Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Neo-Shulginist zei: Gezellig heroïne shotten op straat naast de openluchttoiletten in een hoekje van station Zuid/Midi Klik om te vergroten... Sint Jansplein in Antwerpen heeft helaas ook dezelfde probleem, in daglicht zelfs"
"Shivaz54 zei: Las deze ochtend artikel hoe ze het drugsbeleid hier gaan aanpakken in Limburg (Belgïe). Er werden deze week uitspraken gedaan op een rechtbank ivm met aangehouden of opgepakte gebruikers na een "freeparty" die daar in de streek werd gehouden een tijdje geleden. Men neemt de gebruikers heel hard aan volgens mij, en vind dit persoonlijk een totaal verkeerde manier van aanpak! Maar ons klein landje doet natuurlijk de omgekeerde beweging inzake het drugsbeleid. Ipv van mee te gaan met vele Europese en Internationale landen doet men hier het tegenovergestelde en dit zat er aan te komen met de "nieuwe" regering die verkozen werd! Even 2 vb van uitspraken die gedaan werden naar gebruikers toe: # Boetes werden opgelegd en uitgesproken van minimaal 10000 euro! En dit als gebruiker? Wtf... # Lichte gevangenisstraffen werden uitgesproken van 3 tot 5 maand! Ik stel mij hier grote vragen bij waar dit naar toe gaat? Vinden jullie dit terecht dat je als gebruiker (al is het af en toe) zo zwaar worden aangepakt? Klik om te vergroten... 🤣🤣"
"ik heb momenteel heel veel zin om eens methallylescaline te experimenteren. Super nieuwsgierig!"
"Snuffelaar zei: Zonder extra bijbedoelingen Klik om te vergroten... Zeker?"
"Neo-Shulginist zei: Via Drugsforum? Klik om te vergroten... Yup"
"ljuv zei: Waarom zou je zelf ook willen knuffelen met een onbekende vrouw op MDMA. Klik om te vergroten... why not??"
"Manie kan leuk zijn, klopt. Maar het doet meer kapot dan goed. Laat je gewoon kort tijdig opnemen."
"Mevrouw Pløp zei: Voor je eigenwijsheid en je opgeblazen gevoel van eigenwaarde. Klik om te vergroten... Kenmerken van mania. Mijn partner heeft bipolair, OP's gedrag is heel herkenbaar."
"5-ReMI-DMT zei: Helemaal geen emotionele dip ervaren tot nu toe! Maar zoals ik zei, die heb ik van MDMA ook nooit. Ik ben immuun voor bad vibes 😜 Klik om te vergroten... zo ben ik 😁 Ik hou van mdma 💜"
"Snuffelaar zei: Ik heb nooit een voorliefde voor Brussel gehad. Toen @Climbatize en ik begonnen te daten ging ik elk weekend met de trein naar Antwerpen, waaronder een half uur overstaptijd in Brussel Zuid. Vond het eerst maar niks. Vol met bedelaars die sigaretten schooien. Maar met de tijd begon het wel zijn charme te hebben. Ik kom nu ook meer en meer in Brussel rond het Beursplein en daar is het echt wel lekker gezellig en divers qua mensen. Klik om te vergroten... Ik vind persoonlijk het nachtleven in Brussels aangenamer dan in Antwerpen, bvb. Meer diversiteit en daardoor minder mensen die schrikken wanneer ze een buitenlander zien 😝"