Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb een soortgelijke vraag. Ik heb zaterdagnacht xtc gebruikt. Behoorlijke dip gehad daarna. Nou kregen we dinsdag ineens te horen dat de festivals weer mogen en ik dus 2 oktober ga feesten. Mdma is met 3 weekjes ertussen geen optie. Maar is de 1e x 2cb wel een idee voor op een festival?"
"PsyTekz zei: Dan zou ik voor lagere dosis gaan. 2cb op lage dosis neigt meer naar een mdma effect. Een hogere dosis ga je meer trippen en kan dat voor een 1e x overwhelming zijn op een festival. Klik om te vergroten... Overwhelming verwacht ik niet. Ik verwacht goed te kunnen beseffen dat het vanzelf over gaat mocht ik te hard gaan. Maar zeker weten doe ik dat natuurlijk niet. Er zijn in ieder geval meerdere mensen nuchter die mee gaan, dus dat is een pluspunt. Ik heb ze besteld en hoop ze op tijd te kunnen testen (anders gaat het sowieso niet door)"
"HierEnDaarEenFuifje zei: 2-CB is wel geschikt, alleen dan op wat lagere doseringen. Zou het eerlijkgezegd een keer uitproberen thuis nog in plaats je eerste keer op een festival te doen. Dan weet je een beetje hoe of wat. Speed is ook nog wel een goede optie dan. Klik om te vergroten... Ok. En stel ik probeer het eerst thuis. Zeg volgende week ergens. Kan ik dan ook op het festival nemen of moet ik met 2cb ook een pauze hanteren?"
"Mappie88 zei: Kende het nog niet maar wat een lekker nummer zeg Blood Walk!! OT: vooral melodieuze house/techno! Of de muziek van kshmr, kan ik soms ook wel waarderen. Op een festival liever niet te soft want dan kom ik er niet lekker in. Laatst in thuissetting was ik met een vriend die allemaal pop tot 40 hitjes wilde luisteren en het foute uur nummers, dat was een ehm nieuwe ervaring haha toch liever techno toevoeging: disco techno ga ik ook heel goed op! Klik om te vergroten... Ik had afgelopen weekend op een huisfeestje ineens zin in: š¤·āāļøš¤£"
"Eerst nog een kinderverjaardag. Maar vanavond is de keuze reuze. Zin in"
"@Maximusso , zoals ik in mijn voorstel bericht gemeld heb ben ik een kind van gebruikers. Het is nu zo'n 26 jaar geleden dat mijn stiefvader (moge hij rusten in vrede) mij als jong jochie nadat ik een tijd op de tussendeur had staan bonken aan de eetkamer tafel zette en mij uitlegde dat "grote" mensen soms dingen doen die kinderen niet zouden moeten zien, om vervolgens een flinke teug van een crackpijp te nemen. Op dat moment een nare ervaring maar toch ben ik er altijd dankbaar voor geweest. Het heeft bij mij een gezonde angst voor drugs achter gelaten, waardoor ik pas op mijn 31e nadat ik enorm veel research had gedaan zelf voor het eerst xtc gebruikt heb, en dat nu zeer verantwoording 1 of 2 x per jaar gebruik om even de deksel van de pan te halen. Wat ik met dit veel te lange verhaal wil vertellen dat het mij persoonlijk geen schade heeft aangedaan, ik zie het eerder als opvoeding. In elk geval wens ik je heel veel sterkte in de tijd die komen gaat."
"Maximusso zei: Ik blijf het lastig vinden of ik het ze al moet vertellen of beter is om te wachten. ik hang zelf meer naar wachten, precies zoals @Nihilist88 zei. Klik om te vergroten... Maximusso zei: Ik ben benieuwd hoe je over je stiefvader dacht (wat vond je van hem) na deze gebeurtenis. Je wist tot dat moment niet dat hij verslaafd was? Misschien wel door dat er wat aan de hand was, maar drugs werd normaal niet openlijk gebruikt? *Ik heb hem nooit een slechte man gevonden als dat is wat je bedoeld, ik wist dat hij problemen had en er zelf waarschijnlijk het meeste last van had. Wat mij wel nog enorm bij staat is zijn eerlijkheid. Beantwoord daarom alle gestelde vragen zonder te liegen of om de vraag heen te draaien. Klik om te vergroten..."
"Maximusso zei: Ik bedoelde inderdaad of je hem minder vond door zijn verslaving. Of zwak dat hij niet stopte. Dat lijkt me het lastige, want mijn kinderen zouden ook teleurgesteld in me kunnen zijn. Dat ze het zien als kiezen voor drugs ipv er voor hen te zijn.. Klik om te vergroten... Dat heb ik niet zo ervaren. Ik was wellicht vroeg "wijs" maar ik begreep best dat het op een bepaald moment geen kwestie van kiezen meer is. Hij heeft overigens mij nooit meer geconfronteerd met gebruik. En mochten jouw kids wel zo denken, veranderd die mening met de tijd waarschijnlijk vanzelf."
"Succes man. Denk aan het doel!"
"Ik heb ook met veel plezier je tripreport gelezen. Bedankt daarvoor. Mag ik vragen waar jullie naartoe zijn geweest?"