#1
bump
Pikachu zei:Ik ga 7 februari al naar mindcontroller dus dit wordt m niet.

1te keer mindcontroller Skippy zei:ik ben zwaar wezen knallen![]()
1te keer mindcontroller
![]()
Lauu zei:Skippy zei:ik ben zwaar wezen knallen![]()
1te keer mindcontroller
![]()
volgens mij zit je in het verkeerde topic...
ik hoorde dat Hardcore 2 the bone fucking druk was...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."