- Rusteloosheid
- Misselijkheid
- Prikkelbaarheid
- Hoofdpijn
- Zweten
- Verhoogde hartslag
- Spierkrampen
Alles hierboven beschreven ervaar ik op dit moment..
Na
Ben nu zo'n 55 uur wakker, heb meerde benzodiazepine's ingenomen niets wil helpen.
Elk uur word de misselijkheid erger en de hartslag zit op sneltrein.
Wat heb ik hiervoor gedaan? 3 maanden lang meerdere keren per week min 1 g per dag naar binnen geslikt.
In grammen ik heb dit gedroogd in al die tijd en alles geslikt:
20 Gram Speed Paste
25 Gram Speed Paste
25 Gram Speed Paste
50 Gram Speed Paste
Niet getest maar wel hoog Amfetamine percentage, "Niet testen is niet weten" Oke wat jij wilt heb Caffeine uitvoerig ervaren dus weet ondertussen echt wel het verschil tussen een, Zuivere dosis in werking - En een niet zuivere dosis.
Ik wil dit vooral laten weten omdat, ik heb nooit een kater gehad dus ik dacht oh het valt allemaal wel mee.
Ik hoop dat iedereen die pep dagelijks gebruikt toch even de effecten naleest en probeerd in te denken..
"Is dit waar ik wil eindigen" Natuurlijk ben ik wel een officieel gekroond pep verslaafde op niveau 10/10
Als je langdurig gebruikt hebt is de afkick veel heviger: uitputting, depressiviteit, rusteloosheid en soms 'paranoia'. Dit kan enkele weken duren.
Ik ben bekend met Psychotische klachten.. Als ik dagen niet slaap ga ik gegarandeerd een probleem ondervinden.
Wat heb ik in huis als medicatie:
- Lorazepam
- Diazepam
- Olanzapine
- Flunitrazepam
Welke medicatie combinatie of dosering gaat mij gegarandeerd plat krijgen? Slecht ja moet het zeer warschijnlijk.
In Prive-Bericht is ook goed.
Bedankt,
VlotteSpeed/MIsbruik/Pompen