Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"*modknip* op Snapchat beste coke ben ik niet ik promoot me zelf niet maar gewoon iemand die kwaliteit shit geeft"
"Zoals ik al terjuist in een andere topic heb gereageerd, na 2 weken ben je niet meer slaperig/suf dit komt omdat je lichaam ff nodig heeft voor te wennen aan je medicatie"
"Teveel is fout ik pak 4 jaar dag in dag uit nooit teveel pik"
"COCAINE"
"Alinde zei: Bekijk bijlage 56801 Klik om te vergroten... Echt een lesbische kapsel tfoe asebb lgbtq zijn echt vuile mense"
"Maat da was sarcasme maar maakt nie uit ga slape ofzo"
"Goeieavond, Ik heb ongeveer 20 tot 30 sleutels genomen tussen 2019 en 2024 niet veel dus maar op nieuwjaar 2020 was ik bij vrienden Ketamine aant snuiven heel leuk en gezellig ze waren gewoon normaal en gedroegen hun niet als een kind van 14 ze kwamen als volwassen personen over van 20, 23, 24, 28 jaar. Tijdens corona ben ik nergens geweest maar ik ben deze nieuwjaar terug gegaan en ze waren helemaal veranderd ze gedroegen hun als kinderen van 14 en hun woordenschat trok op niks hun zinnen klopten voor geen meter en nee dit lag niet aan de keta want we moesten nog wachten op de dealer. Ik weet niet als iemand dit van zichzelf merkt of van hun vrienden."
"N3K0 zei: Ik ben zo dom dat ik dadelijk een puntje ga nemen Klik om te vergroten... Echt grappige jongen gy hé hahahaha nene broer geen zorgen je bent echt dom"
"Zeebats zei: Heb jij ook een tik van de ketamine gehad? Klik om te vergroten... Nee was sarcasme omdat hij er een lachende emotie achter zijn bericht zet dus ik denk dat hij zichzelf grappig probeert te voelen waar op ik reageer als sarcasme Echt grappige jongen gy hé hahahaha Zijn jullie blijven hangen ofzo dat ge niks begrijpt"
"N3K0 zei: Ik voel me niet alleen grappig, ik ben ook erg grappig... En ja bruh we zijn blijven hangen no cap Klik om te vergroten... Hahaha ik mag je wel bro ben blij dat ge der om kunt lachen en nie zoals die Zeebats die niks begrijpt"