Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOntwenningsverschijnselen Speed. Laatste regels voor de medicatie experts.

Ontwenningsverschijnselen Speed. Laatste regels voor de medicatie experts.

13 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Conjo als pepmattie lol

Drugs op je bucketlist, ok. Maar waarom 7 dagen willen wakker blijven? Dat is vooral heel erg slecht voor je.
P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
Pompen
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
  • Rusteloosheid
  • Misselijkheid
  • Prikkelbaarheid
  • Hoofdpijn
  • Zweten
  • Verhoogde hartslag
  • Spierkrampen
Alles hierboven beschreven ervaar ik op dit moment..
Na
Ben nu zo'n 55 uur wakker, heb meerde benzodiazepine's ingenomen niets wil helpen.
Elk uur word de misselijkheid erger en de hartslag zit op sneltrein.

Wat heb ik hiervoor gedaan? 3 maanden lang meerdere keren per week min 1 g per dag naar binnen geslikt.
In grammen ik heb dit gedroogd in al die tijd en alles geslikt:

20 Gram Speed Paste
25 Gram Speed Paste
25 Gram Speed Paste
50 Gram Speed Paste

Niet getest maar wel hoog Amfetamine percentage, "Niet testen is niet weten" Oke wat jij wilt heb Caffeine uitvoerig ervaren dus weet ondertussen echt wel het verschil tussen een, Zuivere dosis in werking - En een niet zuivere dosis.

Ik wil dit vooral laten weten omdat, ik heb nooit een kater gehad dus ik dacht oh het valt allemaal wel mee.
Ik hoop dat iedereen die pep dagelijks gebruikt toch even de effecten naleest en probeerd in te denken..

"Is dit waar ik wil eindigen" Natuurlijk ben ik wel een officieel gekroond pep verslaafde op niveau 10/10

Als je langdurig gebruikt hebt is de afkick veel heviger: uitputting, depressiviteit, rusteloosheid en soms 'paranoia'. Dit kan enkele weken duren.

Ik ben bekend met Psychotische klachten.. Als ik dagen niet slaap ga ik gegarandeerd een probleem ondervinden.

Wat heb ik in huis als medicatie:

- Lorazepam
- Diazepam
- Olanzapine
- Flunitrazepam

Welke medicatie combinatie of dosering gaat mij gegarandeerd plat krijgen? Slecht ja moet het zeer warschijnlijk.
In Prive-Bericht is ook goed.

Bedankt,

VlotteSpeed/MIsbruik/Pompen
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pompen zei:
Welke medicatie combinatie of dosering gaat mij gegarandeerd plat krijgen? Slecht ja moet het zeer warschijnlijk.
Klik om te vergroten...

Je geeft zelf het antwoord al. Niks nemen is het beste. Hoe lastig ook..
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Dunne zei:
Je geeft zelf het antwoord al. Niks nemen is het beste. Hoe lastig ook..
Klik om te vergroten...

Dat was helaas geen optionele keuze in mijn ogen dus heb net voor de eerste keer Flunitrazepam genomen.

Ben nu al goed suf aan het worden dit is al 300% beter dan ontwenning gevoel.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Kerel, op een moment is het genoeg.

'ik ben helemaal waus van de drugs dus moet ik nog meer nemen om er uit te komen'

Iets met een vicieuse circkel
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#6
acht.zes zei:
Kerel, op een moment is het genoeg.

'ik ben helemaal waus van de drugs dus moet ik nog meer nemen om er uit te komen'

Iets met een vicieuse circkel
Klik om te vergroten...

Iets van boeit me niet?

Ik heb heerlijk geslapen en voel me prima.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#7
@Pompen
Je stelt een vraag, en dan geef ik daarop een antwoord. Voor de rest moet je maar zelf bepalen wat je er mee doet, dus geen probleem mee.
B
BrokenWingsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Pompen zei:
Iets van boeit me niet?

Ik heb heerlijk geslapen en voel me prima.
Klik om te vergroten...
Kijk. Even uitleggen : alles op PAM is benzo!
Je gaat met pep UP en dan met benzo Down.... zeeeer gevaarlijk voor je hart.
Upen en downen is gevaarlijk . Ja kan best ja laatste gebruiken 6 uur voor bedtijd dan hoef je na warme douche en wat tv gewoon ook slapen... wil je toch perse iets nemen kies dan iets natuurlijk . Juggling your life dude
B
BrokenWingsLid
01-01-2024, 00:00
#9
acht.zes zei:
@Pompen
Je stelt een vraag, en dan geef ik daarop een antwoord. Voor de rest moet je maar zelf bepalen wat je er mee doet, dus geen probleem mee.
Klik om te vergroten...
Het zelf ondervinden is de beste leerschool ... wij geven enkel tips e collega :wink:
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hey ik lees je berichten al een tijdje.
Hoe oud was je ook al weer? 19 toch.
Ik zou me echt laten opnemen als ik jou was.

Pompen zei:
20 Gram Speed Paste
25 Gram Speed Paste
25 Gram Speed Paste
50 Gram Speed Paste
Klik om te vergroten...

Ik zou dood neervallen..
Een ons pep!
Niemand kan je hier meer helpen met antwoorden.
Die zal je nu bij jezelf moeten zoeken.
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik had laatst geprobeerd (Speed) had dit nog op mijn Bucket-list staan 7 dagen wakker blijven! 3e dag !
Serieus dacht! Ik word koekoek .... Ik hoorde stemmen en zag hoek van mijn ogen dingen bewegen...
Ik moest 4 dagen bijkomen zo erg depressief! In dit geval geen PeP meer pfff Ik had deze dagen erna ook vreselijk evenwichtsstoornissen! In dit geval snel van mijn Bucket-list geschrapt! Let op jezelf Pompen dit gaat je ondergang worden als je op deze jonge leeftijd bezig blijft!
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#12
acht.zes zei:
Conjo als pepmattie lol

Drugs op je bucketlist, ok. Maar waarom 7 dagen willen wakker blijven? Dat is vooral heel erg slecht voor je.
Klik om te vergroten...

Yo mattie Ik had dagen geen fuck te doen dus ik dacht Achh waarom ook niet tijd lang geen pep gedaan dus ga eens weer proberen 1e dag dacht ik wow leuk spul na dat sos op was maar 3e dag wow dit gaat iets te heftig worden voor me ... Daarom ook nooit meer. Ik vind meer ernstig dat sommige mensen hem advies geven om trip middelen te gaan gebruiken terwijl deze jong gozer van 19 jaar in sommige topics al aan gaf dat anti depressief medicijnen slikt en al psychose is beland.... Dat zal hem ver brengen!
Als iemand niet lekker in ze vel zit... Deze jongen heeft gewoon professionele hulp nodig... vroeg of laat wordt een gevaar voor zich zelf en zijn omgeving... Dat betreft ben ik ook niet heilig maar deze jongen knaap van 19 jaar met de hoeveelheden Combinatie medicijnen slikt + Haze erbij roken slaap gebrek! Is het maar afwachten tot het echt goed fout gaat!!! En dat gedwongen wordt opgesloten met een RM achter ze naam... Dat guun je niemand! Pompen is een goeie gozer met geen grenzen... Coke gebruik is natuurlijk ook niet goed! Dat ik te vaak neem 1 gram neem per dag maar ik pak slaap wel gewoon elke dag... En daarnaast eet ik gezond en sport erbij elke dag sauna pakken stoombadje...
En ik blijf altijd correct en netjes tegen mensen! ook tegen over familie... En ze weten van mij gebruik af... Vroeger in het verleden heb ik ook wel eens dagen achter elkaar door getrokken en mijn grenzen opgezocht met GHB en COKE...Ik weet nu van mezelf! Niet veder gaan dan dit. Anders krijg ik echt problemen. Ik ben bijna 33 jaar oud en verwaarloos in mijn omgeving niet door mijn gebruik!
Pompen is gewoon puppy die zijn grenzen nog niet kent... Maar komt wel goed met Gozer! Uiteindelijk!
T
Tevil19Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Conjo zei:
Ik had laatst geprobeerd (Speed) had dit nog op mijn Bucket-list staan 7 dagen wakker blijven! 3e dag !
Serieus dacht! Ik word koekoek .... Ik hoorde stemmen en zag hoek van mijn ogen dingen bewegen...
Ik moest 4 dagen bijkomen zo erg depressief! In dit geval geen PeP meer pfff Ik had deze dagen erna ook vreselijk evenwichtsstoornissen! In dit geval snel van mijn Bucket-list geschrapt! Let op jezelf Pompen dit gaat je ondergang worden als je op deze jonge leeftijd bezig blijft!
Klik om te vergroten...

Je ervaarde al licht psychotische symptomen door slaaptekort en speedgebruik. Hier wil je echt niet verder in gaan, dus 7 dagen wakker blijven voor de lol is erg gevaarlijk. Doe dat alsjeblieft niet meer.

@Pompen wat een extreem hoge doseringen, ik vind het helemaal niet vreemd dat je lichaam zo kapot is en je in de war bent. Ik heb overigens dat ik enorm veel slaap bij het afkicken/stoppen met speed.
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#14
De Dunne zei:
Je geeft zelf het antwoord al. Niks nemen is het beste. Hoe lastig ook..
Klik om te vergroten...
Bezig houden tuinwerk of eender wat en dat klinkt pfff maar eens bezig helpt dit wel , ben ook van dagelijks min2gr naar tot enkel vrijdag tot zaterdag en dan blijft het ook fijner , elke dag enzo je voelt er minder van en je leven gaat vroeg of laat omzeep zijn , ik was nu op tijd , dankzij handige tips hierzo.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."