6909Lid
Mindgamer zei:
Klik om te vergroten...

rage :grin:

ik kon er wel om lachen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."