#1
Wa lul jij nou ?Echt grappige jongen gy hé hahahaha nene broer geen zorgen je bent echt dom
Wa lul jij nou ?Echt grappige jongen gy hé hahahaha nene broer geen zorgen je bent echt dom
Ik ben zo dom dat ik dadelijk een puntje ga nemen![]()
Heb jij ook een tik van de ketamine gehad?Echt grappige jongen gy hé hahahaha nene broer geen zorgen je bent echt dom
Heb jij ook een tik van de ketamine gehad?
Ik vermoed zo dat je het antwoord bij jezelf moet zoeken, zowel van deze vraag als je topic vraag.Nee was sarcasme omdat hij er een lachende emotie achter zijn bericht zet dus ik denk dat hij zichzelf grappig probeert te voelen waar op ik reageer als sarcasme
Echt grappige jongen gy hé hahahaha
Zijn jullie blijven hangen ofzo dat ge niks begrijpt
Ik voel me niet alleen grappig, ik ben ook erg grappig...Nee was sarcasme omdat hij er een lachende emotie achter zijn bericht zet dus ik denk dat hij zichzelf grappig probeert te voelen waar op ik reageer als sarcasme
Echt grappige jongen gy hé hahahaha
Zijn jullie blijven hangen ofzo dat ge niks begrijpt
Ik voel me niet alleen grappig, ik ben ook erg grappig...
En ja bruh we zijn blijven hangen no cap![]()
@Zeebats is ook goeie jonguh bro.Hahaha ik mag je wel bro ben blij dat ge der om kunt lachen en nie zoals die Zeebats die niks begrijpt
Ik mag jou ook wel hoor, rustig maar 😄Hahaha ik mag je wel bro ben blij dat ge der om kunt lachen en nie zoals die Zeebats die niks begrijpt
Goeieavond,
Ik heb ongeveer 20 tot 30 sleutels genomen tussen 2019 en 2024 niet veel dus maar op nieuwjaar 2020 was ik bij vrienden Ketamine aant snuiven heel leuk en gezellig ze waren gewoon normaal en gedroegen hun niet als een kind van 14 ze kwamen als volwassen personen over van 20, 23, 24, 28 jaar.
Tijdens corona ben ik nergens geweest maar ik ben deze nieuwjaar terug gegaan en ze waren helemaal veranderd ze gedroegen hun als kinderen van 14 en hun woordenschat trok op niks hun zinnen klopten voor geen meter en nee dit lag niet aan de keta want we moesten nog wachten op de dealer.
Ik weet niet als iemand dit van zichzelf merkt of van hun vrienden.
Ik denk dat het aan de coke ligt.Zijn jullie blijven hangen ofzo dat ge niks begrijpt
Dude 😂😂 praat je nou met een dubbelaccount in je eigen topic?!Wat een rare vraag van die cokekoning echt een rare jongen
Dude 😂😂 praat je nou met een dubbelaccount in je eigen topic?!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."