#1
Nope. Ik neem geen vaccin.
4dagen? 😅Hi DF,
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maat ik kijk inmiddels weer enorm uit naar de festivals!! Dit jaar zal alles nog vrij beperkt zijn. Maar het nieuws over het seizoen van 2022 gaat gewoon door.
Nu kwam ik vandaag dit prachtige bericht van Q-Dance tegen 🥰🥰🥰
Q-dance
www.q-dance.com
Defqon.1 wordt 4 dagen in 2022!!
Dit jaar geven ze ook een Defqon.1 at home, dat ook 4 dagen zal zijn. Enorm veel zin in!! Wat vinden jullie?
Ben je natuurlijk vrij in. Vaccin of niet ik ga gewoon naar dat feest.Nope. Ik neem geen vaccin.
Prima te doen!!4dagen? 😅
Defqon 1 staat bovenaan mijn wanted list op gebied van festivals, maar 4 dagen.😅
Is dat nodig danNope. Ik neem geen vaccin.
Ze zeggen van wel.Is dat nodig dan
Moet je eerst je vaccinatiepaspoort gaan laten zien.Ben je natuurlijk vrij in. Vaccin of niet ik ga gewoon naar dat feest.
Zoals op TML eind Augustus.Moet je eerst je vaccinatiepaspoort gaan laten zien.
Of een sneltest 48 uur van tevoren. Ik haal volgende week mijn vaccinatie vanwege astma, dus met of zonder zo'n systeem kom ik er wel in.Moet je eerst je vaccinatiepaspoort gaan laten zien.
Ik ben ook niet van plan om 4 dagen aan de stimulanten te gaan. Tussendoor genoeg rust pakken.Ik ging al kapot met een heel weekend. 😂
4 dagen... Voor mij te gek.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."