#1
ik heb van me 4de tot 18de ritalin concerta en melatonine gehad
wat een hel; al die jaren zombie gevoeld
wat een hel; al die jaren zombie gevoeld
ik ken heel die relatine nietRitalin spreek je uit al relatine toch? Of hebben we het nu alle 2 over iets anders
ik ken heel die relatine niet
ik spreek en ken het als ritalin
Ja lang lang lang geleden.ooit dex geprobeerd ?
Dat zegt google ja maar Google bestaat tegenwoordig om mensen paranoia te maken zoals het nieuws wilt je ook mindfucken. Muk en gy worden moe van ritalin en ik werd er juist actief door. Niks slecht mee bedoeld maar je zit hier op een drugsforum Google gebruikt niks wij wel 💯tuurlijk kan dat
sommige mensen worden rustig/moe van xtc/mdma door de hoeveelheid serotonine die in de maag vrijkomt
het hoort erbij
ritalin = methylfenidaat blokkeert de heropname van sero/dopa
dexamfetamine/lisdexamfetamine bevordert de afgifte van ook dopa/sero
Wat naar om te horen. Nu gestopt? Of een ander middel?ik heb van me 4de tot 18de ritalin concerta en melatonine gehad
wat een hel; al die jaren zombie gevoeld
ik ben sinds me 18de gestopt met alle medicatie in 1x zonder af te bouwenWat naar om te horen. Nu gestopt? Of een ander middel?
uit ervaring spreek ikDat zegt google ja maar Google bestaat tegenwoordig om mensen paranoia te maken zoals het nieuws wilt je ook mindfucken. Muk en gy worden moe van ritalin en ik werd er juist actief door. Niks slecht mee bedoeld maar je zit hier op een drugsforum Google gebruikt niks wij wel 💯
uit ervaring spreek ik
2fa = speed , zuivere "speed" = dexamfetamine
2fma = langwerkende speed, methamfetamine = lisdexamfetamine
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."