Conjo als pepmattie lol
Drugs op je bucketlist, ok. Maar waarom 7 dagen willen wakker blijven? Dat is vooral heel erg slecht voor je.
Yo mattie Ik had dagen geen fuck te doen dus ik dacht Achh waarom ook niet tijd lang geen pep gedaan dus ga eens weer proberen 1e dag dacht ik wow leuk spul na dat sos op was maar 3e dag wow dit gaat iets te heftig worden voor me ... Daarom ook nooit meer. Ik vind meer ernstig dat sommige mensen hem advies geven om trip middelen te gaan gebruiken terwijl deze jong gozer van 19 jaar in sommige topics al aan gaf dat anti depressief medicijnen slikt en al psychose is beland.... Dat zal hem ver brengen!
Als iemand niet lekker in ze vel zit... Deze jongen heeft gewoon professionele hulp nodig... vroeg of laat wordt een gevaar voor zich zelf en zijn omgeving... Dat betreft ben ik ook niet heilig maar deze jongen knaap van 19 jaar met de hoeveelheden Combinatie medicijnen slikt + Haze erbij roken slaap gebrek! Is het maar afwachten tot het echt goed fout gaat!!! En dat gedwongen wordt opgesloten met een RM achter ze naam... Dat guun je niemand! Pompen is een goeie gozer met geen grenzen... Coke gebruik is natuurlijk ook niet goed! Dat ik te vaak neem 1 gram neem per dag maar ik pak slaap wel gewoon elke dag... En daarnaast eet ik gezond en sport erbij elke dag sauna pakken stoombadje...
En ik blijf altijd correct en netjes tegen mensen! ook tegen over familie... En ze weten van mij gebruik af... Vroeger in het verleden heb ik ook wel eens dagen achter elkaar door getrokken en mijn grenzen opgezocht met GHB en COKE...Ik weet nu van mezelf! Niet veder gaan dan dit. Anders krijg ik echt problemen. Ik ben bijna 33 jaar oud en verwaarloos in mijn omgeving niet door mijn gebruik!
Pompen is gewoon puppy die zijn grenzen nog niet kent... Maar komt wel goed met Gozer! Uiteindelijk!