Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC op de kermis...

XTC op de kermis...

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nou reacties, okay. Het is inderdaad geen goed report, je beschrijft niet wat je voelt, wat er verder echt gebeurt, wat er door je heen gaat.. Ik zou het een matige 4 geven, van 1 tot 10. (rapportcijfers).

Weet je zeker dat je geen MCPP of zo had? Ik ben zelf nog nooit misselijk geworden van MDMA (XTC)
l
liiszaaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo allemaal,

vorig jaar juli heb ik een xtc-pilletje, ofja, anderhalve pil genomen en ben daarna naar de kermis gegaan. Toen hij in begon te slaan ben ik in de booster gegaan en wist in het begin niet of dit slim was maar mensen die bij me waren zeiden, dat ik het moest doen, het voelde goed!
Ik heb me toch over laten halen en ben mee gegaan in de booster, het was inderdaad geweldig.
Het leek alsof ik vloog, letterlijk en figuurlijk. Er zat een wat oudere man langs me en ik was aan het roepen IK VLIEG IK VLIEG en ik heb me naderhand kapot geschaamd wat die man wel niet van mij zou hebben gedacht!
Naderhand zijn we wat gaan chillen in een parkje, waar ik 'in slaap viel'. Toen ik wakker schoot begon ik ontzettend te braken en dacht dat ik alles over zou geven, maar dit was gelukkig niet het geval. Wat ik daarna heb gedaan, daar kan ik me werkelijk niets meer van herinneren!
Ik weet wel dat ik dat weekend bij mn oma sliep en die vroeg de volgende ochtend heel bezorgd:
je zit toch niet aan de drugs he?
Ik schrok me werkelijk waar dood. Oeps wat heb ik gisteravond gedaan? Ik weet niet of het nog aan mijn ogen te zien was, want was heel erg laat thuis, het was donker, en het kermis gebeuren was rond 1uur in de middag?
Iemand die dit ook ooit heeft gedaan, op bv. de kermis?
Ik weet het, het is geen goede report maar toch, graag reacties please :rock:
R
RammelslakjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Naja ik zou sowieso niet in de booster gaan als je pilletje net inslaat.. Maar dat erna is niet echt verklaard.. Weet je zeker dat het goede xtc was?
C
ContinentalLid
01-01-2024, 00:00
#4
Angramar Temenos zei:
Weet je zeker dat je geen MCPP of zo had? Ik ben zelf nog nooit misselijk geworden van MDMA (XTC)
Klik om te vergroten...

Laat staan in slaap vallen :rolleyes:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Continental zei:
Angramar Temenos zei:
Weet je zeker dat je geen MCPP of zo had? Ik ben zelf nog nooit misselijk geworden van MDMA (XTC)
Klik om te vergroten...

Laat staan in slaap vallen :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Op hoge dosissen mdma heb ik wel dat ik geen zin meer heb om wat te doen, alleen maar gelukzalig voor me uit ga staan space en genieten van hoe heerlijk het alles is :hearteyes:
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#6
Continental zei:
Angramar Temenos zei:
Weet je zeker dat je geen MCPP of zo had? Ik ben zelf nog nooit misselijk geworden van MDMA (XTC)
Klik om te vergroten...

Laat staan in slaap vallen :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Op een hoge dosis kan ik gewoon in slaap vallen hoor :grin: Gewoon een totale shutdown van je lichaam.

Verder hoor, en merk ik regelmatig in mijn omgeving, dat vrouwen echte mdma kotsers zijn. Op de één of andere manier is die misselijkheid echt een vrouwntic ofzo.
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Vriend van me heeft dat ook hoor

Maareh beetje vreemd dat dat je niks kan herinneren... :rolleyes:
Miss toch mcpp in de pil?

maar sowieso je kan altijd zeggen dat je dronken was.. meeste mensen zien dat verschil toch niet.

Lijkt me wel een keer vet om met X in de botsauto's te gaan trouwens :grin:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
J86 zei:
Vriend van me heeft dat ook hoor

Maareh beetje vreemd dat dat je niks kan herinneren... :rolleyes:
Miss toch mcpp in de pil?

maar sowieso je kan altijd zeggen dat je dronken was.. meeste mensen zien dat verschil toch niet.

Lijkt me wel een keer vet om met X in de botsauto's te gaan trouwens :grin:
Klik om te vergroten...

Mij niet eigenlijk, lijkt me best ruw terwijl je juist heel loom alles zacht zit te vinden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."