#1
Ja doordat je minder remming en angst ervaart niet omdat het geluksstofjes vrijgeeft.
Ja doordat je minder remming en angst ervaart niet omdat het geluksstofjes vrijgeeft.
Als iemand dagen angst ervaart en dat zomaar weg is, dan is het logisch dat diegene dat als euforisch beschouwd. Dus in zekere zin heb je gelijk maar ik zie daar wel verschil in met middelen die iets met serotonine of dopamine doen waardoor je euforie voelt.
Ik vind euforie soms ook maar een moeilijk woord.Hier dacht ik ook al aan, deze man zegt dat benzo's geen euforie kunnen geven maar dit is niet zo
Ik snap dat je een "apotheker" bent maar ik stel vragen in dit topic over de medicatie effecten, niet over afkicken, je antwoord met dingen waar ik geen interesse in heb, ik weet hoe ik research moet doen.
Ik heb dit ook altijd heel lastig gevonden. Wat is nou euforie?Ik vind euforie soms ook maar een moeilijk woord.
1. Welluidendheid; euphonie. Alleen aangetroffen in de aangeh. bron.
2. (Psych., ook in de alg. taal) Verhoogd gevoel van welbehagen en zorgeloosheid, vaak van ziekelijken aard, of veroorzaakt door roesmiddelen, maar ook in het alg. ter aand. van een uitbundige stemming.
benzos geven geen euforie en je zijn niet recreatief te gebruiken op die manier.
Als iemand dagen angst ervaart en dat zomaar weg is, dan is het logisch dat diegene dat als euforisch beschouwd.
Naar een vogel luisteren geeft mij al euforie bijvoorbeeld.
Wikipedia heeft altijd gelijk. Het is een soort bijbel omdat niemand de tekst aan kan passen en er altijd een team van onafhankelijke artsen is die controle houdt op de betrouwbaarheid van de informatie.
Precies!Wikipedia heeft altijd gelijk. Het is een soort bijbel omdat niemand de tekst aan kan passen en er altijd een team van onafhankelijke artsen is die controle houdt op de betrouwbaarheid van de informatie.
Misschien moet je de nieuwe apotheker worden aangezien je het allemaal al weet beetje zonde om hier vragen te stellen dan 😘Tuurlijk, een gezonde lifestyle een goed dieet en alles wat daarheen omdraait heeft allemaal invloed op je afkickverschijnselen
Ik stel vragen maar jij geeft antwoorden op dingen waar ik nei teens naar vraag. Lol. verveel je je?Misschien moet je de nieuwe apotheker worden aangezien je het allemaal al weet beetje zonde om hier vragen te stellen dan 😘
Ik ga akkoord met de redenering dat er verschillende soorten euforie bestaan. A-PHP geeft me andere euforie dan NN-DMT wat weer andere euforie geeft dan LSD.Maar een gevoel van euforie van benzo's? Ik heb het nog nooit ervaren
Ik ga akkoord met de redenering dat er verschillende soorten euforie bestaan. A-PHP geeft me andere euforie dan NN-DMT wat weer andere euforie geeft dan LSD.
Maar heb echt wel meermaals pure euforie gevoeld op hoge dosissen Clonazolam.
Wel de enige benzodiazepine die het me gaf.
Nou wat vinden we hier vanIk stel vragen maar jij geeft antwoorden op dingen waar ik nei teens naar vraag. Lol. verveel je je?
Apart mannetje jij.
Lekker denigrerend vandaag.Nou wat vinden we hier van
@Mezelf
@Mevrouw Pløp
@Juun
@Spyro
@Orbit
@Proxima
@Gebruiker 0012685732
@Curious Explorer
Is het gewenst en normaal om een nieuwe lid al razendsnel een samenstelling van sociaal intellectuele woorden te zien creëren? En dat ook nog geheel blanco van grammaticaal incorrecte zinnen barstend vol met respect en liefde voor een gratis plaatsje op het web waar drugsgebruikers met respect een veilige plek hebben en dan tog lukt het om je zo ongelooflijk tragisch asosjaal te gedragen.
"Denigrerend" is een racistisch woord, niet gebruiken aub. Bedankt.Lekker denigrerend vandaag.
Je zegt toch niet "yo alles kits m'n nigre?""Denigrerend" is een racistisch woord, niet gebruiken aub. Bedankt.
Denigrerend heeft niet met racisme te maken."Denigrerend" is een racistisch woord, niet gebruiken aub. Bedankt.
Het is een binnen pret tussen @Snuffelaar en ik. Neger die post maar.Denigrerend heeft niet met racisme te maken.
En door 👉
Oh shit, sorry. Ik was al bang dat jullie echt aan het ruziën waren.Het is een binnen pret tussen @Snuffelaar en ik. Neger die post maar.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."