Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine maakt je dom

Ketamine maakt je dom

22 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Cokekoning zei:
Echt grappige jongen gy hé hahahaha nene broer geen zorgen je bent echt dom
Klik om te vergroten...
Wa lul jij nou ?
C
CokekoningLid
01-01-2024, 00:00
#2
Maat da was sarcasme maar maakt nie uit ga slape ofzo
C
CokekoningLid
01-01-2024, 00:00
#3
Goeieavond,

Ik heb ongeveer 20 tot 30 sleutels genomen tussen 2019 en 2024 niet veel dus maar op nieuwjaar 2020 was ik bij vrienden Ketamine aant snuiven heel leuk en gezellig ze waren gewoon normaal en gedroegen hun niet als een kind van 14 ze kwamen als volwassen personen over van 20, 23, 24, 28 jaar.
Tijdens corona ben ik nergens geweest maar ik ben deze nieuwjaar terug gegaan en ze waren helemaal veranderd ze gedroegen hun als kinderen van 14 en hun woordenschat trok op niks hun zinnen klopten voor geen meter en nee dit lag niet aan de keta want we moesten nog wachten op de dealer.

Ik weet niet als iemand dit van zichzelf merkt of van hun vrienden.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben zo dom dat ik dadelijk een puntje ga nemen :lolol:
C
CokekoningLid
01-01-2024, 00:00
#5
N3K0 zei:
Ik ben zo dom dat ik dadelijk een puntje ga nemen :lolol:
Klik om te vergroten...

Echt grappige jongen gy hé hahahaha nene broer geen zorgen je bent echt dom
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Cokekoning zei:
Echt grappige jongen gy hé hahahaha nene broer geen zorgen je bent echt dom
Klik om te vergroten...
Heb jij ook een tik van de ketamine gehad?
C
CokekoningLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zeebats zei:
Heb jij ook een tik van de ketamine gehad?
Klik om te vergroten...

Nee was sarcasme omdat hij er een lachende emotie achter zijn bericht zet dus ik denk dat hij zichzelf grappig probeert te voelen waar op ik reageer als sarcasme
Echt grappige jongen gy hé hahahaha

Zijn jullie blijven hangen ofzo dat ge niks begrijpt
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Cokekoning zei:
Nee was sarcasme omdat hij er een lachende emotie achter zijn bericht zet dus ik denk dat hij zichzelf grappig probeert te voelen waar op ik reageer als sarcasme
Echt grappige jongen gy hé hahahaha

Zijn jullie blijven hangen ofzo dat ge niks begrijpt
Klik om te vergroten...
Ik vermoed zo dat je het antwoord bij jezelf moet zoeken, zowel van deze vraag als je topic vraag.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Cokekoning zei:
Nee was sarcasme omdat hij er een lachende emotie achter zijn bericht zet dus ik denk dat hij zichzelf grappig probeert te voelen waar op ik reageer als sarcasme
Echt grappige jongen gy hé hahahaha

Zijn jullie blijven hangen ofzo dat ge niks begrijpt
Klik om te vergroten...
Ik voel me niet alleen grappig, ik ben ook erg grappig...

En ja bruh we zijn blijven hangen no cap :lolol:
C
CokekoningLid
01-01-2024, 00:00
#10
N3K0 zei:
Ik voel me niet alleen grappig, ik ben ook erg grappig...

En ja bruh we zijn blijven hangen no cap :lolol:
Klik om te vergroten...

Hahaha ik mag je wel bro ben blij dat ge der om kunt lachen en nie zoals die Zeebats die niks begrijpt
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Cokekoning zei:
Hahaha ik mag je wel bro ben blij dat ge der om kunt lachen en nie zoals die Zeebats die niks begrijpt
Klik om te vergroten...
@Zeebats is ook goeie jonguh bro. :peace1:
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Cokekoning zei:
Hahaha ik mag je wel bro ben blij dat ge der om kunt lachen en nie zoals die Zeebats die niks begrijpt
Klik om te vergroten...
Ik mag jou ook wel hoor, rustig maar 😄
C
CokekoningLid
01-01-2024, 00:00
#13
Top maatje echt goeie jongens jullie love💯
C
CrackheadLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wat een rare vraag van die cokekoning echt een rare jongen
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#15
Cokekoning zei:
Goeieavond,

Ik heb ongeveer 20 tot 30 sleutels genomen tussen 2019 en 2024 niet veel dus maar op nieuwjaar 2020 was ik bij vrienden Ketamine aant snuiven heel leuk en gezellig ze waren gewoon normaal en gedroegen hun niet als een kind van 14 ze kwamen als volwassen personen over van 20, 23, 24, 28 jaar.
Tijdens corona ben ik nergens geweest maar ik ben deze nieuwjaar terug gegaan en ze waren helemaal veranderd ze gedroegen hun als kinderen van 14 en hun woordenschat trok op niks hun zinnen klopten voor geen meter en nee dit lag niet aan de keta want we moesten nog wachten op de dealer.

Ik weet niet als iemand dit van zichzelf merkt of van hun vrienden.
Klik om te vergroten...
Cokekoning zei:
Zijn jullie blijven hangen ofzo dat ge niks begrijpt
Klik om te vergroten...
Ik denk dat het aan de coke ligt.
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hij is een beetje dom.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#17
Crackhead zei:
Wat een rare vraag van die cokekoning echt een rare jongen
Klik om te vergroten...
Dude 😂😂 praat je nou met een dubbelaccount in je eigen topic?!
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ketamine maakt een persoon niet dommer verloop van zijn leven, vind het maar een raare opmerking of ondervinding van je
C
CrackheadLid
01-01-2024, 00:00
#19
HappyMind zei:
Dude 😂😂 praat je nou met een dubbelaccount in je eigen topic?!
Klik om te vergroten...

Huhhh hoezo ga jij er van uit dat dat mijn andere account is ik heb maar 4 accounts hoor..
A
AFCA21Lid
01-01-2024, 00:00
#20
De periode -na- het snuiven van de keta is communiceren en scherp blijven heel moeilijk (voor mij dan). Dan kan het zo lijken dat ketamine iemand dom maakt inderdaad. Om een of andere reden kan ik geen shaggie of joint meer draaien als ik ketamine heb genomen. Ik vergeet de basic stappen van draaien gewoon en kom er niet uit 🥴 op zo'n moment voel ik me wel dom ja.

Op de lange termijn betwijfel ik of ketamine iemand echt dommer maakt. Ik denk dat regelmatig en veel alcohol nuttigen iemand meer schade toebrengt, vandaar ook de kater door de verloren hersencellen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."