Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIemand ervaring hiermee?

Iemand ervaring hiermee?

11 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
E
Ex-GebruikerVanUppersLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ozempic

Hollywood gebruikt het vollop om aftevallen. Ben er wel geintereseerd aangezien ik over 4 maanden rad 140 wil nemen ff spiermassa kweken.
Moet ongeveer 20/25 kilo verliezen wat heel moeilijk is in zo'n korte tijd.

Het heeft , net zoals veel medicatie, bijwerkingen. Het kost ook kapitalen om het in Nederland onder behandeling van een arts te doen. Beste is gewoon om het op een natuurlijke wijze te doen, maar het blijft wel verleidelijk aangezien de kilo's eraf vliegen.

1ste / 2de week = 0.25mg 1 maal p/w
Week 3 0.5mg als ik het goed heb.

Kijken hoe het gaat met je gewicht. Op basis daarvan kijken of meer nodig is. 1x per week is het prikken ongeacht de dosis, toch?

Ben ik van mijn amfetamine verslaving af.... Ha je moet toch wat 🤣

Nee maar zonder dollen ga het denk ik niet doen hoor!

Ben wel benieuwd naar ervaringen!
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ex-GebruikerVanUppers zei:
Ben ik van mijn amfetamine verslaving af.... Ha je moet toch wat 🤣
Klik om te vergroten...
Ja, je hoofd gaat op zoek naar iets nieuws. Een nieuwe Quick Fix.
A
AnjovisLid
01-01-2024, 00:00
#3
In de tafel van Gert hadden ze het er eens over, toen spraken ze over een fenomeen Ozempic face. Mensen die het veel gebruiken zien er na een tijdje jaren ouder uit in hun gezicht. Zoek het maar eens op, op het internet vind je er info over en hoe het te voorkomen.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Met ietwat van een goed dieet kun je op 4 maand 12kg verliezen imo.

Liever 12kg op natuurlijke wijze, dan 20 door gebruik van Ozempic en aanverwanten.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#5
-Rataplan- zei:
In de tafel van Gert hadden ze het er eens over, toen spraken ze over een fenomeen Ozempic face. Mensen die het veel gebruiken zien er na een tijdje jaren ouder uit in hun gezicht. Zoek het maar eens op, op het internet vind je er info over en hoe het te voorkomen.
Klik om te vergroten...
Met gebruik van coke of heroine is er zelfs sprake van afbraak van de spieren in het gezicht ,dus onomkeerbaar
Ik vermoed dat dit met overige pepmiddelen ook zo is.
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dagelijkse routine training en gevarieerd en gezond eten.
Als je een quick fix zoekt en je stopt ermee komt het simpelweg weer terug zoals voorheen.

Waarom stel je ook zulke hoge doelen?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
CuriousExplorer zei:
Met ietwat van een goed dieet kun je op 4 maand 12kg verliezen imo.

Liever 12kg op natuurlijke wijze, dan 20 door gebruik van Ozempic en aanverwanten.
Klik om te vergroten...
Het is heel erg moeilijk om op gewicht te blijven. Jojo gedrag is erg lastig om mee om te gaan.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ex-GebruikerVanUppers zei:
Ozempic

Hollywood gebruikt het vollop om aftevallen. Ben er wel geintereseerd aangezien ik over 4 maanden rad 140 wil nemen ff spiermassa kweken.
Moet ongeveer 20/25 kilo verliezen wat heel moeilijk is in zo'n korte tijd.

Het heeft , net zoals veel medicatie, bijwerkingen. Het kost ook kapitalen om het in Nederland onder behandeling van een arts te doen. Beste is gewoon om het op een natuurlijke wijze te doen, maar het blijft wel verleidelijk aangezien de kilo's eraf vliegen.

1ste / 2de week = 0.25mg 1 maal p/w
Week 3 0.5mg als ik het goed heb.

Kijken hoe het gaat met je gewicht. Op basis daarvan kijken of meer nodig is. 1x per week is het prikken ongeacht de dosis, toch?

Ben ik van mijn amfetamine verslaving af.... Ha je moet toch wat 🤣

Nee maar zonder dollen ga het denk ik niet doen hoor!

Ben wel benieuwd naar ervaringen!
Klik om te vergroten...
Gewicht kwijt raken door te spelen met je leven danwel gezondheid , tja je moet er maar zin in hebben 🤣 Ik vind het belachelijk dat mensen het überhaupt overwegen. Daarnaast, die kilo's kwijtraken is dan niet het probleem, maar zie het maar zo te houden. Dan moet je ook je levenstijl aanpassen om dat te laten lukken. Dan kan je dat beter meteen doen en dan op een natuurlijke manier afvallen zodat het er ook af blijft. En waarom die tijdslimiet van 4/5 maanden? Kan het geen 6 of 7 maanden zijn. Afvallen en spieren kweken kan ook prima tegelijkertijd. Kwestie van hoge eiwitinname.
E
Ex-GebruikerVanUppersLid
01-01-2024, 00:00
#9
XMR zei:
Waarom wil je rad140 nemen om spiermassa te kweken? Hoelang train je al consistent naturel?
Klik om te vergroten...
Ja ik train zeker regelmatig, vrij goed gebouwd, goeie aanleg. 2 cycles ben ik van plan om te doen en het daarbij laten. Snelweggetje naar mijn natuurlijke limitiet PCTtje en weg ermee. Dat is het plan.

-Rataplan- zei:
In de tafel van Gert hadden ze het er eens over, toen spraken ze over een fenomeen Ozempic face. Mensen die het veel gebruiken zien er na een tijdje jaren ouder uit in hun gezicht. Zoek het maar eens op, op het internet vind je er info over en hoe het te voorkomen.
Klik om te vergroten...
Ja ziet er niet uit man, lol.
CuriousExplorer zei:
Met ietwat van een goed dieet kun je op 4 maand 12kg verliezen imo.

Liever 12kg op natuurlijke wijze, dan 20 door gebruik van Ozempic en aanverwanten.
Klik om te vergroten...
Het is gewoon zo verleidelijk ergens weetje ff een prikkie en klaar weetje wel, zo gepiept :tongueout: nee ik heb besloten om het te laten ben nu al 10 kilo kwijt in 2 maanden... Voornamelijk water fasts. Strata voor het leven carnivore eten #keto. Thats my plan :)


Ei-Salade zei:
Dagelijkse routine training en gevarieerd en gezond eten.
Als je een quick fix zoekt en je stopt ermee komt het simpelweg weer terug zoals voorheen.

Waarom stel je ook zulke hoge doelen?
Klik om te vergroten...
Bij mij werkt het zo, altijd: Het is Alles of Niets. Drugs? Naar de klote. Speel poker? Binnen 2 jaar proffesioneel met contract. Afvallen? Water fasts nu 10kg weg. Een middenweg bestaat in niets voor mij helemaal nergens. Houd er wel van, verveeld nooit hehe.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ex-GebruikerVanUppers zei:
Ja ik train zeker regelmatig, vrij goed gebouwd, goeie aanleg. 2 cycles ben ik van plan om te doen en het daarbij laten. Snelweggetje naar mijn natuurlijke limitiet PCTtje en weg ermee. Dat is het plan.


Ja ziet er niet uit man, lol.

Het is gewoon zo verleidelijk ergens weetje ff een prikkie en klaar weetje wel, zo gepiept :tongueout: nee ik heb besloten om het te laten ben nu al 10 kilo kwijt in 2 maanden... Voornamelijk water fasts. Strata voor het leven carnivore eten #keto. Thats my plan :)



Bij mij werkt het zo, altijd: Het is Alles of Niets. Drugs? Naar de klote. Speel poker? Binnen 2 jaar proffesioneel met contract. Afvallen? Water fasts nu 10kg weg. Een middenweg bestaat in niets voor mij helemaal nergens. Houd er wel van, verveeld nooit hehe.
Klik om te vergroten...
Herkenbaar dat alles of niets. Middenweg vinden heeft bij mij heel lang geduurd en kwam vooral met de leeftijd.

Offtopic, maar waar kan je tegenwoordig een beetje op niveau poker spelen online zonder dat er tig bots tussen zitten? Is een van de redenen waarom ik toen gestopt ben.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ze Herbs Mang zei:
Herkenbaar dat alles of niets. Middenweg vinden heeft bij mij heel lang geduurd en kwam vooral met de leeftijd.

Offtopic, maar waar kan je tegenwoordig een beetje op niveau poker spelen online zonder dat er tig bots tussen zitten? Is een van de redenen waarom ik toen gestopt ben.
Klik om te vergroten...
Nergens. 😌
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#12
Waarom wil je rad140 nemen om spiermassa te kweken? Hoelang train je al consistent naturel?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."