#1
Ik was sinds begin augustus (5 maanden) gestopt met het gebruik van benzodiazepinen. Nu heb ik gisteren occasioneel nog eens lorazepam (2,5mg) gebruikt. Voelde er weinig tot niets van. Is het mogelijk dat mijn tolerantie me na 5 maanden stoppen nog steeds parten speelt?