Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraagje over weekendje speed.

Vraagje over weekendje speed.

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je vraagt of het verstandig is... beetje naar de bekende weg vragen he😜..

Ik zou dan nu de hele dag wakker blijven..'s morgens nog ff wat nemen en dan in de avond op tijd liggen.. tenminste zo heb ik het altijd gedaan, als je overdag gaat slapen is heel je ritme gelijk naar de klote.
D
DaylessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Snelleke Snel zei:
Je vraagt of het verstandig is... beetje naar de bekende weg vragen he😜..

Ik zou dan nu de hele dag wakker blijven..'s morgens nog ff wat nemen en dan in de avond op tijd liggen.. tenminste zo heb ik het altijd gedaan, als je overdag gaat slapen is heel je ritme gelijk naar de klote.
Klik om te vergroten...
Haha jaa okee, maar ik bedoel meer in de zin van kan het en is het niet too much zeg maar

Ik ga zoo ook nog ff slapen (tot max 11) dat is de bedoeling iig haha (werk toch 5 ploegendienst, dus ritme maakt niet denderend veel uit)

Misschien handig om erbij te vermelden, heb geen nare effecten gehad deze keer, dus zat goed qua hoeveelheid haha, vorige x was ik iets doorgeschoten en was een beetje gaan hallucineren (Ook in combinatie dat ik toen niet at)

Wel thanks voor je berichtje!
D
DaylessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier, dus hallo bij deze :P ben 20 jaar, een man, en woon richting nijmegen. Lees al tijdje mee via telefoon op dit forum, vind het wel informatief, dus toch besloten een account aan te maken.

Goeddd, ik zit nu atm bij een vriend van me, waar wij een Gameweekend houden. Wij zijn donderdagavond rond 22:00 begonnen, en hebben 1 lijn genomen, die vrijdag om half 6 nog 1tje, en tot nu niks meer. Ik heb richting de 2 uur geslapen en voel me kiplekker! Wil straks nog beetje meer gaan slapen, en dan vervolgens in de namiddag/avond weer een lijn pakken om de nacht door te halen, is dit verstandig? Ik eet voldoende, en ben heel bewust met mijn gebruik, ik gebruik absoluut niet veel en pak kleine lijntjes. Heb het nu 3 of 4x gedaan, maar meestal maar 1 nacht. Vandaar de vraag en een beetje in de hoop op tipsss

Groetjess :grin:
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dayless zei:
Haha jaa okee, maar ik bedoel meer in de zin van kan het en is het niet too much zeg maar

Ik ga zoo ook nog ff slapen (tot max 11) dat is de bedoeling iig haha (werk toch 5 ploegendienst, dus ritme maakt niet denderend veel uit)

Misschien handig om erbij te vermelden, heb geen nare effecten gehad deze keer, dus zat goed qua hoeveelheid haha, vorige x was ik iets doorgeschoten en was een beetje gaan hallucineren (Ook in combinatie dat ik toen niet at)

Wel thanks voor je berichtje!
Klik om te vergroten...


Nou je bent sinds donderdagavond wakker, tenminste je hebt 2 uur geslapen mja da's niks.. en dan wil je er nu nóg een nachtje aanplakken? Nee tuurlijk is dat niet verstandig, slaap en voedsel tekort kun je je aardig vertyft van voelen... K weet er alles van🤐. Mja dood zul je er niet aangaan, je hebt wel kans op indd hallucinaties, waanbeelden, paranoia... Dusja, kijk maar ff wat je doet😛
D
DaylessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Snelleke Snel zei:
Nou je bent sinds donderdagavond wakker, tenminste je hebt 2 uur geslapen mja da's niks.. en dan wil je er nu nóg een nachtje aanplakken? Nee tuurlijk is dat niet verstandig, slaap en voedsel tekort kun je je aardig vertyft van voelen... K weet er alles van🤐. Mja dood zul je er niet aangaan, je hebt wel kans op indd hallucinaties, waanbeelden, paranoia... Dusja, kijk maar ff wat je doet😛
Klik om te vergroten...
hahaha jaa maar kga nog iets meer slapen heaa :P Nee idd, de hallucinaties etc heb ik 1x eerder gehad, moest heel eerlijk bekennen, vond dit ook niet echt super erg, gewoon lekker op me af laten komen. Maar juist voor dit soort reacties kwam ik hier, van andere mensen ervaringen leren! Hoe dan ook houdt ik het beperkt, thanks man voor je snelle reactie, je doet je naam eer hahaha
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja als je dat lukt in ieder geval😂..
Ja die hallucinaties ken ik maar al te goed, tja de een kan er tegen en de ander wordt para... Nou veel plezier verder 😝. Ja zat net te kijken toevallig, hahaha
J
JoopieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het is de kunst om te stoppen als je nog goed gaat, ipv als je gebroken bent.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als je perse wat wil gebruiken zou ik het zsm doen en niet pas vanavond. Je bent als sinds donderdagochtend op 2 uur slaap bezig. Morgen is het zondag...

Er is nog genoeg tijd om te gamen, waarom zou je jezelf helemaal slopen voor een paar extra uurtjes.
D
DEEPScar807Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Dayless zei:
de hallucinaties etc heb ik 1x eerder gehad, moest heel eerlijk bekennen, vond dit ook niet echt super erg, gewoon lekker op me af laten komen. Maar juist voor dit soort reacties kwam ik hier, van andere mensen ervaringen leren!
Klik om te vergroten...
Dus in die 3/4 keer dat je speed hebt gebruikt, heb je al eens hallucinaties ervaren. Misschien heb je aanleg voor psychoses?
Ik kan je zeggen dat psychose gevoeligheid en speed, een slechte combinatie zijn. Deze keer kon je het misschien 'lekker op je af laten komen', maar let hier toch voor op in de toekomst. Door eigen ervaring weet ik dat dit meestal rustig begint, en dan valt dit inderdaad goed mee. Maar dit kan plots omslaan, en op dat moment besef je niet meer dat je hallucineert. Ik gebruik nu ongeveer vier jaar dagelijks, en nog steeds heb ik dat het me plots overvalt. Het is alsof je in een mix van realiteit en hallucinaties zit, waaruit je geen onderscheidt meer kan maken.
Ik raad je aan om niet meerdere nachten in een keer door te gaan, en best ook niet te vaak te gaan gebruiken. Als je een paar uur geslapen hebt wil dit niet zeggen dat je hersens er weer tegen kunnen om opnieuw de volgende nacht slaap over te slaan. Je zal veel rapper het punt bereiken waarop je opnieuw begint te hallucineren.
D
DaylessLid
01-01-2024, 00:00
#10
Panda807 zei:
Dus in die 3/4 keer dat je speed hebt gebruikt, heb je al eens hallucinaties ervaren. Misschien heb je aanleg voor psychoses?
Ik kan je zeggen dat psychose gevoeligheid en speed, een slechte combinatie zijn. Deze keer kon je het misschien 'lekker op je af laten komen', maar let hier toch voor op in de toekomst. Door eigen ervaring weet ik dat dit meestal rustig begint, en dan valt dit inderdaad goed mee. Maar dit kan plots omslaan, en op dat moment besef je niet meer dat je hallucineert. Ik gebruik nu ongeveer vier jaar dagelijks, en nog steeds heb ik dat het me plots overvalt. Het is alsof je in een mix van realiteit en hallucinaties zit, waaruit je geen onderscheidt meer kan maken.
Ik raad je aan om niet meerdere nachten in een keer door te gaan, en best ook niet te vaak te gaan gebruiken. Als je een paar uur geslapen hebt wil dit niet zeggen dat je hersens er weer tegen kunnen om opnieuw de volgende nacht slaap over te slaan. Je zal veel rapper het punt bereiken waarop je opnieuw begint te hallucineren.
Klik om te vergroten...
Ik heb geluisterd naar de mensen in dit topic. Ben gaan slapen en heb niks meer bijgepakt. Voel me nu prima en heb een tof weekend achter de rug. Jou ervaringen echter houd ik wel in mn achterhoofd. Dankjewel voor het delen!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."