#1
Bedankt voor het delen van je verhaal. Ik hoop voor je dat toekomst meer rust in je hoofd mag bieden.
Wat een verhaal zeg. Klote dat het zolang heeft geduurd voordat je de juiste hulp kreeg!
Lukt het om van de drugs af te blijven?
Gelukkig helpt de Olanzapine. Krijg je ook nog steeds gesprekken bij de psych?
Normaal gesproken stop je wel met antipsychotica na 2 jaar maar ik heb het er voor over om mijn hele leven 1x per dag een pilletje te slikken vs dat ermee stoppen een kans bestaat dat het terug komt.Dat lijkt me idd de beste beslissing. Zijn je emoties niet afgevlakt door de antipsychotica?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."