Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nooit. Pep is egt kut. Trouwens elke upper."
"De Dunne zei: Nee joh, lekker man! 😉 Klik om te vergroten... Nee joh, die kater is nog erger dan die van mdma en alcohol. laatste keer dat ik pep/mdma oid heb gebruikt dat op me serotonine/dopamine ging, is al bijna 2 jaar geleden nu. Geen zin meer in. Misschien dit jaar met oud en nieuw bij een maatje weer is aan de mdma, maar dat is vrij onzeker sinds ik het eigenlijk wel fijn vind zo. geen katers of dipjes meer, heerlijk"
"Ja ik had 300mg 6apb op thunderdome genomen. Lekker hoor"
"Seroquel of mirtazapine."
"Ik heb mdma gedaan in de sauna, dikke aanrader"
"🐺PsyTekz zei: Hoe komen ze er ook op, ff een 24uur tripje in een pil draaien en verkopen als 2cb 🙄. Klik om te vergroten... Everything for money!"
"Ik stem D66. go jetten!!"
"Zulke topics als dit doen het nooit goed op forums vind ik. Sws politiek bespreken is nooit handig."
"Rivalrie zei: Wat vind je zo goed aan deze partijen als ik vragen mag? Klik om te vergroten... FvD’s immigratiebeleid vind ik wel goed."
"Ja man, amphetamine is een goede slaapmiddel (voor sommige) ik neem soms een dikke lijn pep en slaap heerlijk."