Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zit nu aan een biertje maar verder helemaal nix in de planning staan"
"Lekkerste : Wodka, whisky, hertog jan. Meest smerig : Vieux"
"Idd wat gezegd wordt.. Sinds een paar jaar is het middel waardoor je hallucineert nog maar 1/25ste van wat er vroegah in zat.. En ik hoor dat het ook smerig is, dus waarom geen sterke drank die wel lekker is zoals wodka of whisky ofzo"
"Een biertje is iets wat altijd wel kan.. na het werk of bij je eten enz.. Maar in het weekend heb ik toch liever whisky of wodka"
"Met wat niet mixen?? Je ken dr echt veel bij gooien.. zelf vind ik cassis wel lekker of red bull of sinaasappelsap"
"Weet nog niet zeker.."
"Zitten we een beetje populair wetenschappelijk te doen..?"
"Ik vind het thuis met vrienden altijd erg leuk. Paar jaar geleden deed ik het bijna op elk feest wel waar ik heen ging, maar nu pak ik dan liever wat anders. Buiten is ook wel lache.. Moeilijk kiezen.."
"Valt bij mij eerlijk gezegd wel mee. Ik rook misschien nog wel minder dan normaal als ik coke op heb."
"Toen ik nog blowde was overduidelijk Jack Herrer mn favo"