Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nee je geeft te veel water aan de boven kant, je wortels krijgen geen zuurstof daarom gebruiken meesten mensen coco’s Aarde de dichtheid is minder.... kijk je foto’s aarde is kletsnat"
"Als die je niet goed filtert, ruik je dat vanzelf.. en de tent trekt vacuüm als je goed afzuigt"
"Nee CBD zit meestal in sativa soortjes 3-6 % (zelfs minder) zo weinig dat puur CBD olie gemaakt wordt in een speciaal laboratorium omdat megaaaa veel wiet of afval nodig hebt om het te maken... liter puur CBD is niet betaalbaar!"
""
"Verkeerde topic lol"
"Vond dutchpro altijd fijn product om mee te Kweeken op cocos aarde(luchtig aarde zodat wortels meer) zuurstof krijgen) En kijk naar schema altijd A-B gebruiken PH en de rest is een bijzaak wat niet verplicht is ... EXPOLDE zal ik wel gebruiken om het gewicht omhoog te gooien (wel mega duur rond 60+ euro per liter)en leg vijver folie neer op de grond zodat volwassen plant zelf kan bepalen hoeveel water die nodig heeft(behalve eerst 2 weken lang steekjes water geven met de hand) koop klein blauw vat+water pompje uit viswinkel zodat water zich goed mixt met de voeding stoffen en je begint altijd met A-B dat zuurt water ook al af daarna PH- (Koop EC meter en PH meter, maatbeker) en als meter 0,3 eronder zit of er boven (EC-PH) is het geen ramp. Giet blauwevat met water op de vijver folie en je kunt gerust 2 dagen weg blijven. En zet altijd raampje open voor frisse lucht en dit voorkomt niet alles condens tegen de ramen in de wintertijd. Je zult vast fouten maken in het begin. Zoals iedereen net als ik,dat de opbrengst weinig is. zet gewoon 5 x 25 liter potten neer! en na 2 weken toppen(groei scheut) eruit halen zodat plant in de breedte groeit en 4-6 dikke toppen erop komen te zitten van 1 plant. Hoe meer planten je neer zet wilt niet zeggen dat je opbrengst omhoog gaat , 5 dikke planten is beter !. Als je er echt goed in wordt! Kan je tussen 300-450 gram behalen met 1 tent+600 wattage lamp! Dan moet alles perfect verlopen vanaf het Begin! Goeie stekjes hebben! Succes"
"GroeiennSproeien zei: Wat zijn pp stekken? Klik om te vergroten... Power plant stuk minder sterk dan haze soortjes maar makkelijker te kweken. En de prijzen zijn stukken lager"
"Nee led is kut staat nog in de kinderschoenen. Als je 5 mooi planten hebt staan en getopt zijn. in een kweektent staan kan ongeveer berekenen aan de aantal wattage(wat de lamp) is 600 W lamp ongv 600g mits ideal tempratuur hebt en voeding juist is"
"Ja whitewidow behoort net als powerplant onder categorie indica minder THC maar hoger CBD gehalte. Sativa hoog in THC en weinig CBD gehalte (Ammesia,Lemon haze) Deze soortjes zijn moeilijker te kweken omdat ze meer afhankelijker zijn Van de juist verhouding PH/EC maximaal uit zo plant te Behalen! daarom beginnen meeste mensen indica met als ze net beginnen voor het eerst kweken."
"Volgens mij heeft ook temaken met kleur van de licht. Ik zet veel vraag tekens bij led verlichting... als het werkt als een tiet waarom word het dan niet gebruikt door groot commerciale kwekers?"