Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsyopo

yopo

3 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
D
DJzerLid
01-01-2024, 00:00
#1
net zeven zaden yopo fijngemaakt en in een lijn gelegd (zo veeeeeel :tongueout:)
wens me geluk. zal laten weten hoe het was =d

edit: SAAAAAAI: gekotst en nix meer van gevoeld!!
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dan heb je ze waarschijnlijk verkeerd klaargemaakt.. Je moet ze geloof ik eerst laten poffen ofzo zodat een bepaalde stof om wordt gezet in de werkzame stof 5meo-dmt. Ook moet je het volgensmij, als je het hebt fijn gemaakt, mixen met een bepaalde hoeveeheid kalk..
I
ItesLid
01-01-2024, 00:00
#3
* gebruik 1 tot 4 zaden per persoon
* verhit zaden op een lage vlam totdat ze open barsten
* haal het binnenste deel van het zaad er uit
* gooi de schil weg
* verhit het binnenste deel van het zaad op een lage vlam
* stop met verhitten als de zaden hard en korrelig worden
* maal de zaden met een koffiemolen of vijzel
* meng 2 delen zaad, 1 deel calcium hydroxide en 1 deel bakpoeder
* voeg een paar druppels water toe om een deeg te maken
* meng goed en verwarm totdat het materiaal opdroogt
* vermaal met een vijzel of koffiemolen het droge materiaal tot een fijn poeder
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kijk, daar heb je nog is wat aan :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."