Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGekke-/ bijna badtrip Keta

Gekke-/ bijna badtrip Keta

13 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
K
KetagnoompjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
straatpiraat zei:
Dit kan liggen aan een verschil in de variant keta. Was het suiker achtig of kleine kristal/pinnetjes?
Wat je ervaarde is wat er gebeurd als je aardig richting een k-hole gaat. Zelf vind ik een k-hole erg prettig, maar het is wel heel intens.

Keta verstoort de communicatie van je hersenen met je lichaam en je zintuiglijke waarneming. In kleine doseringen werkt het vaak ietsje stimulerend, maar zodra je meer neemt krijg je een soort dronken gevoel en als je nog meer pakt begint je lichaam zich als het ware te scheiden van je geest. Dit is, zelfs voor mij (iemand die al tientallen keren heeft ge k-holed), erg intens en niet altijd even prettig. Vanwege het draaierige gevoel is misselijkheid niet gek en vaak schiet je ook een beetje in de paniek waardoor het allemaal net even wat erger wordt.

Zelf heb ik ook meerdere keren over moeten geven van ketamine. Dit is als ik min of meer net geen k-hole haal. Ik moet er in een keer in lanceren, zodra ik vrij ben heb ik een zeer content, rustig gevoel. Als ik net niet genoeg neem voor een k-hole is mijn reflex om te vechten tegen het gevoel met dat kleine beetje houvast aan de realiteit die er dan nog is.

Mijn tips:
Als je keta snuift, neem kleine bescheiden puntjes en wacht altijd even af.
Als je eenmaal comfortabel bent met het gevoel kan je wat verder gaan. Mocht dit je echt bevallen, dan zou ik pas gaan verdiepen in een k-hole.
Keta is niet voor iedereen en de setting heeft een grote invloed op het effect. Zorg daarom altijd dat je met een groep vrienden bent die je volledig kan vertrouwen en in een veilige omgeving waar je niet bijv. kunt vallen en je wel op je gemak bent.
Klik om te vergroten...
Het waren kristallen
C
Cruelti.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ketagnoompje zei:
Het waren kristallen
Klik om te vergroten...
Staafjes of suiker?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je natuurlijk xtc, sos en (teveel) keta op 1 avond gebruikt kan je voor onverwachte wendingen komen te staan.😄
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#4
Cruelti. zei:
Staafjes of suiker?
Klik om te vergroten...
straatpiraat zei:
Dit kan liggen aan een verschil in de variant keta. Was het suiker achtig of kleine kristal/pinnetjes?
Klik om te vergroten...
Sorry, maar het is hier op het forum al meermaals herhaald: of het nu staafjes of suiker is, maakt helemaal geen fuck uit. Hoe je Keta eruit ziet hangt enkel en alleen af van een bepaald deel van het productieproces, dat op zijn beurt dan weer helemaal geen invloed heeft op het eindresultaat. De staafjes zouden een meer trippy versie zijn, die iets minder potent is maar dus meer trippy (de R-variant), terwijl de suiker dan weer sterker zou zijn (de S-variant). Ik raad jullie aan je Keta eens grondig te laten testen (moest dat kunnen). 90 procent van de Keta die je op straat of op het darkweb vindt is gewoon Racechemische oftewel R/S-ketamine...
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik heb precies hetzelfde gehad toen ik voor de eerste keer Ketamine oraal nam ipv snuiven. ging toen ook een tijdje slecht.
ik denk dus ook dat ketamine oraal sterker effect geeft.

waarom jij het had met snuiven weet ik niet.
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#6
geflipt zei:
Sorry, maar het is hier op het forum al meermaals herhaald: of het nu staafjes of suiker is, maakt helemaal geen fuck uit. Hoe je Keta eruit ziet hangt enkel en alleen af van een bepaald deel van het productieproces, dat op zijn beurt dan weer helemaal geen invloed heeft op het eindresultaat. De staafjes zouden een meer trippy versie zijn, die iets minder potent is maar dus meer trippy (de R-variant), terwijl de suiker dan weer sterker zou zijn (de S-variant). Ik raad jullie aan je Keta eens grondig te laten testen (moest dat kunnen). 90 procent van de Keta die je op straat of op het darkweb vindt is gewoon Racechemische oftewel R/S-ketamine...
Klik om te vergroten...
Oké, dat wist ik niet. In ieder geval bedankt, het is uiteraard niet mijn bedoeling onjuiste informatie te verspreiden.
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#7
straatpiraat zei:
Oké, dat wist ik niet. In ieder geval bedankt, het is uiteraard niet mijn bedoeling onjuiste informatie te verspreiden.
Klik om te vergroten...
Nee, dat weet ik wel, en sommige naaldjes zullen echt wel nog steeds naaldjes zijn (R), en suiker echt suiker (S), maar er is onderzoek naar gedaan, naar wat er op straat beschikbaar is en dan blijkt dus dat het gros gewoon een mengeling van de twee types zijn. Zal wel met de prijs te maken hebben ofzo... De S-variant is sowieso de sterkste, maar die is moeilijk te vinden naar het schijnt. Meestal komt die dan ook uit ziekenhuizen waar ze Keta gebruiken voor onderzoek of als behandeling voor mensen met een depressie. (Mijn reactie was geen aanval hoor :))
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#8
geflipt zei:
Nee, dat weet ik wel, en sommige naaldjes zullen echt wel nog steeds naaldjes zijn (R), en suiker echt suiker (S), maar er is onderzoek naar gedaan, naar wat er op straat beschikbaar is en dan blijkt dus dat het gros gewoon een mengeling van de twee types zijn. Zal wel met de prijs te maken hebben ofzo... De S-variant is sowieso de sterkste, maar die is moeilijk te vinden naar het schijnt. Meestal komt die dan ook uit ziekenhuizen waar ze Keta gebruiken voor onderzoek of als behandeling voor mensen met een depressie. (Mijn reactie was geen aanval hoor :))
Klik om te vergroten...
Ooh nee ik ervaarde het ook niet als een aanval. Vind het altijd goed om iets te leren, denk dat door 3mmc mijn reactie er een beetje overdreven uit kwam.

Voor de geïnteresseerden:
"Welke verschillende soorten ketamine heb je?

‘’Je hebt R-, S- en RS-ketamine. De ketamine die je als recreatief gebruiker koopt is eigenlijk altijd RS. Ketamine begint als een vloeibare substantie en wordt uitgekristalliseerd voor de drugsmarkt. Afhankelijk van hoe dit gebeurt ontstaan er staafjes, naaldjes, vlokjes of hele andere vormen. De vorm zegt dus alleen iets over het ontstaan en de vorm van de ketamine maar eigenlijk niks over de ketamine zelf.’’"
Naar: https://www.npo3.nl/spuiten-en-slikken/bestaan-er-echt-verschillende-soorten-ketamine
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#9
straatpiraat zei:
Ooh nee ik ervaarde het ook niet als een aanval. Vind het altijd goed om iets te leren, denk dat door 3mmc mijn reactie er een beetje overdreven uit kwam.

Voor de geïnteresseerden:
"Welke verschillende soorten ketamine heb je?

‘’Je hebt R-, S- en RS-ketamine. De ketamine die je als recreatief gebruiker koopt is eigenlijk altijd RS. Ketamine begint als een vloeibare substantie en wordt uitgekristalliseerd voor de drugsmarkt. Afhankelijk van hoe dit gebeurt ontstaan er staafjes, naaldjes, vlokjes of hele andere vormen. De vorm zegt dus alleen iets over het ontstaan en de vorm van de ketamine maar eigenlijk niks over de ketamine zelf.’’"
Naar: https://www.npo3.nl/spuiten-en-slikken/bestaan-er-echt-verschillende-soorten-ketamine
Klik om te vergroten...
Super! Ben ik ook ineens blij dat ik geen onzin loop te verkondigen :wink:

Lekker hé, die 3-mmc? Alleen vind ik het gewoon leuk eens in de zoveel maanden.
Met een jointje of een biertje erbij, zalig...
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#10
geflipt zei:
Super! Ben ik ook ineens blij dat ik geen onzin loop te verkondigen :wink:

Lekker hé, die 3-mmc? Alleen vind ik het gewoon leuk eens in de zoveel maanden.
Met een jointje of een biertje erbij, zalig...
Klik om te vergroten...
Ik vind het leuk maar niet leuk meer zeg maar. Kan er niet vanaf blijven maar het gaat wel de goeie kant op.
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#11
straatpiraat zei:
Ik vind het leuk maar niet leuk meer zeg maar. Kan er niet vanaf blijven maar het gaat wel de goeie kant op.
Klik om te vergroten...
Dat is goed om te horen. Hoe bedoel je dat het de goeie kant opgaat?
Je vindt het niet leuk meer, dat is al een goed begin lijkt me...
K
KetagnoompjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hallo allemaal!

Ik zal eerst even mijn situatie even uitleggen. Ik was op een housewarming van een vriendin van mij. Hele avond waren wat aan het gebruiken ( XTC/sos) en was reuze gezellig. Ik had al een paar keer eerder keta gebruikt en elke keer als ik het op had voelde ik me totaal anders. De ene keer energiek en de andere keer alsof ik van spaghetti ben. We waren nog met z’n 4en en hadden we wel zin in wat keta. Alleen 2 haakten af en had ik een grote bek dat ik voor 1 persoon de nakjes zou nemen. Dat bleek dus even iets te enthousiast en waren de gevolgen van dien.

Toen ik de nakjes nam voelde ik de keta al binnen een minuut, dat had ik nog nooit meegemaakt en was eerst wel blij. Op een gegeven moment voelde ik de aarde helemaal onder mij weg vallen, alsof je in een bodemloze put valt. Ik had een paar keer aangegeven dat het niet zo goed ging op den duur maar dat hadden ze niet helemaal door, omdat ik niet duidelijk was naar mn vrienden. Op een gegeven moment begon ik te braken en dacht dat ik keihard moest kotsen en toen zagen m’n vrienden dat het mis ging. Gelukkig hebben ze me heel goed verzorgd.

Wat ik nou precies voelde:
Ik voelde het al een tijdje aan komen en bleef ook verder rustig. Ik had echt behoefte aan frisse lucht want ik had het idee dat ik ala minuut K.O. Kon gaan. Ik was ook enorm misselijk. Ik weet nog dat ik met mijn gedachte gewoon echt bij was maar lichamelijk kon ik helemaal niks. Ook kreeg ik pijn in mn lever, ik voelde gewoon dat die hard aan het werk was om te gifstoffen te verwijderen uit mijn lichaam.

Na een uurtje was het ergste wel over en kon ik rustig mijzelf naar bed bewegen (ik zat steeds op een soort barkruk). Een vriendin heeft alles gefilmd want we wilde terug kijken hoe we nou deden als we Keta op hadden. Uiteindelijk heb ik natuurlijk de beelden bekeken en was best geschrokken van mezelf dat het ook echt zo vreselijk verkeerd kan gaan.

tipje:
Gebruik gewoon niet te veel en hou het gedoseerd

groetjes mij
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ketagnoompje zei:
De ene keer energiek en de andere keer alsof ik van spaghetti ben
Klik om te vergroten...
Dit kan liggen aan een verschil in de variant keta. Was het suiker achtig of kleine kristal/pinnetjes?
Wat je ervaarde is wat er gebeurd als je aardig richting een k-hole gaat. Zelf vind ik een k-hole erg prettig, maar het is wel heel intens.

Keta verstoort de communicatie van je hersenen met je lichaam en je zintuiglijke waarneming. In kleine doseringen werkt het vaak ietsje stimulerend, maar zodra je meer neemt krijg je een soort dronken gevoel en als je nog meer pakt begint je lichaam zich als het ware te scheiden van je geest. Dit is, zelfs voor mij (iemand die al tientallen keren heeft ge k-holed), erg intens en niet altijd even prettig. Vanwege het draaierige gevoel is misselijkheid niet gek en vaak schiet je ook een beetje in de paniek waardoor het allemaal net even wat erger wordt.

Zelf heb ik ook meerdere keren over moeten geven van ketamine. Dit is als ik min of meer net geen k-hole haal. Ik moet er in een keer in lanceren, zodra ik vrij ben heb ik een zeer content, rustig gevoel. Als ik net niet genoeg neem voor een k-hole is mijn reflex om te vechten tegen het gevoel met dat kleine beetje houvast aan de realiteit die er dan nog is.

Mijn tips:
Als je keta snuift, neem kleine bescheiden puntjes en wacht altijd even af.
Als je eenmaal comfortabel bent met het gevoel kan je wat verder gaan. Mocht dit je echt bevallen, dan zou ik pas gaan verdiepen in een k-hole.
Keta is niet voor iedereen en de setting heeft een grote invloed op het effect. Zorg daarom altijd dat je met een groep vrienden bent die je volledig kan vertrouwen en in een veilige omgeving waar je niet bijv. kunt vallen en je wel op je gemak bent.
K
KetagnoompjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
straatpiraat zei:
Dit kan liggen aan een verschil in de variant keta. Was het suiker achtig of kleine kristal/pinnetjes?
Wat je ervaarde is wat er gebeurd als je aardig richting een k-hole gaat. Zelf vind ik een k-hole erg prettig, maar het is wel heel intens.

Keta verstoort de communicatie van je hersenen met je lichaam en je zintuiglijke waarneming. In kleine doseringen werkt het vaak ietsje stimulerend, maar zodra je meer neemt krijg je een soort dronken gevoel en als je nog meer pakt begint je lichaam zich als het ware te scheiden van je geest. Dit is, zelfs voor mij (iemand die al tientallen keren heeft ge k-holed), erg intens en niet altijd even prettig. Vanwege het draaierige gevoel is misselijkheid niet gek en vaak schiet je ook een beetje in de paniek waardoor het allemaal net even wat erger wordt.

Zelf heb ik ook meerdere keren over moeten geven van ketamine. Dit is als ik min of meer net geen k-hole haal. Ik moet er in een keer in lanceren, zodra ik vrij ben heb ik een zeer content, rustig gevoel. Als ik net niet genoeg neem voor een k-hole is mijn reflex om te vechten tegen het gevoel met dat kleine beetje houvast aan de realiteit die er dan nog is.

Mijn tips:
Als je keta snuift, neem kleine bescheiden puntjes en wacht altijd even af.
Als je eenmaal comfortabel bent met het gevoel kan je wat verder gaan. Mocht dit je echt bevallen, dan zou ik pas gaan verdiepen in een k-hole.
Keta is niet voor iedereen en de setting heeft een grote invloed op het effect. Zorg daarom altijd dat je met een groep vrienden bent die je volledig kan vertrouwen en in een veilige omgeving waar je niet bijv. kunt vallen en je wel op je gemak bent.
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."