Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Lowryder90 zei: Qwa effect is hetzelfde ongeveer of heftiger ik heb een hoge tolerantie Klik om te vergroten... Met slikken is het effect minder heftig maar wel iets langer. Met een hoge tolerantie zal je dus niet op dat punt komen dat je wil. Ik zou je aanraden het toch gewoon te snuiven. Ga gewoon even naar het toilet, tijdens een feestje is er niemand die erop let dat jij iets anders zit te doen. Vraag me wel af of je het niet kunt zien aan je dat je speed hebt gebruikt? Ik zelf wordt hier altijd door ‘betrapt’. Zeker met alcohol erbij, kan ik het niet wegsteken."
"Zeelanddude zei: Maar zien mensen die nog nooit iets gebruikt hebben dat ook? Klik om te vergroten... De meeste opmerkingen krijg ik van personen die nog nooit iets hebben gebruikt. Dus ga er niet meteen vanuit dat ze er daarom niets over weten. Zeker op een personeelsfeest, schat ik de kans klein dat niemand het zal opmerken. Ervan uitgaande dat OP normaal nuchter op het werk is."
"HenkJanPeterBoontjes zei: Nu heb ik de volgende vragen: - Hoe zou ik de gewassen speed doseren op het festival en hoe vaak en hoe veel zal ik bijnemen als het feest tot middernacht duurt en ik rond 02:00 in bed lig en zou willen slapen? En hoe laat begin ik? - Is deze dosis ook geschikt voor mijn vriend voor wie het de eerste keer gaat worden? - Kan ik de 3 jaar oude, recent gewassen speed überhaupt nog gebruiken? Klik om te vergroten... 1. Ik zou zeker 8 à 12u rekenen tussen je laatste dosis en kunnen slapen. En dan ben je het eigenlijk nog niet zeker. Als je tot middernacht het volle speed effect wilt, is het sowieso niet mogelijk om 2u later te slapen. (Sommigen gebruiken wel andere middelen om te kunnen slapen, maar dit raad ik niet aan.) Speed werkt normaal 8u, maar de nasleep zoals niet slapen werkt nog heel wat uurtjes langer. Is er een reden dat je om 2u wil slapen, heb je verplichtingen de dag erna? Indien niet, dan zou ik je aanraden om gewoon te genieten van het festival en neem de slapeloze nacht erbij. Als je je rusteloos voelt, stop met proberen slapen. Doe iets, ruim je kamer op, gamen, lees heel drugsforum, gelijk wat maar leg je focus op iets anders dan de rusteloosheid, want je maakt jezelf alleen maar gek zo. Eens je bezig bent met iets zal het snel ochtend zijn. 2. Jij hebt 4x speed gebruikt en dit was jaren geleden. Dan zou ik er niet vanuit gaan dat je een hogere dosis moet nemen dan dat je voor een eerste keer zou doen. Ook reageert iedereen anders op drugs, dus ga er niet vanuit dat je vriend hetzelfde effect ervaart op dezelfde dosis. Speed kan je makkelijk bijnemen, dus begin beter te licht. Jullie kunnen dan elk voor zichzelf uitmaken hoe het bevalt en of je al dan niet bijneemt. 3. Je kan het zeker nog gebruiken. Amfetamine kan lang bewaard worden. Beter is wel om het in de vriezer te leggen, zeker als het over jaren gaat. Maar in het slechtste geval zal het effect sterk verminderd zijn. Kun je niet gewoon nieuwe halen? Voor je vriend zijn eerste keer zou hij wel eens teleurgesteld kunnen zijn of een heel vertekend beeld krijgen van de hoeveelheid. In ieder geval geniet van het festival!"
"HenkJanPeterBoontjes zei: Ik hoef ook niet perse op het einde van het feest nog volle bak hard te gaan, ik vind het meestal wel fijn als het tijdens het laatste uurtje wat minder begint te worden. Klik om te vergroten... HenkJanPeterBoontjes zei: Is het oké om te nemen om 16:00, 18:00 en 20:00 en daarna te stoppen? Klik om te vergroten... Als het festival tot 12u duurt, en je wilt het laatste uurtje wat minder hard gaan. Neem je best niet om 20u nog bij. HenkJanPeterBoontjes zei: Aangezien de speed nu is gewassen en ontdaan van materialen waarmee het versneden is betekent dat dan ook dat ik voorzichtiger moet zijn met doseren of kunnen punten speed ongeacht de sterkte uit de bullet niet zo veel kwaad? Klik om te vergroten... Ik heb 4 verschillende bullets gebruikt, en vond dat de dosering van allemaal heel weinig was. Dus probeer het eens, je kan altijd meerdere keren doen. Wel een heel handig dingetje om niet meer te staan klungelen in de wc 😅"
"Blauweaap zei: Bloeddrukverlager alleen als je bloeddruk verhoogt is anders lijkt mij dit ook overbodig. Klik om te vergroten... Bloeddrukverlagers zoals bètablokkers zou ik niet overbodig noemen als het gaat over vertragen van de hartslag. Deze medicatie laat juist wel de hartslag dalen, hierdoor verwijden de bloedvaten zich. Het gevolg hiervan is dat de bloeddruk daalt. Ik neem zelf bètablokkers (op voorschrift) en mijn hartslag onder invloed is nu tussen de 60-80, vroeger nooit onder de 120, met extreme uitschieters tot 202 bpm. Dus dit kan zeker een oplossing zijn, of dit echter werkt als 'noodplan' en je het gewoon 1x neemt weet ik niet of dit het gewenste effect zal hebben. Maar ik geef je wel volledig gelijk dat het niet verstandig is om er nog iets bij te nemen."
"John Trap zei: Nu heb ik voor de verandering eens een bommetje gemaakt. Ongeveer de hoeveelheid van één lijntje. Dit lijkt een stuk effectiever te zijn, maar ook wel echt een ander effect. Ik voel het goed, maar het gevoel lijkt meer mentaal en met minder lichamelijke ongemakken. Klik om te vergroten... Ik ervaar ook een ander effect, grootste verschil is dat ik met snuiven een grotere euforie ervaar. En als ik een bommetje neem word ik gewoon extreem dwangmatig. Ik slik ook dubbel zoveel dan dat ik zou snuiven, door dat ik geen euforie ervaar dan. Plus dat de kans bestaat dat ik eerst een paar uur misselijk ben. Van welke lichamelijke ongemakken heb je last als je snuift? Is het getest? Misschien is de kwaliteit nu beter dan vorige keren toen je het gesnoven had ?"
"Zwabbertje zei: Ik krijg soms last van druk op me hoofd, voornamelijk bij me slaap en dikke plekken in me gezicht. Klik om te vergroten... Die druk op de slapen herken ik, mn aders zijn daar dan ook heel duidelijk zichtbaar en zijn precies opgezwollen. Meestal heb ik dit nadat ik een (te) zware inspanning heb gedaan. Zoals alle meubels op een andere plaats zetten. Die druk op de slapen komt dan ongeveer 1 Ã 2u later. Misschien herken je dit ? Doe je ervoor bepaalde dingen wat het zou kunnen uitlokken ? Ook al lijkt het misschien niet lastig onder speed. Die plekken in je gezicht, kun je wat specifieker zijn ? Soms heb ik plots allemaal rode plekken, maar heb zelf geen idee hoe dit komt. En kramp kan je krijgen door een tekort aan magnesium, als je veel speed gebruikt is het hoogstwaarschijnlijk dat je hier een tekort aan hebt. Je kunt magnesiumtabletten kopen bij de apotheker. Ze verkopen dit ook in gewone winkels, maar deze worden niet goed opgenomen door het lichaam. Het kan zijn dat je hierna nog steeds eens kramp krijgt, doordat speed de spieren laat opspannen. Dit kan behoorlijk afzien zijn zo'n speedkramp. Als iemand nog tips heeft hiervoor hoor ik het graag. Heb dit namelijk ook soms in mn kuit, kan dan een paar uur erna niet meer normaal wandelen."
"Legio Patria Nostra zei: Wie kan er op deze vraag een antwoord geven? Ikzelf vind aan nachten geen slaap krijgen niet bepaald het idee, dat je hieraan zo verslaafd kan raken. Laat staan die afschuwelijke smaak! Ik ben benieuwd naar reactie. Klik om te vergroten... Ik gebruik nu ongeveer 4 jaar dagelijks speed. Uit eigen ervaring zal ik antwoorden op je vraag. Ik begrijp dat het niet aanlokkelijk klinkt om dagen achter elkaar wakker te zijn. Echter als je onder invloed bent van speed, heb je dit zelf amper door. Alles is plots zo interessant dat je dwangmatig/obsessief wordt. Dus die uren dat je extra hebt door niet te slapen, komen juist goed van pas. Je tijdsbesef verdwijnt ook. Als ik twee of drie nachten niet slaap, voelt dit voor mij gewoon als 1 dag. Ik begrijp niet waarom iemand zou willen slapen op zulk moment. Als ik slaap al is het maar 2u, heb ik gevoel dat ik kostbare tijd verspilt heb. Je kan natuurlijk niet anders, maar iedere keer ik slaap heb ik een enorm schuldgevoel. Alsof ik mijn leven niet wil vergooien aan slapen (maar wel aan speed). En die smaak wen je aan. De ene keer is het erger dan de andere keer. Maar ik vond dit nooit opwegen tegen de voordelen van speed. En nu merk ik van die smaak zo goed als niet meer eigenlijk. Ik hoop dat dit voor wat verduidelijking heeft gezorgd."
"Ik gebruik nu ongeveer 4 jaar dagelijks speed. En de laatste weken heb ik meer en meer dat anderen geen woord begrijpen van wat ik zeg. Zelfs na een tweede of derde keer herhalen. Vroeger gebeurde dit ook wel eens, maar toen besefte ik dat ik niet duidelijk was/stotterde. Nu heb ik het gevoel dat ik wel duidelijk spreek. Ik begin er ook op te letten ,probeer meer te articuleren en iets trager te praten. Maar dit heeft geen enkel verschil. Ik weet dat dit typisch is voor langdurig speedgebruik maar degenen die ik ken met dit probleem gebruiken al 15/20jaar. Is er iemand die weet waardoor dit spraakgebrek ontstaat? Is het iets in de hersens/spieren/... ? En waarom nu, zo plots? Is er iets aan te doen? Verdwijnt dit of is dit iets dat blijvend is?"
"Midlife zei: Mijn vraag is er iemand die zijn /haar ervaring wilt delen, autorijden onder invloed danwel of aan het einde van de trip? Kun je mog wel redelijk opletten ed.of ben je toch teveel afgeleid? Klik om te vergroten... Gewoon niet doen. Ik heb dit jaren geleden eens gedaan, nooit meer. Ik begon te hallucineren en besefte niet dat het niet echt was. Ik heb toen al slalommend naar huis gereden. Opletten deed ik in ieder geval, om alles te ontwijken wat er eigenlijk niet was. Gelukkig was het ‘s nachts doordeweeks en zal er wss bijna geen verkeer geweest zijn. Ik hoop echt dat je het niet probeert. Je kan nooit zeker weten hoe je zal reageren."