Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEn wat doe ik nu met mijn haar?

En wat doe ik nu met mijn haar?

55 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vannacht iemand psychisch bijgestaan die eerst van halflang naar kaal wilde gaan en toen toch weer niet.

Begreep dat de bovenkant nu kort is en de rest zelf kort geknipt.

En de wenkbrauwen er af.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Alinde zei:
Heb je een voorbeeld daarvan?
Klik om te vergroten...
Je kan googelen maar ik ga geen foto maken nee haha
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Brrr moet aan Mike de boer denken
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nee haha dat bedoel ik helemaal niet. Die plaatjes hierboven ben ik ook niet zelf.

Gisteren nog aan t twijfelen een foto onherkenbaar te maken en te plaatsen maar blijft toch herkenbaar.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dirkjan zei:
Lijkt echt alsof ik er een heb
Klik om te vergroten...

Is dat een nepbaard Dirk?
Zoiets?

1705908132990.png
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kordie zei:
Is dat een nepbaard Dirk?
Zoiets?

Bekijk bijlage 56812
Klik om te vergroten...
Nee nee nee nee nee 👋
Veel minder vol en meer op de kaken en wangen als de snor en kin
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Alinde zei:
Brrr moet aan Mike de boer denken
Klik om te vergroten...
De glibberige sideraal
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat kan bij jou ook hoor Dirk-Jan!
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dirkjan zei:
Nee nee nee nee nee 👋
Veel minder vol en meer op de kaken en wangen als de snor en kin
Klik om te vergroten...

Oké bij weinig baardgroei kan het misschien wel leuk staan.
Ik hoef er niet naar te kijken, want ik heb binnen 1 dag een bedekte stoppelbaard
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kordie zei:
Oké bij weinig baardgroei kan het misschien wel leuk staan.
Ik hoef er niet naar te kijken, want ik heb binnen 1 dag een bedekte stoppelbaard
Klik om te vergroten...
Ik trim het elke dag bij want het groeit als kool
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Alinde zei:
Dirk-Jan!
Klik om te vergroten...
Houd nou eens godverdomme op met dat streepje, mensen. Het is DIRKAN!

Mods, ik eis dat zijn huis met de grond gelijk wordt gemaakt en dat zijn hele omgeving wordt gefusilleerd. Zijn hele inboedel naar de kringloop.

Ho, sorry. Je raakte een snaar excuses.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Dirkjan zei:
Houd nou eens godverdomme op met dat streepje, mensen. Het is DIRKAN!

Mods, ik eis dat zijn huis met de grond gelijk wordt gemaakt en dat zijn hele omgeving wordt gefusilleerd. Zijn hele inboedel naar de kringloop.

Ho, sorry. Je raakte een snaar excuses.
Klik om te vergroten...
DIR-KAN chillex :lolol:
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
N3K0 zei:
DIR-KAN chillex :lolol:
Klik om te vergroten...
Nou zijn we elkaar gewoon pijn aan het doen.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#14
C
CokekoningLid
01-01-2024, 00:00
#15
Alinde zei:
Bekijk bijlage 56801
Klik om te vergroten...

Echt een lesbische kapsel tfoe asebb lgbtq zijn echt vuile mense
C
CokekoningLid
01-01-2024, 00:00
#16
Herstel van? Kanker?

Ik geef zelf geen fuck om me haar en scheer me bros omdat ik geen vriendin zoek zolang ik aan de coke zit ik wil niet dat me kinderen een cokepapa heeft of me vriendin een cokeman

Maar ik denk dat je een meisje bent en zelf vind ik lang bruin haar wel echt geil 😏😏
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gewoon een luchtig topic. Ik ben op 4 mei van vorig jaar in herstel gegaan. Sindsdien is mijn haar dikker geworden. Ik heb lang blond haar met slag, het werd door de jaren heen steeds dunner.

Dus vanaf 4 mei komen er van die plukken bij. Hoe zeg ik dat, het wordt dikker bij de slapen. Ik ben nu twee opnames verder en ik zie er veel gezonder uit dan een jaar terug. Mijn gezicht is niet meer zo opgezwollen (ik heb ook medicatie afgebouwd) en alles blij elkaar zie ik er best leuk uit nu. Maar dat haar.... het is één grote bos met pluizen.

Kennen jullie dat? Kwam je haar ook anders terug toen je in herstel ging? Wat zal ik doen? Het lange haar zo laten, met pluizen? Alles één keer kort knippen? Iets tussenin? Kleurtje? Een nieuwe kapsel voelt ook wel als een nieuwe start maar wat wil ik? Misschien juist even met rust laten en kijken hoe het groeit als het groeit.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nieuw kapsel is idd een mooi symbool voor een nieuwe start.

Pluizen in het haar;
Kan een kapper die uitdunnen met zo'n speciale schaar?

Ik zou als ik jou was eens naar de kapper gaan voor advies. Wat kunnen ze er mee.
Misschien moet het een stuk korter, misschien de helft en uitdunnen etc.

Mijn vrouw kreeg haartuitval door covid. Toen dat over was kreeg ze ook pluizen.
Stuk korter, in laagjes en andere shampoo en een of andere voeding die ze als schuim in haar haar spuit 2x per week. Haar haren waren snel weer goed / vol.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Kordie zei:
Mijn vrouw kreeg haartuitval door covid. Toen dat over was kreeg ze ook pluizen.
Stuk korter, in laagjes en andere shampoo en een of andere voeding die ze als schuim in haar haar spuit 2x per week. Haar haren waren snel weer goed / vol.
Klik om te vergroten...
Dank je wel!

Ja ik denk ook dat er een stuk af moet. En misschien iets van voeding inderdaad. Ben in herstel maar nog drie terugvallen gehad waarbij er wel weer wat haaruitval geweest zal zijn. Het is nu een beetje een vreemd geheel.

Kan gewoon eens binnen lopen bij mijn favoriete kapster. Ook lang niet geweest want ja, wat vertel je nou?
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Alinde zei:
Ook lang niet geweest want ja, wat vertel je nou?
Klik om te vergroten...

Als vrouw kun je nog zeggen dat je ze lang wilde laten groeien.
Voor een man is dat anders haha.

Kortom, gewoon doen Alinde.
Stap op de fiets en bezoek een kapper.
Je haarbos mag er zijn

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."